Stanozolol (beginner)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ok great guys,
    ik zal dan al wat minderen in de oefeningen per spiergroep en de nandralone verdubbelen.
    Is het normaal dat de schouder pijn doet nadat de winstrol is ingespoten (ong 2 dagen) dit hindert me wel wat in de training;vooral schouders, daarentegen de nandralone is pijnloos (grote bilspier).
    Gaat dit zo blijven gedurennde de hele kuur of mindert dit?
    Keep up the good comments
    greetz
    -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
    -2 know what we don't know
    -No Pain No Gain!

Comment

Schouder kan gevoellig zijn. Waarom niet gewoon in je bovenbeen injecteren?

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Winstrol injecteren is altijd pijnlijk, heb de eerste paar weken echt pijn gehad. Zette het in mijn bovenbeen en die was helemaal stijf, toen zeiden mensen op de sportschool waarom spuit je niet in je schouder of biceps, heb meteen gezegt: weet je wel niet hoeveel pijn het doet, ga toch niet in me schouder injecteren. Dan kan ik me schouders zometeen niet meer bewegen vanwegen de pijn.

Gewoon je kont nemen dat is de grootste spier in je lichaam dan komt het wel goed. En pijn ja dat doet winstrol nou 1 maal.

Grt D
        !Use my shit and feel the power!

Comment

ok dit is dus normaal, dus de bil of bovenbeen, ik zal een afwisselen om te zien wat me het best bevalt. Het is best wel pijnlijk in full contact sporten dus ga toch voor de bil gaan denk ik, word het minst op geslagen denk ik
          thx guys
          see ya'll laterz
          -No Pain No Gain!

Comment

beste vriend,

Ik zie dat je al begonnen bent met kuren.

Hieruit bevestig je een beetje het vermoeden wat ik al had;

Je zet die spuit er toch wel in, ondanks dat je duidelijk onvoldoende ge-informeerd bent. Je weet niet waar je mee bezig bent, en ik durf te wedden dat je training-en-voedingsschema ook verre van 100 % is.

Wat mij betreft ben je erg dom bezig; je bent al begonnen met iets waar je nauwlijks wat vanaf weet; je hebt niet de moeite gedaan om jezelf goed te informeren.

Je begrijpt toch wel dat je enige tegengas krijgt, als er in je verhaal al snel duidelijk wordt dat je geen verstand hebt van anabolen. Het is dan toch logisch dat er je wordt aangeraden je eerst wat meer te verdiepen in de materie en voeding en training.

Je denkt er net als vele anderen veel te makkelijk over, je resultaat van deze kuur zal dan ook verre van maximaal zijn. Zonde, als je wat meer moeite had genomen om je te verdiepen had je een veel beter resultaat gehad, evenals de kans op bijwerkingen.

Anyway, succes

Comment

Ja idd weet er niet veel van maar ik denk genoeg om te starten, ik ben wel beginner met AS maar niet in de sport en fitnesswereld. Ik train toch al 9 jaar 5 a 6 keer per week zowel vechsporten als power training.
              Ik denk dat iedereen wel start als beginneling met AS, dus ok om te leren stel ik vragen, maar hier heeft men al vele keren gezegd hoe dom ik wel ben enz... . Volgens mijn filosofie bestaan er geen domme vragen , alleen domme antwoorden!
              En ik moet jullie toch wel enige info geven ,ik doe dit niet om een mooier gevormd lichaam te krijgen maar een sterker dus als ik er nu het Max uithaal of 80%, maakt me eigenlijk niet veel uit. Ik heb ook geen euro gespendeerd aan deze kuur dus weggesmeten geld is het ook niet hé. Nu denken jullie (de meesten toch) laten we die beginneling eens op onze 'shitlist' zetten en hem gezamelijk eens zeggen wat een dommerik hij wel is, wel dit is goed gelukt! Ik heb het door hoor, ik zal jullie de resultaten wel laten zien, want ik denk dat ik beter zal slagen dan jullie wel beweren.
              Toch bedankt aan die enkelen die me wel goede tips en opbouwende kritiek gaven, ook de PM hebben me het 1 en ander aangetoond.
              Mvg en veel succes iedereen, ook de newbies!

See y'all in a while
              -No Pain No Gain!

Comment

hou ons gerust ff op de hoogt over hou je kuur verloopt, misschien kunnen we nog wat van jou leren....

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Loo @ Jul. 17 2005,21:01)]hou ons gerust ff op de hoogt over hou je kuur verloopt, misschien kunnen we nog wat van jou leren....
                  Ja man en ik wordt morgen milionair!
                  Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Vind het toch altijd jammer als er een nieuweling komt met een vraag,dat hij meestal als dom word afgeschildert.Het lijkt mij normaal dat je zo'n vraag stelt in het anabole sectie.Hier is deze sectie toch voor bedoelt of niet.Hij stelt een vraag omdat hij hier niets over weet en probeert hieruit zijn conclusies te trekken.En ja,elke vraag kan je eerst opzoeken.Als we dat allemaal doen zal er niets meer gepost woorden
                    oldpride.nl

Comment

Heb ik wat gemist ofzo?

Comment

Niet veel.
                        Lorenzo heeft wel gelijk in wat hij zegt maar als een eerste post meteen dit soort vragen zijn dan duidt dat op weinig fatsoen (niet voorstellen) en nog minder interesse (anders zou je er alles over opzoeken en lezen)

Bovenstaande is algemeen bedoeld en niet tegen de topic-starter.

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Hey guys
                          De eerste 2 weken van de kuur zijn al voorbij, het begint stillaan te werken, spieren worden echt voller en merk vooral meer kracht op. hang al makkelijk 15kg meer op de stang tijdens benchen, dus gaat goed , ik tracht nog steeds de tijd te vinden om mijn voeding op dit forum te krijgen. Maar komt zeker hoor.

Voorlopige stats:  80,2kg  1m88  bf:12%

Ik ga +/- 8 weken kuren,met dosis 200mg deca per week en 50 mg stanozolol om elke dag.
                          Is nolvadex (40mg p/d) gedurende 4 weken voldoende
                          Ik denk met de nakuur te beginnen ong 3 weken na de laatste injectie.
                          Wat denken jullie ervan?
                          Keep up the hard work,
                          NO PAIN, NO GAIN!!!
                          Mvg
                          Cederic  

-No Pain No Gain!

Comment

Zou in je nakuur ook clomid verwerken. Verder vind ik het niet echt een heel goed kuurtje, maar hopelijk boek je er goede resultaten mee.
                            Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (JTB @ Jul. 13 2005,09:29)]wat ontzettend stom dat je een kuur gekocht hebt terwijl je er totaal NIETS vanaf weet. Je zult toch je spuiten moeten zetten, dat je huisarts dit niet ging doen had ik je ook kunnen vertellen. 9 van de 10 huisartsen doen dit niet.

Lees eerst maar eens goed rond op het forum en begin eens met een goed train en voedingsschema voordat je een spuit in je reet ramt.

(ik krijg heel erg het domme belg-gevoel bij dit topic)
                              hey zeikerd ik ben ook een belg , nederlanders zijn pas domme kloten

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (super_A @ Aug. 01 2005,10:47)]
                                Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (JTB @ Jul. 13 2005,09:29)]wat ontzettend stom dat je een kuur gekocht hebt terwijl je er totaal NIETS vanaf weet. Je zult toch je spuiten moeten zetten, dat je huisarts dit niet ging doen had ik je ook kunnen vertellen. 9 van de 10 huisartsen doen dit niet.

Lees eerst maar eens goed rond op het forum en begin eens met een goed train en voedingsschema voordat je een spuit in je reet ramt.

(ik krijg heel erg het domme belg-gevoel bij dit topic)
                                hey    zeikerd ik ben ook een belg , nederlanders zijn pas domme kloten
                                rustig aan jongens..laat die hormonen in de gym zijn werk doen en niet op het board..greetz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X