2 jaar training en 1st kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Er is wel genoeg gezegd lijkt me... kerel je snapt toch ook wel dat na je kuur het echte werk pas begin om je spiermassa te gaan houden? voor 1 week beachboy spelen met zo veel troep in je echt zieligste wat ik hier heb gezien...

pak een winny only 1-8 weken op 40mg en meer niet doen...
    Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by Jurgens;

[COLOR=#000000
      ik heb al geinformeerd bij de eigenaar van mijn gym en deze heeft mij het volgende aangeraden.[/COLOR]

een mix van testo,trenbolone en nandrolone 8weken lang met tussen elke injectie 3 dagen rust.
      dit dus van week 1 tot week 8.

Hierbij, van week 1-4: 4x diababol/dag
      en van week 5-8: 4x Winstrol/dag.
      Ik kan jou zo zeggen dat deze kuuropstelling niet gaat werken..
      Test/tren/Nandrolon Deca, past niet
      D-Bol/Winstrol in dit gebeuren ook niet..

Je hebt eenvoudigweg teveel tegenstrijdigheden.. En dat 3x per week injecteren?
      Het enige wat je hiermee bereikt is dat je libido op 0 gaat staan, en je tieten gaat vormen.
      Plus het nodige aan vet en vocht gaat trekken...

Heel fijne adviseur heb je....

Comment

Originally posted by Jurgens View Post
        Heel even informeren:

de eigenaar van de gym ken ik al van toen ik een mannetje van 5 jaar was en is een goede kameraad van men vader. dus ik denk niet dat hij mij echt zou oplichten die kuur kost, ik ga morgen nog eens informeren hoe en wat, want ik heb het nu via men vader moeten vernemen wat hij mij had voorgeschreven, morgen ga ik zelf een bespreken.

ps: welke stats zouden jullie willen weten dan?

Alvast bedankt
        Ik begrijp dat je zo iemand blindelings wilt vertrouwen, maar misschien is het toch verstandig om er eens over na te denken of dit vertrouwen wel terecht is...
        Life doesn't get any easier...you just get stronger

Comment

Wel apart, zo'n kameraad die jou eigen kinderen zoiets aansmeert.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

De grootste zorg die je hebt met deze (kut) kuur, is:

De Trenbolon kan zelf niet omzetten naar oestrogeen, maar hij heeft wel een sterke progestagene werking.
            Dwz, als je het stackt met niet aromatiseerbare stoffen dat er niets aan de hand is. maar als jij de aromatiseerbare stoffen die je bij gebruikt te hoog zijn gaan deze ondanks dat ze geremd worden toch omzetten en heb je dus het probleem verergerd. Je zal dan dus last krijgen van n gyno, die je met Nolvadex te lijf zal moeten gaan.

De Deca zelf zet zich niet zo snel om, maar in combinatie met n D-Boll en Tren word het waarschijnlijk een groter probleem daar je ook een HCG bij moet zetten die ook weer het oestrogeen level omhoog haalt.
            Je hebt dus 5 stoffen die elkaar verdragen, maar meer is het ook niet. Enige gain zit er niet in..
            Zoals ik al eerder zei, je libido ligt snel op zn reet en je zal n gyno in de hand werken, waar je ook niet op zit te wachten op je vakantie adres? Tevens zal je veel vocht en vet trekken, daar deze middelen niet lekker bij elkaar liggen..

Om kort te gaan, n (kut) kuur....

Comment

Knulletje,
              Misschien wil TS dat juist wel allemaal.

TS refereert al aan het feit dat hij gyno gevoelig is, daarnaast (wij allen) wetende dat zijn zaakje plat gaat, TS naar Salou wil en we weten hoe het er daar toe gaat, maybe, i say maybe... he wants some prevention.
              TS wil juist niet flink aan de neuk met allerlei vage meiden.
              Bitch tits en no libido is een leuke manier om geen sex te krijgen en met rust te worden gelaten.

Comment

Hallo,

Voor de mensen die denken dat ik met al deze tips niets doe, en na al de waarschuwingen denken dat ik toch men eigen wil door drijf zijn verkeerd...

Deze kuur gaat het zowiezo al niet worden

ALS ik al al zou gaan kuren gaat het winstrol only zijn (hoe groot is de kans op gyno hier?????)

maar langs de andere kant ben ik er ook over aan het nadenken men voedingsschema eerst op pijl te brengen en te beginnen cutten tot 10%vp en dan nog even lekker doortrainen en kijken hoever ik zonder AS kom...

ps: wat is er zoal verkeerd aan het "voedingsschema" wat ik hier gepost heb?

Comment

Gyno van winstrol kan niet. Winstrol aromatiseert namelijk niet.

Zoiezo moet je voor jezelf eerst je voedingsschema op orde hebben en weten hoeveel kcal je onderhoud is. En dan niet via een berekening maar vanuit ervaring.
                  'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Verstandig besluit, toppie.
                    En tja je voeding lijkt erg weinig, maar open een topic in voedingssectie, zet de kcal kh/v/eiw in en we kijken ernaar.

Comment

Ok heel erg bedankt voor de tips,

Volgens een site waar je je onderhoud kon berekenen had ik een onderhoud van 2800 ik deed toen +500 kcal vanwege de bulk, ik mijn bulk ben ik 7kg bijgekomen waarvan 2% bf, op 3,5maand tijd, vooral veel kracht bijgekomen massa is lichtjes zichtbaar maar vanwege mijn hoge bf valt dit niet echt op

Comment

Kijk wel een beetje uit met je lever, gun hem ook wat rust, lijkt me wel zo tof.

Comment

Ok heel erg bedankt voor de tips,

Volgens een site waar je je onderhoud kon berekenen had ik een onderhoud van 2800 ik deed toen +500 kcal vanwege de bulk, ik mijn bulk ben ik 7kg bijgekomen waarvan 2% bf, op 4 maanden tijd, vooral veel kracht bijgekomen massa is lichtjes zichtbaar maar vanwege mijn hoge bf valt dit niet echt op
                          +300 boven onderhoud gaan zitten dan, gewoon proberen te groeien zonder vet mee te pakken, met de winny gaat het wat harder, en worden je spieren hard dus ziet het er al veel beter uit.

Comment

Hallo,

ALS ik al al zou gaan kuren gaat het winstrol only zijn (hoe groot is de kans op gyno hier?????)
                            0%... Dit lezend na jouw oorspronkelijke kuur-voorstel ben ik blij dat je hier bent gaan posten want je mist blijkbaar nog de meest basale kennis m.b.t. AAS.
                            Zorg gewoon voor een top voedings- en trainingsschema (is gezien je resultaten al prima, maar verbetering is altijd mogelijk) en stop al je tijd en motivatie daarin. Kuren kan altijd nog, verstandig besluit .

Comment

Ik vind het veel te zwaar voor je eerste kuur. Zou eerder iets als test-e met iets als d bol als kick start

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                                Ik vind het veel te zwaar voor je eerste kuur. Zou eerder iets als test-e met iets als d bol als kick start
                                Uhhhhh, hij was er al afgestapt Posseltje hahahahaha.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X