Lady Sky's ongoing transformation log

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lady Sky's ongoing transformation log

    Ik had al een stukje geplaatst bij de voorstelsectie, een deel is dan ook vanuit daar geplakt.
    Hier zal ik mijn log gaan bijhouden en dan ook af en toe foto's plaatsen.

    Ik ben 26 jaar, en ben zo'n 4 jaar geleden begonnen met trainen. Echter sinds 3 jaar ben ik begonnen met voedingsschema's dus de eerste jaar tel ik maar niet mee ik nam wel proteineshakes en lette op mijn voeding, maar het was niet zo strak als nu.

    Ik ben dankzij mijn vriend in aanraking gekomen met bodybuilding en sindsdien ben ik hooked. Ik ben behoorlijk serieus en probeer langzaam maar zeker het fysiek van mijn dromen te bouwen.
    Momenteel heb ik geen wedstrijdambities, maar ik zie mijzelf ooit wel een keer meedoen (en alle prijzen in de wacht slepen lol ) .
    Ik ben meer het type figuregirl dan bikini als ik zou moeten kiezen, maar ik heb geleerd mijzelf geen grenzen op te leggen dus ik zie wel hoe ver ik kom.

    Toen ik begon met trainen had ik een vet% van 25% en op zijn minst woog ik 41 kg.
    In mijn laatste bulk woog ik 58,5kg op 20% vet

    Momenteel ben ik aan het cutten en is mijn huidige vetpercentage 13% op 51 kg.
    Mijn reis naar het droog worden is nog niet op zijn einde, ik hoop nu echt een keer een volledige sixpack te zien maar geduld geduld...Ik verwacht zelf dat ik hiervoor zal moeten zakken tot 10% of zelfs lager.
    Omdat ik van 20% kwam en ik niet veel meer kon zakken qua calorie inname heb ik een 'pauze' ingelast van ongeveer een maand en heb ik op onderhoud gegeten.
    Door prive omstandigheden heb ik wat meer gecheat dan normaal en wat minder gesport. Ik was weer 15% maar deze break had ik echt nodig, ook mentaal gezien.
    Nu, na 3 weken cutten ben ik weer back on track en zie ik er zelfs beter uit dan eerder op 13%.

    Ik heb eerder verschillende middelen gebruikt, maar zit nu een aantal weken aan alleen anavar en heb mijn dosering sinds vorige week opgeschroeft naar 15 mg.
    Daarbij heb ik 20 mg clenbuterol geïntroduceerd.

  • #2
    Ga je de Anavar nog verder ophogen?
    15, max 20 mg wordt er toch geadviseerd voor vrouwen?

    The Sky is the limit !
    DIVIDE ET IMPERA

    Comment


    • #3
      Nee dat ben ik niet van plan, anavar vind ik niet zo'n geweldig middel omdat het heel erg mild is (daarentegen ook veilig MITS!! je een goede source hebt. Anavar is de meest gefake-te compound) en het behoorlijk prijzig is. Ik denk dat anavar net zoveel doet voor een vrouw als een winstrol-only kuurtje voor een man.
      Ik gebruik het alleen puur om mijn spiermassa vast te houden maar ik ga kijken wat de hogere dosering doet.

      Ze zeggen dat 20 de max is ja, echter heb ik vrouwen gezien die met gemak het dubbele nemen.
      Persoonlijk vind ik dat zonde.
      En de sky is de limit leuk bedacht haha
      Helaas is dat voor vrouwen niet zo omdat nare bijwerkingen sneller komen dan je lief is

      Misschien dat ik in de laatste weken van mijn cut masteron toevoeg om mijn fysiek wat harder te maken, maar het hangt er allemaal vanaf hoe het gaat lopen.

      Comment


      • #4
        Hoe lang ben je eigenlijk? 51kg is wel erg weinig
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

        Comment


        • #5
          slechts 1.58 m

          ik ben ff aan t kijken hoe ik een plaatje toevoeg want het mislukt telkens

          Comment


          • #6
            Originally posted by Lady Sky View Post
            slechts 1.58 m

            ik ben ff aan t kijken hoe ik een plaatje toevoeg want het mislukt telkens
            Tinypic is het makkelijkste.
            Zelfs voor een noob als ik.
            DIVIDE ET IMPERA

            Comment


            • #7
              959073440557f8d6d8bc15d74f7ba432d36d7b7d.jpg
              Testtest

              Comment


              • #8
                Goeie schouders
                ik roep ook maar wat !!!

                Comment


                • #9
                  Dankje Schorpioen!
                  ik vind zelf dat ik de ronding nog mis maar dat zie je alleen goed op een foto van de voorkant

                  Comment


                  • #10
                    netjes hoor, leuk een actief lid erbij

                    Comment


                    • #11
                      Kijk, dit is al een mooi uitgangspunt om verder uit te bouwen.
                      Ik ben benieuwd naar je progressie de komende maanden.

                      Comment


                      • #12
                        Veel succes, ziet er goed uit
                        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

                        Comment


                        • #13
                          Veel succes ziet er goed uit!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Lady Sky View Post
                            Nee dat ben ik niet van plan, anavar vind ik niet zo'n geweldig middel omdat het heel erg mild is (daarentegen ook veilig MITS!! je een goede source hebt. Anavar is de meest gefake-te compound) en het behoorlijk prijzig is. Ik denk dat anavar net zoveel doet voor een vrouw als een winstrol-only kuurtje voor een man.
                            Ik gebruik het alleen puur om mijn spiermassa vast te houden maar ik ga kijken wat de hogere dosering doet.

                            Ze zeggen dat 20 de max is ja, echter heb ik vrouwen gezien die met gemak het dubbele nemen.
                            Persoonlijk vind ik dat zonde.
                            En de sky is de limit leuk bedacht haha
                            Helaas is dat voor vrouwen niet zo omdat nare bijwerkingen sneller komen dan je lief is

                            Misschien dat ik in de laatste weken van mijn cut masteron toevoeg om mijn fysiek wat harder te maken, maar het hangt er allemaal vanaf hoe het gaat lopen.
                            Anavar word door goeie UG's niet meer gefaked. en de grondstof prijs is laag dus daar hoeft de suppl het niet voor te doen . hoef je dus niet bang voor te zijn.
                            Anavar is veel milder voor een vrouw en kan je ook hoger doseren. Mits je daarbij wel een anti-conceptie pil bij gebruikt zo blijft het beter in balans. winstrol & anavar is verschillend en kan je niet vergelijken.

                            Ben je niet bang voor vermannelijking met Masteron ? Androgeen is vermannelijking ...denk dat primo een betere keuzen is voor een vrouw. 100mg per week. of nog beter deca.. tenzamen met anavar voor een juiste Oestrogeen androgeen balans. Peptides ,HGH etc zijn ideaal.
                            Last edited by imation; 09-12-2015, 16:41.

                            Comment


                            • #15
                              Bedankt voor je tips imation!
                              Wat betreft de anavar...ik zat op een amerikaans forum waar de var die ik had besteld een 'wizard'source was..betrouwbaar dus. De levering duurde 3 weken langer en ik kwam binnen een korte periode veel vocht aan.
                              Nu heb ik wel een goede source, die zelfs iets overgedoseerd is.
                              Grondstof prijs kan laag zijn maar ik betaal nog steeds redelijk veel.

                              Primo en mast heb ik beide ervaringen mee. Ik reageer goed op primo maar krijg er onwijs erge acne van, voornamelijk in mijn gezicht en op mijn schouders.
                              Masteron vind ik fijn omdat het kort werkend is en ik zo heel snel kan stoppen. Ik heb er geen nare bijwerkingen van gekregen.
                              EQ heb ik ook geprobeerd, en heb dit gestacked met primo maar ik heb wel een 'voice drop' gekregen, of dit nu was van de eq of de primo (ik had toen primo verhoogd) weet ik niet.
                              Daarna ben ik direct 8 weken af gegaan en nu is het gelukkig weer normaal.
                              Maar goed dat zijn dus de risico's...

                              Deca heb ik ook goede verhalen over gehoord voor vrouwen inderdaad, en dat is ook nog een optie om te doen.
                              Het hangt er echt vanaf hoe het zal lopen en vanuit daar zal ik besluiten wat ik ga doen, vriendjelief heeft nog voldoende in stock
                              Primo wil ik wel weer graag gaan proberen. Misschien is mijn lichaam inmiddels wat toleranter.
                              Toen ik net begon met aas had ik heel erg last van tintelingen in mijn voeten en handen, maar nu niet meer, zelfs niet nu ik de var heb verhoogd.

                              Qua peptides heb ik melatonan2 gebruikt, werkt als een trein, en grhp2 met cjc nodac. Echter merk ik daar weining van. Mijn vriend sterft van de honger en geniet van diepe slaap, maar ik heb deze bijwerkingen niet. Wat overigens niet wil zeggen dat het niet werkt, maar ik vind het wel heel vreemd?
                              Zou het kunnen dat mijn eigen groeihormoon laag is en het daarom minder aanslaat, iemand een idee?

                              Ik gebruikte de prikpil en ben overgestapt naar de gewone pil om icm aas te gebruiken, echter kreeg ik toen weer onwijs last van acne dus ben nu terug op de prikpil en dit bevalt uitstekend.
                              Het mooiste zou een hormoonvrij spiraaltje zijn maar dat zie ik echt niet zitten

                              HGH vind ik persoonlijk een beetje eng-ig en zie ik ook niet als een optie voor mij nu, ik heb wel gelezen dat een aantal vrouwen dit doen en er veel baat bij hebben, zelfs insulin-only, maar persoonlijk vind ik het een hoop gedoe.

                              Maar ik ga zeker nadenken over deca en mezelf even opnieuw inlezen, misschien is dat idd een betere optie voor over een paar weken.

                              De verhoging van de var schijnt effect te hebben, of het is een placebo effect, maar heb vandaag mijn squat record gebroken met 70 kg
                              Ik zit pas bij een nieuwe sportschool, bij de oude squatte ik nooit omdat de vloer daar schuin afliep en ik last kreeg van mijn knie. Sinds een paar weken durf ik het weer aan en begin ik langzaam weer te wennen, maar vandaag had ik de smaak te pakken.

                              Misschien ook leuk om te vermelden: toen ik bulkte op primo en eq had ik een krachttoename van 50% met compound oefeningen. Dat lag geloof ik ook deels aan de motivatie en verandering van trainingswijze

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X