Ik ben niet zo'n log bijhouder maar aangezien ik hem ook op het forum bijhou waar ik tegenwoordig modje speel ,ben ik natuurlijk ook verplicht om hem hier te plaatsen op het forum waar voor mij alles begonnen is.
Ik ben al dat gecut wel ff zat en we gaan toch de winter in dus we gaan weer wat kilo's pakken.
Kuur zal er vanaf vandaag als volgt uitzien en ik pas em na een week of wat weer aan...
HGH 10iu per dag
IGF1 120mcg p dag verdeeld over 2x
test enth 1750mg p week
Eq 1000mg p week
dbol de eerste 6 weken op 100mg p dag.
Ik ben inmiddelds nu aan een jaar lang bezig en heb besloten hem door te trekken tot plusminus februari volgend jaar.
We weten allemaal dat het niet verstandig is maar het is voor mij een weloverwogen beslissing en wat de rest ervan vindt kan ik niet zoveel mee...
Feel free om je mening te geven maar bespaar me de eo-praat.
Ik ben al dat gecut wel ff zat en we gaan toch de winter in dus we gaan weer wat kilo's pakken.
Kuur zal er vanaf vandaag als volgt uitzien en ik pas em na een week of wat weer aan...
HGH 10iu per dag
IGF1 120mcg p dag verdeeld over 2x
test enth 1750mg p week
Eq 1000mg p week
dbol de eerste 6 weken op 100mg p dag.
Ik ben inmiddelds nu aan een jaar lang bezig en heb besloten hem door te trekken tot plusminus februari volgend jaar.
We weten allemaal dat het niet verstandig is maar het is voor mij een weloverwogen beslissing en wat de rest ervan vindt kan ik niet zoveel mee...
Feel free om je mening te geven maar bespaar me de eo-praat.
Comment