Log test-e + bold 1-16wkn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gisteren de 2de inject (laten) zetten aan de andere kant. Ook zonder noemenswaardige problemen. HCG zelf gezet in buik, daar voel je niets van.

Comment

Bijna mijn schema, ik eet per dag alleen 2x zoveel kip en neem 150gram havermout in de ochtend ipv die linzensoep. Ben zelf 193cm 105kg @ 10-11% (natty) na 3 jaar.

Ben heel benieuwd wat die kuur je brengt, zat je tegen plafond of zin om procces wat te versnellen of podium/strand plannen?
      Succes!
      grtz
      Ssssmoking

Comment

Originally posted by Marv View Post
        Bijna mijn schema, ik eet per dag alleen 2x zoveel kip en neem 150gram havermout in de ochtend ipv die linzensoep. Ben zelf 193cm 105kg @ 10-11% (natty) na 3 jaar.

Ben heel benieuwd wat die kuur je brengt, zat je tegen plafond of zin om procces wat te versnellen of podium/strand plannen?
        Succes!
        grtz
        Ik verwacht binnen de termijn van deze kuur ook meer te gaan eten (eigenschap bold.) De groei zat er niet echt meer in en hoop hiermee het proces te versnellen/ stimuleren. Het lijkt me wel een keer leuk op het podium te staan. Waarschijnlijk duurt dat nog even, maar waar een wil is....

Comment

Originally posted by diasog View Post
          Ga je foto's posten?
          #nohomo
          Foto`s komen nog online! Vooral de spiegel spreekt de waarheid, dus ga regelmatig foto`s maken en posten uiteraard!

Comment

Hierbij de foto (gisteren genomen)
            07-05-2014.JPG

Comment

Wat me ineens wel opvalt sinds enkele dagen is acne op mijn schouders. Biergist en magnesium slik ik al als supplement. Iemand nog meer opties naast de zon opzoeken?

Maandag is de 3de inject gezet, niets bijzonders gevoelt echter nadat ik opstond leek het wel of er een beetje test/bold uit de plek van de inject liep. Misschien de naald wat langer laten zitten nadat deze leeg gedrukt is?

Trainen gaat goed, nog geen merkbare veranderingen, maar dat lijkt me ook niet zo bijzonder.

Comment

Ik denk dat je er weinig tegen kunt doen, er zijn wel wat middelen (roa) die werken maar niet voor iedereen weggelegd. Als je er niet ernstig last van gaat krijgen zou ik me er ook niet druk om maken.

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                  Ik denk dat je er weinig tegen kunt doen, er zijn wel wat middelen (roa) die werken maar niet voor iedereen weggelegd. Als je er niet ernstig last van gaat krijgen zou ik me er ook niet druk om maken.
                  Ik heb er ook niet echt "last" van. Probeer m`n huid nu wat extra schoon te houden met scrub e.d. wellicht helpt het wat.

Comment

Scrub niet te vaak kan namelijk averechts werken!

Wat vaak helpt is bij het opstaan je gezicht met lauw water wassen en erna met koud water en dit voor je na bed gaat ook weer herhalen(kan je ook tijdens het douche doen).

Eventueel kan je bij de apotheek nog benzoylperoxide(als ik het zo goed schrijf) halen deze werkt wel goed. Kijk wel uit kan roze afgeven op het dekbed.

Ook uitkijken met gebruikte handdoeken en handen goed schoon houden.

Knijp ze niet uit en krab ze al helemaal niet open. Je kan hier blijvende littekens aan overhouden(putjes) en dat zou natuurlijk zonde zijn.
                    Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

Als ze vol met pus zitten mag je ze wel laten knappen hoor

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                        Als ze vol met pus zitten mag je ze wel laten knappen hoor
                        deze gaan vanzelf ook wel open. Als je ze dan gaat uitknijpen doen vele dit met vieze handen en dit gaat erna ontsteken. Als tip kan ik geven pak 2 wattenstaafjes en knijp hem hiermee uit mocht je het toch willen doen en reinig hierna weer je gezicht goed.
                        Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

je doet na borst/rug nog 4 oef voor tri/bic?

Teveel man. (mijn mening)

Zelf doe ik er 2 en ben ik hartstikke vol/leeg/kapot.

Zijn maar kleine spiergroepen
                          Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
                            je doet na borst/rug nog 4 oef voor tri/bic?

Teveel man. (mijn mening)

Zelf doe ik er 2 en ben ik hartstikke vol/leeg/kapot.

Zijn maar kleine spiergroepen
                            Daar heb je gelijk in. Vooral de triceps zitten snel vol. Heb mn trainingsschema recent aangepast:

Borst/ triceps
                            - Incline bench press
                            - Dumbbell pullover
                            - Push ups
                            - Decline Dumbbell Bench Press
                            - Incline Dumbbell fly
                            - Close grip chest press
                            - Bench dips
                            - Dumbbell Kickback
                            - One arm cable triceps

Benen/ Billen/ Schouders
                            - Dumbbell lunge
                            - Leg press
                            - Squat
                            - Leg extensions
                            - Calf raise (smith machine)
                            - Dumbbell Press
                            - Military press
                            - Dumbell reverse fly
                            - Dumbell front raise

Rug/ biceps
                            - Machine Row
                            - Dumbell row
                            - Bent over row
                            - Deadlift
                            - Lat Pull down
                            - V-bar Pull up
                            - Lat Pull down close
                            - Hammer curl
                            - Cable curl
                            - Contracties

Einde van deze maand ga ik e.e.a. voor mezelf bezien en zo nodig aanpassen.

Graag wil ik van jullie weten wat jullie vinden van de stelling: "Bij gebruik AS, kun je makkelijk meer (kracht)trainingsdagen plannen in de week" bv 5-6 ipv 3-4. Ik lees daar namelijk verschillende dingen over en ben benieuwd naar jullie mening....

Comment

Originally posted by Amneris View Post
                              Hierbij de foto (gisteren genomen)
                              [ATTACH=CONFIG]18464[/ATTACH]
                              Ik denk dat je het nog moeilijk zal krijgen, ik had wel meer verwacht na 4 jaar bezig zijn..
                              Als ik heel eerlijk ben?
                              Ik zie nog maar heel weinig spieren in, onderarmen/biceps/schouders/borst en buik..
                              Ben benieuwd of er wat aan blijft zitten..
                              Eigenlijk ben je er niet klaar voor.... En kan het zwaar tegenvallen na je kuur.

Ik zeg nu mijn mening hoor, niets persoonlijk..

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                                Ik denk dat je het nog moeilijk zal krijgen, ik had wel meer verwacht na 4 jaar bezig zijn..
                                Als ik heel eerlijk ben?
                                Ik zie nog maar heel weinig spieren in, onderarmen/biceps/schouders/borst en buik..
                                Ben benieuwd of er wat aan blijft zitten..
                                Eigenlijk ben je er niet klaar voor.... En kan het zwaar tegenvallen na je kuur.

Ik zeg nu mijn mening hoor, niets persoonlijk..
                                Ik ben ook blij met je mening Knulletje, ik hou met alles rekening, ook dat het wellicht tegen kan vallen. Uiteraard hoop ik van niet. Ik weet waar ik "vandaan" kom en dat m`n lichaam in relatief korte tijd flink veranderd is in positieve zin. Ben ook niet zo een goede fotograaf en misschien dat ik ook nog flink moet werken aan die 18% BF...

Ik ga er iig de komende weken extra hard voor werken...Hopelijk wordt het een goed resultaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X