We zijn begonnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

gister een dag rust genomen..was toch niet helemaal lekker..vanacht heb ik flink liggen zweten,maar na het onbijt gaat het wel weer helemaal goed.
    ga vanmiddag weer trainen en gaan we de rug ffe flink aanpakken..daarna de biceps.
    lichamelijk heb ik een beetje een moeilijke start maar denk dat het nu echt gaat beginnen..
    ondanks ik nog niet echt hard heb getraind heb ik wel hele goede spanning in de spieren..en anderhalve kilo aangekomen in zes dagen.
    we gaan der voor..groet.

Comment

succes met je kuur gozer
      They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
      Don't stimulate....Annihilate!!!
      Ronnie is STIL the King!!!

Comment

oh wat had ik een pijn in mijn reet de volgende dag van mijn injectie haha..hoort er allemaal bij.
        heb net mijn 3e injectie gezet 1mldeca en 1mlsus..dat ging eigenlijk wel weer goed..maar altijd weer even afwachten hoe het morgen voelt..zal wel weer een dikke bult worden
        ging vanmorgen wegen en ben nu bijna drie kilo aangekomen in negen dagen..ik denk grotendeels ook door het vele eten..dat heb ik deze week echt omhoog geschroefd.
        voor de rest voel ik me sterk dus gaat goed..eind van de dag gaan we de benen aanpakken..ik heb er zin in..ik hou jullie opde hoogte..

Comment

Succes gozer!

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Op naar de 100 kilo. Succes
            Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

he hallo,van daag een lekkere rustdag..goed gegeten de laatste paar dagen en ben nu toch wel een stuk sterker geworden..vooral met bankdrukken gister..zat ik een hele tijd rond de 90 kilo 3 a 4 keer en nu haalde ik de 100 5 keer dus gaat goed..ik zit nu op drie kilo winst op naar de tien haha..
              ffe nog een vraagie..ik zat te denken om de sus te verhogen naar 1x 250 op maandag met de deca wat ik al deed..en op donderdag doe ik de andere 250 sus..nu wil ik die verhogen naar de 500..is dit oke of kan ik hem beter zo laten..de sus wordt dus 750 in plaats van 500 per week..de groeten en trainse mannen

Comment

Waarom verhogen als het goed gaat?
                Als je het toch doet zou ik de sustanon 3x per week 250mg zetten.

Greets...

Comment

ben nu precies twee weken bezig en ik vind dat het aardig goed gaat..ben sinds gister ook begonnen met de nolvadex..kreeg de laatste dagen toch wel weer last van mijn tepels..het werd wat pijnlijk en hard onder mijn tepels..ben begonnen met 40 mg en dat drie dagen en daarna 20 mg tot het over is..voor de rest erg sterk geworden en qua vocht valt het ook wel mee..ik ben nu in totaal 4 kilo aangekomen wel oke dus..wat ik wel merk met eten is dat ik niet altijd al mijn eten naar binnen krijg..je eet zoveel dat je soms ffe geen eten meer kan zien maar ik hou wel mijn eiwitten goed hoog.
                  ga vandaag de benen trainen..heb er zin in..
                  trainse mensen

Comment

hey kerel,

gewoon doorgaan met je normale schema, het gaat heel erg goed dus het word alleen maar beter. Je neemt nu toch 400mg deca en 500mg sustanon per week? En zet je 2 x per week...

Ik zou het er gewoon op houden hoor, misschien over een aantal maanden weer een lekkere kuur

Vooral doorgaan (zoals die homo zei)

mzzl
                    !Use my shit and feel the power!

Comment

he man..deca heb ik vanaf het begin op de 200 gehouden en de sus 2xper week 250..ik hou hem ook zo,gaat goed dus maar niet veranderen..weet jij dat of ik niet gewoon die nolva kan blijven nemen tot aan mijn nakuur?

Comment

Zolang het niet over is gewoon blijven nemen.

Greets...

Comment

oke dan..thanks

Comment

is dat zo dat je kuur wat minder wordt door de nolva..als dat zo is dan maar hopen dat de pijnlijke tepels snel verdwijnen..
                            we merken t wel..ik heb nog twee weken d-bol dus komt wel goed denk..

Comment

Kuur wordt wel minder maar zal vooral vocht zijn wat je niet aankomt.
                              Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

ik had ook pijn me tepels 2 dagen maar is nu helemaal weg...

Greetzs

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X