Eerste ervaring
Collapse
X
-
Nog 2 weken en mijn kuurtje zit erop.
Dan 3 weken rust en dan clomid nakuren.
Ik zit momenteel op 77kg en met mijn kracht zit het behoorlijk goed .
Ik hou nog nauwelijks vocht vast en voel me kiplekker .
Krijg ook al zeer leuke reacties. en.. dat geeft je wel een boost .
Ik hoop dat ik de 80 kg nog zal bereiken met deze kuur en dan ben ik meer dan tevreden over deze kuur .
Ik heb tot hiertoe geen bijwerkingen gehad zoals acne en haaruitval , waar ik toch wel schrik voor had.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (moody @ Mrt. 24 2003,19:56)]bedankt Curiosio
vroeger ging ik naar de gym , maar daar heb ik helemaal geen tijd meer voor ,ik heb een dochtertje van 3 en mijn zoontje is op komst , dan het nachtwerk nog,.. daarom heb ik mijn zolder ingericht en een verstelbaar bankje en losse halters en barbel gekocht waarmmee ik mijn hele lichaam kan trainen.
Mijn vrouwtje heeft een crosstrainer gekregen en zo blijven we er aantrekkelijk voor elkaar uitzien.
DUM SPIRI SPERO
WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment