Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (marijn @ Jun. 07 2005,20:52)]Ik zit nog steeds op 25 mg per dag en dat gaat goed, moet ik naar 30 of zal ik het op 25 mg houden?
Gelet op het feit dat ik last van gyno krijg lijkt 25 mg mij wel voldoende.
Mensen met een andere mening graag commentaar?
ik zou je dosering niet af laten hangen van het feit of je gyno krijgt of niet...je hebt er last van of niet, die 5mg per dag extra maakt voor gyno weinig uit.
gewoon op 30 mg zitten je weegt 94 kg kan best. Ik heb eigenlijk nog nooit iemand met 25 mg zien kuren.
Je gaat 6 weken knallen, gewoon het maximale eruit halen.
Maargoed je moet doen waar je je zelf lekker bij voelt.
Ja heb het idee en zoals het voelttrekt het weg. Ik weet er het fijne niet van maar best wel gek eigenlijk.
In het begin van mijn kuur voelde ik me sterk en dacht dat ik alles aan kon, dat gevoel is een beetje weg. Ga volgende week naar 30 mg kijken of ik me nog beter voel. Ik zie wel even laat het afhangen van deze week.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment