Ook wel een leuke kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik vind het een onnodig dure en veel te uitgebreide kuur, waarbij je gezondheid gevaar loopt. IEDEREEN groeit op sustanon, deca en d'bol, dus doe die eerst es ff. (mijn mening)
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Met Symmie eens.

Comment

ik ben er ook goed op gegaan ..

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ik ga er ook heel goed op..maar ik denk als je eenmaal een paargoede kuren achter de rug heb dat je echt wel weer wat zwaarder moet gaan zitten om te groeien..maar ja je gezondheid is ook belangrijk..ik ken toch wel wat jongens hier uit de stad die niet meer groeien van een deca een sus of een bol..maar die hebben de groeihormoon ook al ontdekt..hoever kun je gaan..

Comment

Hallo

Ik ben nieuw hier en ben nu al een tijdje op zoek naar mensen die weten waarmee dat ze beig zijn.
            Ik train nu al een goei twee jaar en weeg 73 kg en 182 cm groot... Nu zou ik graag 80 tot 85 kg wegen.
            Wat en hoeveel en waarmee kan ik snelle spiergroei bekomen op een correcte manier.
            Ik heb al gehoord van sustanon en deca en drive maar hoeveel mag je hiervan nemen en hoe weet ik of dit goede producten zijn??

Comment

Stel je eerst ff voor in het daarvoor bestemde topic..

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Is dit een klein kuurtje of een grote kuur?
                Ik kan verschillende van deze producten kopen hier in de buurt maar voor mijn eigen gezondheid wil ik hier meer over te weten komen... Hoeveel mag je gebruiken en hoeveel keer en wat te gebruiken?
                Ik vraag me af waar je kwalitatief goede producten kan krijgen MET een goede uitleg erbij?

Met groeten

Comment

Waar bevind zich die topic?

Comment

Gozer doe mij een plezier en ga eerst eens veel lezen. Post vervolgens je voedings en trainingsschema in de daarvoor bestemde topics en vraag daarna wat je eventueel nog wil weten over supplementen.

Alvast bedankt.

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X