Ik voel een catfight aankomen
Stanozolol (beginner)
Collapse
X
-
OK idd ik had misschien wat aandachtiger moeten lezen maar geef toe dat de mensen je hier al begraven voor je dood bent, en nog maar weinig raad en tips gegeven hebben.
De kuur bij mijn aanrader heeft schitterend gewerkt en hij had ongeveer de zelfde specs en doelstellingen dan ik.
Kunnen jullie me dan tenminste wat helpen hiermee, als ik niet de juiste dosissen gebruik welke dosis is dan aan te raden.
Waar moet ik me begeven(site, boeken?)om omtrent deze kuur, train en voedingspricipes te gaan leren. Ik ontbreek zeker niet aan motivatie maar een duwtje in de juiste richting zou vriendelijk zijn.
Ik weet er idd heel weinig vanaf, daarom dat ik me ook laat opvolgen door een dokter en ben dus helemaal niet achteloos,
en vraag ik hier om hulp bij de nodige personen (forum).
Ikzelf geef al jaren les in gevechtsporten en ben bewust dat ik graag kennis deel, dat het nu met beginners en/of gevorderden zijn. Ik hoop dat ik hier ook iemand vind die bereid is om me te helpen met m'n kuur aangezien ik al enkel inspuitingen ver ben. De reden waarom "zo snel" is proffesionneel gebonden.
So plz help me....
Greetz-Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
-2 know what we don't know
-No Pain No Gain!
Comment
-
In antwoord op topic starter, wat dacht je om te beginnen gewoon van deze site?
Staan al heel erg veel topics op hoor je bent natuurlijk niet de eerste met vragen. Door een tijdje te gaan lezen kun je al heel erg veel info opdoen.
Maarre, je bent dus als ik het goed lees al begonnen met die kuur voordat je hier bent gaan vragen?
Comment
-
Heb hier al een heel deel gelezen, en ja ben sinds eergisteren begonnen.
ik denk gewoon te trainen en te eten hoe ik het al een tijdje gewoon ben maar vroeg me af of er nog enkele gouden tips te bemachtigen waren op dit forum omdat men veel leert "al doende".
Ik ben idd snel begonnen omdat dat zijn redenen heeft, maar ben niet zo onbezonnen als het overkomt hoor....
Maar goed als er iemand nog iets wil wijzigen aan de dosissen , ... graag!! nog even ter herhaling
Om de 7 dagen 100mg Nandralone
om de 2 dagen een injectie Stanozolol
Trainigschema's gewoon pure krachttraining, veel gewicht weinig reps, 6 a 7 oefenigen per spiergroep. Spiergroepen verdeeld over de week
En voedingschema; veel eten, vooral wat ik hier op het forum en andere internetsites heb gevonden maar niet zo afgewogen want bij mij kan teveel geen kwaad hoor, ben echt heel droog.
Nogmaals Mvg
-Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
-No Pain No Gain!
Comment
-
Curiosio
Jij zou de nadralone dus verdubbelen, ik ben wel beginner, de dokter vond het al een hoge dosis voor mij.
Hou er rekening mee dat ik tussen de 75 en 80 kg schommel voor 1m89 groot te zijn.
Thx voor de tip!
groeten
-Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
-No Pain No Gain!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (niceguy024 @ Jul. 16 2005,20:05)]Trainigschema's gewoon pure krachttraining, veel gewicht weinig reps, 6 a 7 oefenigen per spiergroep. Spiergroepen verdeeld over de weekDoor mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment