Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (been @ Okt. 20 2005,14:23)]deca boven de 600mg worden de sides wel meer maar ook de gains hoor
alleen de sides gaan sneller omhoog dan de gains
tot 600mg zouden de gains recht evenredig omhoog gaan met de dosis en boven de 600 bij lange na niet.
Ik zal het stuk moeten zoeken om het te onderbouwen maar meer gains geeft het 100% zeker niet.
Greets...
En toch ken ik jongens die wedstrijden winnen en al op 2gr deca zitten,broertje......die zullen toch niet helemaal dom zijn?
Ben ik nog beschaafd bezig dacht ik zo...
Hoeveelheden moeten bij mij nou eenmaal wat hoger dan bij een ander...so be it.
Misschien dat ik toch de eerste weken weer eens ga kijken wat oxy bij me doet.....ff snel beetje opblazen....lekka!
@Black
Thanks voor je vertrouwen in al mijn idiotigheid.
Ik denk idd wel te weten wat ik doe en over een paar weken zullen we de bevestiging krijgen als ik mn bloed laat prikken maar ik voel me helemaal op en top en maak me dus totaal geen zorgen.
@Philip
Zo gruwelijk ben ik ook weer niet hoor,ik kom van heel ver(ben megadik geweest)en ben mede dankzij de a.s wat ik nu ben en dat is voor mij al heel wat al je je bedenkt hoe ongelofelijk vet ik vroeger was...
Heb geen foto's op mn laptop staan dus moet ik je helaas schuldig blijven,komt wel weer een keer als ik met mn kuur ga beginnen.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment