Ik vind het een onnodig dure en veel te uitgebreide kuur, waarbij je gezondheid gevaar loopt. IEDEREEN groeit op sustanon, deca en d'bol, dus doe die eerst es ff. (mijn mening)
Ook wel een leuke kuur
Collapse
X
-
ik ga er ook heel goed op..maar ik denk als je eenmaal een paargoede kuren achter de rug heb dat je echt wel weer wat zwaarder moet gaan zitten om te groeien..maar ja je gezondheid is ook belangrijk..ik ken toch wel wat jongens hier uit de stad die niet meer groeien van een deca een sus of een bol..maar die hebben de groeihormoon ook al ontdekt..hoever kun je gaan..
Comment
-
Hallo
Ik ben nieuw hier en ben nu al een tijdje op zoek naar mensen die weten waarmee dat ze beig zijn.
Ik train nu al een goei twee jaar en weeg 73 kg en 182 cm groot... Nu zou ik graag 80 tot 85 kg wegen.
Wat en hoeveel en waarmee kan ik snelle spiergroei bekomen op een correcte manier.
Ik heb al gehoord van sustanon en deca en drive maar hoeveel mag je hiervan nemen en hoe weet ik of dit goede producten zijn??
Comment
-
Is dit een klein kuurtje of een grote kuur?
Ik kan verschillende van deze producten kopen hier in de buurt maar voor mijn eigen gezondheid wil ik hier meer over te weten komen... Hoeveel mag je gebruiken en hoeveel keer en wat te gebruiken?
Ik vraag me af waar je kwalitatief goede producten kan krijgen MET een goede uitleg erbij?
Met groeten
Comment
-
Gozer doe mij een plezier en ga eerst eens veel lezen. Post vervolgens je voedings en trainingsschema in de daarvoor bestemde topics en vraag daarna wat je eventueel nog wil weten over supplementen.
Alvast bedankt.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment