Als jij ze betaalt ga je gang
Stanozolol (beginner)
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jul. 13 2005,10:37)]Maar we gaan 'm tóch helpen, nietwaar mannen?
En als hij denkt genoeg te weten over de medicijnen (dus de medische ingreep, want zo is het gewoon met anabolen) die hij gaat toedienen....
Laat hem dan maar posten wat hij allemaal al weet, dan corrigeren wij hem wel.
Ik erger me helemaal blauw aan gasten die eerst er zo makkelijk over denken. Ik droomde dag en nacht over oxandrolone, nandrolone, methenolone, stanzolol, DHT, gyno, androgene binding, injecteren, noem het maar op, voordat ik besloot om te kuren.
Sommige lui zijn echt te lui om er zich fatsoenlijk in te verdiepen. Het zijn geen breezers, het zijn medicijnen.
Maar omdat ik geen slecht persoon wil zijn...mijn advies;
die winstrol lekker 1 keer in de week met 0,8 * 40 in je bovenbeen zetten, dan zul je groeien als kool
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Loo @ Jul. 13 2005,21:51)]Maar omdat ik geen slecht persoon wil zijn...mijn advies;
die winstrol lekker 1 keer in de week met 0,8 * 40 in je bovenbeen zetten, dan zul je groeien als koolWe blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jul. 13 2005,22:03)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Loo @ Jul. 13 2005,21:51)]Maar omdat ik geen slecht persoon wil zijn...mijn advies;
die winstrol lekker 1 keer in de week met 0,8 * 40 in je bovenbeen zetten, dan zul je groeien als kool
maar om maar ff duidelijk te maken; die jongen heeft waarschijnlijk nooit van waterbasis gehoord.....
Comment
-
Hey hallo,
Mijn excuses voor de laattijdige reactie, was ff weg naar het buitenland voor 't werk en was geen internetconnectie.
Ik zie dat er al enkele mensen gereageerd hebben op mijn vraag, sommige meer uitnodigend om op te volgen dan andere, maar idd ik ken er weinig van en heb die kuur op aanraden van iemand anders gekocht.
Ik heb me een sportdokter gevonden die me de spuiten zet, en ben ervan overtuigd dat ik de nodige motivatie heb om dit tot een goed einde te brengen.
Ik ben zodanig droog getraind door de gevechtsporten, 6 dagen per week en ben nu al enkele jaren bezig met kracht training. Ik wens niet zodanig veel massa bij te komen maar vooral spieren en kracht, ik heb me idd laten wijs maken dat dit me wel zou helpen.
Ik steek niet zomaar een naald in me lijf met het gedacht dat het allemaal wel vanzelf zal komen, ik ben ervan op de hoogte dat ik men lichaam goed moet voeden met de juiste dingen en zeer hard zal moeten trainen.
Ik eet meerdere malen per dag en veel pasta's, gevogelte, vis; kortom veel dingen die ik heb terug gevonden in voedingsschema's hier op de forums; in supplement neem ik mega mass shakes van Universal en BCAA's na de trainingen.
Nu kan er iemand me een algemeen voedingschema doorgeven en eventueel wat ander supplementen die ik ben vergeten. Enkele nuttige tips om zoveel uit mijn kuur te halen dat mogelijk is zijn welkom.
Ik tracht om zo snel mogelijk een overzichtelijk schema te geven van wat ik eet,op dit forum te zetten om door jullie te laten corrigeren.
Nu toch ff naar die opmerking van sommige mensen, men kan nooit alles weten en ik denk dat de mens hierdoor de mogelijkheid gekregen heeft om te leren. Dus aub mensen moest ik er genoeg van kennen had ik de vraag nooit op het forum gezet, breek me niet af maar help me mijn lichaam op te bouwen, dus diegenen die met plezier hun kennis delen ;LAAT MAAR KOMEN!
Met vriendelijke groeten
cederic-Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
-2 know what we don't know
-No Pain No Gain!
Comment
-
Nog ff wat bijkomende informatie
Ik zet elke week 100mg nandralone en om elke dag een injectie stanozolol.
training en voedingschema komen eraan.
nogmaals vriendelijke groeten-Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
-No Pain No Gain!
Comment
-
Mooi verhaal hoor Cederic maar je slaat de plank hier en daar behoorlijk mis.
Er zijn mensen die zelf de nodige moeite doen en door veel te lezen een bepaalde basiskennis opdoen, en die dán hier vragen stellen over een kuur om de kennis en kuur wat te perfectioneren. Die mensen zullen hier altijd geholpen worden en vriendelijk te woord worden gestaan.
Verder zijn er mensen die niet gehinderd door enige kennis van zaken of enige wil om zelf wat moeite te doen hier op het board komen en in hun eerste post (als je veel geluk hebt tweede, direct na het voorstellen) vragen over as of een kuur gaan stellen. Meestal komt dit neer op 'wat en hoeveel moet ik gebruiken' en 'kan er ff iemand een kuurschema en voedingsschema voor mij maken'.
Jij valt (of lijkt te vallen) in die laatste categorie en daartegen zijn de meesten heel wat minder welwillend. Niet echt vreemd hè als je er ook maar even over zou nadenken...
Wat mij betreft ben je een sukkel eerste klas als je zonder zelf de nodige kennis te hebben zooi in je lichaam gaat spuiten op aanraden/advies van een vage bekende of wat anonieme internetters. Wat uiteraard niet wegneemt dat veel mensen precies dat doen en dat het mij helemaal best is.
Zolang ze mij er niet mee lastig vallen dan, vandaar dat ik iig aan die groep mensen hooguit het advies geef om hun huiswerk te gaan doen en nog eens terug te komen zodra ze in de eerstgenoemde categorie vallen...
Comment
-
Hehe je bericht laat me lachen, hoe kan jij door een 30tal zinnen op een forum bepalen of ik een sukkel eerste klas ben, ik denk dat dat wel verteld hoe oppervlakkig uzelf wel bent maar kom ik ga niet bekvechten met een moderator.
Ik heb idd eerst mijn licht opgestoken op internetsites en dergelijke, ten eerste de kuur is me aangeraden door een persoon die ik goed ken en zeker weet waarover hij spreekt, maar aangezien hij maar 1 keer gekuurd heeft laat hij het liever over aan mensen die er iets van af weten.Ten tweede Ik heb een goed trainingschema opgebouwd door de jaren heen , plus het voedingschema dat ik heb is vooral gebaseerd op verschillende voedingschema's die ik op het net heb gevonden.
Nu mijn vraag naar jullie was om enkele tips te krijgen ivm kuren en moest het zo zijn dat er voedingschema's zijn die idealer zijn voor te kuren met nandralone en stanozolol, zou er dan iemand zo vriendelijk willen zijn om dit te delen met mij.
Dit is zeker niet uit LUIHEID maar misschien uit tijdsgebrek, ik ben namalijk lijfwacht van beroep en ben enorm veel bezig met RECON voor de opdrachten. Het beetje tijd dat ik dan heb leg ik me volledig toe op het trainen...
Zouden de mensen die kritiek uitoefenen,hun aub willen onthouden. Ik dank jullie voor het begrip en tot hoors....-Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
-No Pain No Gain!
Comment
-
Allereerst noem ik jou persoonlijk geen sukkel hoor, goed lezen wil wel eens helpen.
Ik zeg namelijk alleen dat ik iedereen die een bepaald iets doet (spuiten zonder kennis) een sukkel vind, of jij jezelf aangesproken voelt is aan jou.
De persoon die je de kuur heeft aangeraden dénkt misschien te weten waarover hij praat, maar als hij je 100 mg nandralone per week aanraadt is dat helaas totaal niet het geval hoor.
Nogmaals maakt mij erg weinig uit iedereen moet lekker doen wat hij wil. Maar as zijn bepaald geen smarties ofzo en snap daarom helemaal niets van mensen die het achteloos nemen zonder eerst zelf de nodige kennis op te bouwen over juist gebruik, doseringen, bijwerkingen, risico's, enz.
En over die kritiek, je post op een forum en daar mogen mensen hun mening geven. Zowel positief als negatief mits dit uiteraard binnen de fatsoensnormen blijft zoals hier zeker wel het geval is.
Je zult dus zowel de tips als de kritiek moeten accepteren.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment