Originally posted by weslleyy
View Post
Log test-e + bold 1-16wkn
Collapse
X
-
Originally posted by generation_iron View PostOef net je foto gezien, idd geen goede basis om op te kuren. No offense, maar ik ken begin fysieken die er beter bij staan. Ben je nu aan het cutten? Bulken zou ik in ieder geval niet doen op dat percentage.. en cutten lijkt me klote op bold :P
Ik hoop dat het toch wat gaat brengen... iig een duwtje geeft in de goede richting.
Comment
-
Hierin moet ik Gen-I toch gelijk geven hoor.
Hoewel je met Bold kunt cutten & bulken.
Ik zie ook geen basis om op te bouwen, heeft niet te maken met definitie.
Maar je hebt zonder weinig tot geen spiermassa opgebouwd in 4 jaar, kun je dat niet zonder gear zal dat ook niet met gear lukken.
Het zal best iets geven, maar de vraag is,,,, hoe hou je dat vast?
Gear is geen tovermiddel, het is een versnellende ondersteuning. Als je ondersteuning weg valt, wat dan?
Ik hoop voor jou mee dat er wat van blijft plakken kerel..
Comment
-
Eerste reactie toen ik die foto zag.. die is max een half jaar bezig in de gym. Sorry maar waar!. Je moet dingen gaan veranderen want als je hier 4 jaar over hebt gedaan gaat er iets goed mis... Opzich kuren na een half jaar slim nee kan het ja zeker, maatje van mij zwaar drugs verleden woog 68 kilo op 1,88.... begon met trainen op 75 kilo begon met kuren op 82 kilo na half jaar trainen en was na zijn eerste kuur bijna waar ik was met 10 jaar naturel trainen!
Maar goed hij had wel alle tools om goed te groeien voeding ok en sloopte hem in de gym enz enz enz... en hij ook wel weer goede aanleg heeft hoor!
Het is echt niet dat we jou in de grond willen trappen hoor maar eerlijkheid heb je het meeste aan en ga even na wat er mis gaat... voeding>? trainen ? Rust ? combi ervan?Een dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by frankey View PostEerste reactie toen ik die foto zag.. die is max een half jaar bezig in de gym. Sorry maar waar!. Je moet dingen gaan veranderen want als je hier 4 jaar over hebt gedaan gaat er iets goed mis... Opzich kuren na een half jaar slim nee kan het ja zeker, maatje van mij zwaar drugs verleden woog 68 kilo op 1,88.... begon met trainen op 75 kilo begon met kuren op 82 kilo na half jaar trainen en was na zijn eerste kuur bijna waar ik was met 10 jaar naturel trainen!
Maar goed hij had wel alle tools om goed te groeien voeding ok en sloopte hem in de gym enz enz enz... en hij ook wel weer goede aanleg heeft hoor!
Het is echt niet dat we jou in de grond willen trappen hoor maar eerlijkheid heb je het meeste aan en ga even na wat er mis gaat... voeding>? trainen ? Rust ? combi ervan?
Nogmaals tips en op en aanmerking zijn altijd van harte welkom! Leer elke dag graag bij!
Comment
-
Originally posted by Amneris View PostWaarom is de basis niet goed? Omdat er geen definities te zien zijn? Moet wel zeggen dat als ik zelf in de spiegel kijk het beeld anders is dan op de foto. Zal eens iemand vragen een foto te nemen, wellicht komt het dan beter uit de verf. Ben nu iets boven onderhoud aan het eten, ook om het BF laag te houden.
Ik hoop dat het toch wat gaat brengen... iig een duwtje geeft in de goede richting.
Zoals ik al zei, op dat vetpercentage zou ik niet boven onderhoud gaan zitten. En misschien doe je dat onbewust ook niet aangezien je behoefte aardig stijgt als je on bent. Met bold kan je natuurlijk gewoon cutten, alleen is honger een 'leuke' eigenschap van bold en icm een deficit kan dat wel eens vervelend zijn.
Ik wil je echt meegeven, aangezien je toch al on bent, sterk te overwegen om te gaan cutten.
Als je bf nog verder op loopt ga je niets zien van de massa die je pakt, dit is mentaal een grote domper.
Na je kuur wil je dan snel gaan cutten en vlak na een kuur cutten gaat ook niet positief uitpakken.
Comment
-
Ik heb er even over na moeten denken, hoe je bf drastisch te laten zakken en toch goed spiermassa op te bouwen.
Daar het cutten na de kuur niets gaat worden, omdat er dan geen fluit overblijft van de evt gewonnen spiermassa.
Dus zal je dat tijdens de kuur moeten doen.
Je kuur duurt 16 weken tot aan de bridge, dat betekend dat je voorlopig niet meer off gaat en erna weer verder kuurt.
Welnu er is een mogelijkheid om toch nog iets ervan te maken..
Je zit nu op 750mg Test E & 600 Bold.
Bold is vrij traag, en het duurt wat langer dan de testosteron eer je er iets van gaat merken. (Werken doet het wel direct, maar je merkt het niet)
Het heeft nogal wat inwerktijd nodig, vandaar ook de lange kuren met Bold. Het aromatiseert ook maar een weinig.
Dus die 16 weken heeft het wel zo’n beetje nodig om tot goede resultaten te leiden.
Maar je kunt het ook anders invullen om sneller van de hoge bf af te komen tijdens je kuur.
Je hebt de testosteron die aromatiseert, en de bold aromatiseert heel weinig, dus 2 aromatiserende middelen.
Boldenon samen met test kun je heel goed stacken met een niet aromatiserende steroid.
Dan zou ik de eerste 8 weken het gebruiken zoals je nu doet.
De erop volgende weken zou ik dan de stack veranderen en toch de bold erin houden.
Maar je verlaagt deze tot een 300mg/pw en inplaats van de andere 300mg Bold zou ik er dan een tren bijzetten op 300mg/pw.
Bold en Tren werken goed samen als een cut stack, en je kunt wat dieper in de voeding gaan zonder honger te hebben. En toch goed spiermassa bouwen.
Zo kom je op de stack Test/Tren/Bold..
Je bent nog maar net begonnen, dus zou ik het ook nog even aanzien.
Ik volg je topic, en zal zien hoe het verloop is...
Ik geef hierboven een voorbeeld, wat niet wil zeggen dat je dat direct moet doen. Eerst aankijken wat dit met je doet.
Laten we zeggen, dat: we het nogmaals bekijken als je in week 6 gekomen bent?
Je moet nu zo denken, er staat nog niets vast..........
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostIk heb er even over na moeten denken, hoe je bf drastisch te laten zakken en toch goed spiermassa op te bouwen.
Daar het cutten na de kuur niets gaat worden, omdat er dan geen fluit overblijft van de evt gewonnen spiermassa.
Dus zal je dat tijdens de kuur moeten doen.
Je kuur duurt 16 weken tot aan de bridge, dat betekend dat je voorlopig niet meer off gaat en erna weer verder kuurt.
Welnu er is een mogelijkheid om toch nog iets ervan te maken..
Je zit nu op 750mg Test E & 600 Bold.
Bold is vrij traag, en het duurt wat langer dan de testosteron eer je er iets van gaat merken. (Werken doet het wel direct, maar je merkt het niet)
Het heeft nogal wat inwerktijd nodig, vandaar ook de lange kuren met Bold. Het aromatiseert ook maar een weinig.
Dus die 16 weken heeft het wel zo’n beetje nodig om tot goede resultaten te leiden.
Maar je kunt het ook anders invullen om sneller van de hoge bf af te komen tijdens je kuur.
Je hebt de testosteron die aromatiseert, en de bold aromatiseert heel weinig, dus 2 aromatiserende middelen.
Boldenon samen met test kun je heel goed stacken met een niet aromatiserende steroid.
Dan zou ik de eerste 8 weken het gebruiken zoals je nu doet.
De erop volgende weken zou ik dan de stack veranderen en toch de bold erin houden.
Maar je verlaagt deze tot een 300mg/pw en inplaats van de andere 300mg Bold zou ik er dan een tren bijzetten op 300mg/pw.
Bold en Tren werken goed samen als een cut stack, en je kunt wat dieper in de voeding gaan zonder honger te hebben. En toch goed spiermassa bouwen.
Zo kom je op de stack Test/Tren/Bold..
Je bent nog maar net begonnen, dus zou ik het ook nog even aanzien.
Ik volg je topic, en zal zien hoe het verloop is...
Ik geef hierboven een voorbeeld, wat niet wil zeggen dat je dat direct moet doen. Eerst aankijken wat dit met je doet.
Laten we zeggen, dat: we het nogmaals bekijken als je in week 6 gekomen bent?
Je moet nu zo denken, er staat nog niets vast..........
Hoe zal ik mn voeding voorlopig inzetten voor de komende (6) weken? Naar beneden bijstellen? En wat te doen met de Cardio sessie s`morgen op de fiets?
Ik kan wel aangeven dat ik redelijk snel BF verlies. Het BF percentage is namelijk wel eens hoger geweest en door enkel cardio toe te passen werd dit snel (enkele weken) met procenten lager!
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 72.5kg 20x
One legged calf raise:
- BW + 25kg 10x L en R
Superset met
Lu raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
2 dagen geleden -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
5 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
6 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment