Lady Sky's ongoing transformation log

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Wat leuk al die volgers!!

    Ik zag laatst dat iemand in de log van mijn vriend naar zijn kuiten vroeg, en ik dacht vandaag laat ik de mijne ook eens showen. Deze worden al snel vergeten...

    2553cc5519c41bfa7b74606e0010de12bd127fe3.jpg

    Comment


    • #32
      Niks mis mee! mooi paar kuiten

      Comment


      • #33
        Dank wederom imation trouwe lezer!

        Happy momentje vandaag!
        Tijdens borst training zag ik opeens een paar serieuze aders op mijn onderarm op poppen
        Wat betekend dat ik langzaamaan toch echt droog begin te worden!
        Mijn buik ziet er zelfs de ochtend na mijn cheatmaaltijd plat uit en met lijnen
        Nog even en die blokjes gaan toch echt eindelijk eens komen!

        Zaterdag weer een nieuwe meting, ben zo benieuwd!

        Comment


        • #34
          goeie kuiten hoor hey
          Mangs wa, aait nich

          Comment


          • #35
            Nette kuiten @ jaloers

            Comment


            • #36
              Haha, je hebt grotere kuit dan ik :-). Nice!

              Comment


              • #37
                Netjes! Ook groter dan die van mij, maar dat heeft iedereen al gauw haha

                Comment


                • #38
                  Netjes hoor! En cool he, als je opeens meer aderen ziet ! Word ik altijd heel blij van! Succes vast met de meting zaterdag! Ik heb zelf vrijdag weer een meting/weging, blijven toch van die spannende momentjes (vind ik) omdat je hoopt dat je dichter bij je doel komt...
                  'Iron is my therapy, Heavy Metal is my Zen'

                  Comment


                  • #39
                    Ja ik was zo goed bezig, helaas ben ik ziek geworden en heb deze week alleen nog maar borst getraind..en geen cardio..zo jammer!
                    Als ik ziek ben heb ik altijd de drang om te cheaten maar gelukkig heb ik me goed aan mijn dieet gehouden.
                    Ik vraag me af of de meting morgen helemaal secuur gaat want ik denk dat ik een hoop vocht vasthou.
                    Ik voel me wel weer iets beter dus miss even een arm workout doen vanavond..
                    Ik voel me niet schuldig dat ik thuis zit van werk omdat ik me ook echt belabberd voel maar ik heb wel een schuldgevoel als ik niet ga sporten, zo stom!

                    Comment


                    • #40
                      Weer een kleine update
                      Helaas nog steeds ziek, heb wel meting gedaan gister.
                      In twee weken ben ik 1 kg kwijt, qua omvangen is er niet heel veel veranderd en mijn vet% is gemeten op 12.6.
                      Ik weet niet of dit 100% secuur is omdat ik mogelijk vocht vasthou.
                      Na deze twee weken clen stap ik over op t3 voor 2 weken.
                      Het meten wordt steeds lastiger nu mijn bodyfat lager wordt, ik heb een 4punts meting maar die tabel gaat niet zo ver.
                      Als ik nu nog 4mm verlies dan houdt de tabel dus op,
                      Bij mijn vriend hield de meting op bij 6,7.

                      Heeft iemand misschien een betrouwbare tabel die ik kan gebruiken?

                      Comment


                      • #41
                        Daar ben ik weer!
                        Ik kwakkel nog steeds met stomme verkoudheidjes, de ene dag is het erger dan de andere dag. volgens mij houd ik ook meer vocht vast op het moment,
                        Mijn dieet hou ik natuurlijk strak en als ik me goed genoeg voel ga ik sporten, 4x per week cardio red ik tot nu toe ook nog gelukkig.
                        Momenteel ben ik geswitcht naar dropsets, en ik herinner me weer hoe dodelijk die zijn!
                        Vandaag een paar foto's gemaakt:

                        alles incog.png

                        Comment


                        • #42
                          Is dit forums inmiddels weer dood of wat?

                          Comment


                          • #43
                            Omdat niemand reageert op je pica's? Met welke kwaliteitscamera zijn die genomen trouwens ?
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by pescatore View Post
                              Omdat niemand reageert op je pica's? Met welke kwaliteitscamera zijn die genomen trouwens ?
                              Nouja op mijn log in het algemeen..veel belangstelling in het begin maar nu niet meer, sowieso lijkt het mij dat er niet veel actieve leden zijn.

                              Met die van jou?
                              Kidding
                              Ik neem geen kwaliteitscamera mee naar de gym
                              Maar dit is merendeels te verwijten aan paint. Of mijn haast tijdens het laatste half uur op werk

                              Maar goed punt. Miss zijn me spieren nog beter te zien met een goed cam

                              Comment


                              • #45
                                Ik kijk nog wel mee hoor, maar het is op het moment wel heel rustig op het forum inderdaad.
                                Maar ondanks dat het hier dood is, post ik toch af en toe wat in m'n eigen log of of ergens anders. Je moet toch bij jezelf beginnen. Als niemand meer iets post omdat anderen het ook niet doen dan kunnen we beter helemaal stoppen

                                Ondanks de slechte fotokwaliteit is nog wel te zien dat je op de goede weg zit. Ga zo door en beterschap met je verkoudheid.

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X