T'bol only versus t'bol,sus,deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nee ik ben er nog niet volledig uit King 36...

De ervaren jongens onder ons zijn het er unaniem over eens dat ik er best nog mee wacht , en wie ben ik om hun ervaring in twijfel te trekken...

Mijn gedacht was , dat ik op korte tijd veel spiermassa zou kunnen nemen, met goed eten en veel rust...
    Zodat je op bijvoorbeeld twee maand trainen kan winnen wat je anders op pak weg een half jaar zou winnen...
    Als je nu 4 kilogram zuiver wint en je blijft daarna nog deftig eten dan behoud je die 4 kilo toch en heb je enorm veel tijd uitgespaard?
    Ik ben de eeuwige twijfelaar

Comment

traineb heb ze tijd nodig kerel......vooral als je nog niet zo oud bent ken je alles rustig aan doen...Ik heb je fotos gezien en je zou best nog tijdje naturel mee kunne denk ik.Uiterraad is het je eigen beslissing.ik kon ook niet w8ten en begon met Phs en meteen daarna naar de as...Als je toch een kuurtje pak zal ik gelijk dbol only pakken das mijn mening dan..

Greetz

Comment

Inderdaad, ik heb ook ff die foto van je bekeken;

je kan nog heel veel pakken als naturel.
        ik weet zeker dat je voeding verre van 100% is, als je zorgt dat je eerst een half jaartje keihard knalt met een goed voedingsschema heb je zo 5 kg erbij te pakken.

ciao, Lo

Comment

T-Boll only is het dus geworden...

23 augustus begonnen met 40 mg /dag met een gewicht dat schommelde tussen 76 en 78 kg...
          Een goede week later bleef de balans rond de 80 Kg haken en nog een half weekje later begint het naaldje van de weegschaal stilaan de 80 voorbij te gaan...

Ikvoel me eindeloos krachtig en ik heb het gevoel dat ik kan blijven
          doorgaan... Ik zweet wel wat harder maar dat is logisch denk ik want ik
          train sowieso al zwaarder...
          Overdag voel ik mij normaal dus ik voel niets van de T-boll als ik gewoon
          rustig thuis ben. Het product komt pas op gang als je gaat trainen; daarom
          neem ik het nu een goed half uur voor de training met een shake of
          boterhammen en kippewit.
          De dagen dat ik train neem ik esxtra vitaminnen van Maximize.
          De shake verrijk ik met Massgainer , creatine en Whey Fuell

Op eenn weekenhalf is de kracht opmerkelijk vooruit gegaan; vandaag de borst getraind waarbij alles vlotter ging dan normaal.... Bij de BP bleef ik al een hele tijd op 6Okg blijven hangen ; vandaag ging dat vlot naar de 70 en ik had nog een beetje over .Bij het Schuin bankdrukken gingen de laatste 4 reps heel moeilijk bij 77 kg en nu ging 84 gemakkelijk....

Ook opmerkelijk is dat ik het warmer heb dan anders; daar geniet vooral mijn vriendin van want nu heb ik geen koude handen meer...

NU iets totaal anders : Ik train op een BP met vaste rails waar de baar in glijdt ; is dit zwaarder dan een losse bar?

Comment

Ah daar is je kuurtje dan, gaat lekker zo te lezen

Ik denk dat met een losse zwaarder is dan met de smith machine, omdat je zelf dan de balans erin moet houden, met de losse bench press.

nogmaals succes
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

ik snap alleen niet hoe je met schuindrukken sterker ken zijn hehehehehe

Comment

Zal niet zwaarder zijn maar als je de keus heb zou ik zo min mogelijk in of met machines trainen.

Met je kuur gaat het lekker man!

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

los is beter en voor het gevoel ook lichter

in de smith is er maar 1 baan mogenlijk en dat is recht omhoog
                  als je BP doet druk je meesten een beetje schuin dus op de smith maak je een beetje een onnatuurlijke beweging
                  Who's the Chef

Comment

Ik zal het eens testen. Bij onze in de gym is er enkel de smith en er staan wel bankjes en losse baren maar dan heb ik nog een partner nodig om bij te springen .
                    Volgende week denk ik es mee te gaan trainen met een vriend in een andere club en dan kan ik het eens testen...

Wat ik ook opmerk is dat ik veel dorst heb en dat het eten gemakkelijker gaat ....

Comment

jep als je honger hb gewoon vreten.Je verbrand nu ook veel meer dus extra eiwit inname is gewenst

Comment

Hey bro,

zo te horen werkt die t-bol bij jou wel goed  

welk merk?
                        en hoe neem je ze? verdeeld over de dag of wat?

Succes, Lo

Comment

verdeeld ove rde dag is altijd het beste Loo..maar vind het erg vreemd dat jij niks merkt heb je hiervoor al kuren gehad met andere middelen ? .... ALs ik zo die kuurloggen lees van T-Bol ken je toch beter D-Bol nemen volgens mij.Ik zat ook te twijfelen maar nu maak ik me er niet zo druk meer om

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Sep. 01 2005,22:42)]verdeeld ove rde dag is altijd het beste Loo..maar vind het erg vreemd dat jij niks merkt heb je hiervoor al kuren gehad met andere middelen ? .... ALs ik zo die kuurloggen lees van T-Bol ken je toch beter D-Bol nemen volgens mij.Ik zat ook te twijfelen maar nu maak ik me er niet zo druk meer om  
                            gelijk heb je.

zowel ik als infinity merken na twee weken nog weinig tot niets van een krachts-toename dan wel pomp  
                            ik denk met heimwee terug aan mijn 1ste kuurtje met anavar, en ik wacht met smart tot ik weer iets van die pomp van toen kan voelen...  

Comment

anavar is ook wel een zwaarder middel en geeft je veel meer krachttoename dan dbol of t-bol denk niet dat je dat ken vergelijken.Ik ben ook benieuwd wat de trenbolone voor kracht mij gaat geven.Maja ik verw8 niet veel meer van het spul.Ik train gewoon hard en probeer er alles uit te slepen....Maar met 3 weken zometeen moet die t-bol wel optimaal werken en ze zijden toch dat het ook amper vocht vasthoude ? hoezo kom jij dan aan die vocht ?....vind het beetje jammer wat ik van jullie zo hoor maar evengoed veel suc6 wie weet wat er nog gaat gebeuren

Testo gebruikt het ook .. ben benieuwd wat hij ondervind..dan zou hij er helemaal geen klote van moeten voelen denk ik zo.Voor hem zijn het a en b vitamine

Comment

we wachten geduldig af.....ik las in die steriod-profiles dat turinabol een goede krachtstoename geeft bij inname verdeeld over meerdere weken

ben benieuwd wat elabaa er van zegt...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X