Wijsheid komt met de jaren,bro.
Nieuw vervolg kuurtje testo
Collapse
X
-
En viel daar nog wat spannends te ontdekken,Black?
@Been
Okay,was een beetje flauw idd
Tipje vd sluier dan...
Hou me dus niet vast aan hoeveelheden en wanneer ik de dingen precies in ga passen maar het zal er in grote lijnen wel wat op gaan lijken...
De basis bestaat dus idd uit testo en dat zal ongeveer op 2000mg neer gaan komen per week.
Ik twijfel nog tussen deca of EQ omdat je van EQ meer honger krijgt dan deca....als ik voor de EQ ga zal ik dat rond de 1000/1500mg gaan doseren...ga ik voor de deca zal ik rond de 800/1000mg gaan zitten.
Hgh is de rode draad van de kuur natuurlijk en ik wil dat rond de 20iu per dag gaan zetten..
Ik wil toch gaan experimenteren met slin en zal dit post-workout gaan gebruiken opbouwen tot zo'n 10iu ong,ga me er nog in verdiepen...ik denk dat ik de slin met igf af ga wisselen ook al zal ik het mss een keer samen gaan zetten....weet ik ook nog niet.
Zit te denken om een hele korte kickstart te nemen van 3 weken met oxy(150mg) omdat ik snel mn verloren kilo's trug wil winnen...
Nogmaals....er kan nog van alles gaan veranderen maar het zal er niet heel erg veel van af gaan wijken denk ik zo..
Comment
-
Deca hoger doseren dan 600mg per week geeft alleen maar extra sides en geen gains.
HGH helpt bij mijn weten niet tegen een deca-dick Been, is groeihormoon namelijk..
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Tussen de lijnen lees ik dat je weldoordacht bezig bent met je kuurtjes en de correcte ingesteldheid hebt met betrekking tot risico's en gains... Dat las ik bij andere mensen tussen en op de lijnen niet, zonder iemand te veroordelen, want tot slot van rekening blijft het iemands eigen lijf en doet men ermee wat men wil.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Okt. 20 2005,12:27)]Deca hoger doseren dan 600mg per week geeft alleen maar extra sides en geen gains.
Dat geldt alleen voor deca only icm testo en dergelijke kan je wel degelijk hoger doseren!!!
Maar of het verstandig is.......
Mr. HOLLAND 2006 NAC
Mr. HOLLAND 2007 NAC
3e Mr. WORLD 2007 NAC
Comment
-
volgens mij haalde ik 2 dingen door elkaar heen, hgh is het zelfde als sth toch??
zo ja dan had ik 2 dingen door elkaar gehaald
deca boven de 600mg worden de sides wel meer maar ook de gains hoor
alleen de sides gaan sneller omhoog dan de gains
tot 600mg zouden de gains recht evenredig omhoog gaan met de dosis en boven de 600 bij lange na niet.Who's the Chef
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Mr. B.I.G. @ Okt. 20 2005,13:38)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Okt. 20 2005,12:27)]Deca hoger doseren dan 600mg per week geeft alleen maar extra sides en geen gains.
Dat geldt alleen voor deca only icm testo en dergelijke kan je wel degelijk hoger doseren!!!
Maar of het verstandig is.......
Boven de 600mg zou alleen maar sides geven en geen extra gains.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Okt. 20 2005,14:23)]deca boven de 600mg worden de sides wel meer maar ook de gains hoor
alleen de sides gaan sneller omhoog dan de gains
tot 600mg zouden de gains recht evenredig omhoog gaan met de dosis en boven de 600 bij lange na niet.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment