T'bol only versus t'bol,sus,deca

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Gisteren dus zwaar gaan trainen waarbij ik heel hard gezweet heb ; ik zat in zo een oude gym zonder airco en het was er heel zwoel....

    Nu weeg ik mij dezemorgend en mijn gewicht is alweer gezakt... Zou dat de oorzaak zijn van het warme weer of zou de t-bol nu hard ingeslagen zijn zodat ik meer verbrand dan dat ik binnenkrijg...

    Ik ga in ieder geval mijn voeding nog opschroeven ; als het kan twee warme maaltijden per dag . eentje met pasta /biefstuk en rijst met vis ...

    Ik voelde het al aan mijn buikje dat er iets mis was ..

    Comment


    • #47


      Zal zeker een combinatie zijn van de t-boll en het weer. Iets meer proberen te eten hoewel dat met dat warme weer meestal niet meevalt.

      Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

      Pain is temporary...pride is forever...

      Comment


      • #48
        je moet gewoon flink eten voor de trainen dan ben je ook meestal stuk krachtiger..!... kerel ga trouwens niet al je gains op de gewicht liggen..tis belangrijker of je grotere spiermassa krijgt etc...natuurlijk is krachttoename wel ee nvoorbeeld dat het beter gaat maar moet je niet al je geld op inleggen.heb ik ook int begin gedaan en daar ken je alleen maar depressief van worden geloof me

        Comment


        • #49
          Depressie ligt niet in mijn aard xeno , het geeft mij alleen een reden om nog harder door te bijten...

          Ik doe er wel een shake bij om nog wat extra calorieën binnen te krijgen...

          Ik zie wel hoe het verloopt; ik eet wel al minder vet dan ervoor maar mijn calorieën blijven hetzelfde dus daaraan zal het toch ni liggen he...

          De kracht blijft en wat heel opmerkelijk is dat je geen pijn voelt bij het trainen , je hebt het gevoel dat je steeds meer gewicht aankan . ergens is dat gevaarlijk denk ik omdat de gewrichten wel wat afzien onder de hevige belasting ...

          Nog ZES weken te gaan dus er ken nog veel gebeuren ; ik hoop lichtjes dat ik de 90 kilo kan halen op de BP....

          En nu eten gaan kopen en gaan knallen zoals jullie het in nederland zeggen

          Comment


          • #50
            90 kilo moet te doen zijn....Xeno geeft wel ff wat motivatie....

            MAAR 90 KILO MAAR ?? ben je nu voor MIETJE MAN .....Pompen kreng ..als je niet meer dan 90 kilo drukt binne 6 weken .... zelfs me buurmeisje drukt al meer en die traint niet

            Comment


            • #51

              Heb jij effe pech ; je buurmeisje is dan een verwijfde homo of zo ?
              Mijn buurmeisje rijdt paard , is blond en heel knap... dat motiveerd ook wel

              Ik kom er wel ik geloof erin... toch bedankt Kapitein xeno nu ga ik voor de 130 Kilo

              Comment


              • #52
                En on-topic maar weer

                Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

                Pain is temporary...pride is forever...

                Comment


                • #53
                  Het gewicht blijft flink boven de 80 kilo nu Ik zweef tussen de 81 Tot 83 kilo.

                  Sommige dagen gaat het minder goed en sommige dagen geloof ik mijn eigen krachten niet.

                  Ik heb ondertussen al nieuwe kledij gekocht en sommige mensen duiden mij op de gains.Ik zelf zie het ni zo maar het valt wel op als je de ogen van andere langs je lichaam zien gaan.
                  Vooral mijn armen zijn dikker geworden , de schouders zijn boller en de borst heeft meer volume...
                  Dit zal wel niet alleen door de t'boll denk ik maar ook door het feit dat ik nu veel meer eet dan vroeger en het mijn eerste keer is. Ik heb nog een vijf weken te gaan dus die 88 kilo lijkt mij niet onmogelijk

                  Gisteren de schoudres getrained totdat ik ongemakkelijk was was; ik moet wel tijdig rusten want ik voel aan mijn schoudergewrichten dat zij het harder teverduren krijgen.

                  Is er soms iets dat je kan eten om je gewrichten te geven wat ze nodig hebben . Gewrichtenolie of zo

                  In kort gezegd het gaat goed ; hopelijk met jullie ook

                  Comment


                  • #54
                    hey bro,

                    als je logje ff goed nalees...
                    dan zie ik dat je de eerste week een kleine 4k gepakt hebt (van 76-78 naar iets boven de 80), en nu ga je je 4e week in maar is de gewichts-toename nagenoeg gelijk gebleven. Alle massa heb je dus de eerste week gepakt?

                    verder je krachts-toename; sommige dagen geloof je je eigen krachten niet, en andere dagen zijn minder goed.
                    Wat moet ik me daarbij voorstellen? de ene dag druk je ineens 100kg en de andere dag zit je weer op de 80kg. Iets in die aard?

                    hoeveel weken ben je van plan te kuren trouwens; als je nog 5 weken wil kuren dan ben je in totaal 9 weken aan het kuren   .

                    Netjes dat je al massa begint te zien!

                    Succes, Lo

                    PS: als je echt het idee hebt dat je last hebt van je schoudegewricht zelf; dus de botten, kun je glucosamine bestellen, dat is de gewrichtsolie die jij bedoelt.
                    (al geloof ik niet echt in de werking van dit spul, maargoed dat is mijn mening)

                    EDIT ; topic glucosamine

                    (ik ben eigenlijk te goed voor deze wereld)



                    Comment


                    • #55
                      eigenlijk wel Loo haha


                      leuk om te horen dat er iig 1 iemand is die tevrede is over T boll


                      hoe gaat het met jou Loo?
                      Who's the Chef

                      Comment


                      • #56
                        Loo die is van 80kg bp naar 50 gegaan

                        Comment


                        • #57
                          @ Loo ; als je iets verder leest dan zal je zien dat ik op 6 september spreek van gewichtsverlies... Op dat moment ben ik op een week tijd teruggevallen op de 78 kilo. Dus eigenlijk heb ik maar Drie kilo genomen op deze tijd omdat ik nu NIET meer onder die 81 kilo zak. Ik weeg me op onregelmatige tijdstippen van de dag waardoor ik verschillende waarden krijg.
                          Ik ben intussentijd wel minder vet geworden ; mijn buikje verdwijnt heel stilletjes aan..

                          Ik zal me vanaf nu enkel 's morgends wegen...

                          Ik heb nog steeds krachttoename maar sommige dagen voel ik me minder zoals je dat even goed kan hebben als je niet kuurt...
                          Ik heb nu op de Smith 75 kilo genomen en dat zijn er vijf meer dan de eerste week.
                          Ik neem wel steeds de 40 mg een uur voor het trainen . Ik heb geprobeerd te verdelen over de dag maar ik voel meer het effect van de t'boll als ik het in een keer neem...

                          Normaal zou ik voor 8 weken gaan maar ik denk te stoppen op 7 weken dan kan ik één potje ongeopend laten.

                          Ik ben deze week voor zwaar gegaan met minder reps ; volgende week ga ik es proberen met lichtere gewichten en meer reps.Zo probeer ik elke week te veranderen...
                          EEn training duurt meestal een uureneenhalf tot twee uur.

                          Ik mis een ding en dat is een partner dan zou ik nog ietsje verder kunnen gaan.

                          Comment


                          • #58
                            Ik moet zeggen dat ik de laatste week wat meer op de pomp aan het trainen ben, bevalt me beter aangezien mijn krachtstoename toch niet spectaculair is.

                            Ja een trainingspartner....ik train niet meer zonder, dat is echt zo'n toegevoegde waarde !

                            Ben benieuwd naar volgende week  

                            PS: doorgaans wordt er maximaal 6 weken gekuurd met tabs, ivm de belasting op je lever, dus 8 weken kuren was zowiezo een onverstandig besluit  

                            Comment


                            • #59
                              Neem jij ze nog altijd verdeeld over de dag Loo of neem je ze in één keer voor de training?

                              Ik moet zeggen dat ik geen verhoogd libido heb; ik dacht niet dat je van de t'boll zou hebben..
                              Als ik zo vergelijk dan moet ik zeggen dat mijn libido bijna niets verandert is mss zelfs een tikkeltje minder ; kan dat?

                              Soms vraag ik mij af waarom werkt het niet bij Loo en dan denk ik daarbij ,werkt het wel bij mij?

                              Ik voel me wel sterker daar kan ik niet omheen kijken maar dat kan dan evengoed van de creatine zijn...

                              Ik hou er dan ook rekening mee dat ik dan ook pas met een aangepast voedingschema begonnen ben ; wat ergo wil zeggen dat mijn gewichtstoename ook daardoor kan komen en dat mijn spierontwikkeling van nature is...

                              Er moet wel iets zijn met de t'boll ; bij werkt het maar ik ben dan ook heel gevoelig en zulke invloeden.
                              Als ik bijvoorbeeld één pint drink dan voel ik dat ook meteen..

                              Als ik een uur voor de training de 40 mg dan voel ik ook dat er iets in mijn bloed stroomt.. ik zweet wel wat meer dan anders maar ik loop niet opgefokt of zo..

                              Ik zal het pas weten als ik stop...

                              Er is nog iemand met de t'boll bezig he ; ben nieuwsgierig wat er bij hem gebeurt.

                              Sterkte bro en succes met de kilo's

                              Comment


                              • #60
                                van die libido; daar kan je best wel eens gelijk in hebben Elabaa. Ik heb het idee dat die van mij ook minder is dan normaal.

                                (ligt misschien aan gebrek DHT door platgooien HTPA-axis, maar weet niet zeker).

                                "ik voel me sterker, maar dat kan ook door de creatine komen"

                                Kijk, ik wist van te voren nooit wat ik moest verwachten van A.S. Maar toen ik met mijn eerste kuurtje bezig was, toen wist ik gewoon niet wat ik meemaakte. Ik was gewoon een stier, ik gooide de gewichten door het plafond, ik verpletterde gewoon persoonlijke records.

                                Nu wil ik niet zeggen dat die t-bol een wondermiddel is, maar het feit dat er twijfelachtig wordt gedaan over de werking zegt mij genoeg. Als je 40mg voor het trainen neemt als eerste kuurtje, met creatine erbij, dan mag je er wel vanuit gaan dat in de loop der weken gruwelijk sterker bent geworden, en dat de pomps zo absurd zijn dat armen uit elkaar knallen, zou ik zeggen.

                                Maar nogmaals, dit is mijn persoonlijke interpetatie, dus trek je je daar weinig van aan bro.

                                Jij gaat lekker, daar gaat het om!

                                succes, beukse

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X