Hey testo, ik dnk dat het goed is dat je je lichaam even rust gunt. Succes met je knie en dat knallen komt volgend jaar helemaal goed ouwe.
Nieuw vervolg kuurtje testo
Collapse
X
-
Zo hé Testo, da's heftig nieuws! Erg kl*te van je knie, maar gelukkig geneest het vanzelf dus.
Paar dingen over het stoppen van je kuur:
Stop je ook met STH?
Blijf je wel trainen?
Hoe ziet je nakuur eruit? (Ik zou minimaal 6-8 weken nakuren met nolva en clomid. Clomid slaat wat eerder aan, dus een frontload daarmee van zo'n 300 mg is geen slecht idee. Daarnaast de nolva steeds op 40 mg houden.)
Doe je straks een fullbodycheck? Kun je gewoon bij een sportarts laten doen.
Ben heel benieuwd wat de impact is van een jaar lang kuren. Sterkte met de knie en succes bij het nakuren en hopelijk het herstel.
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Okt. 15 2005,09:18)]Hoe gaat je nakuur eruit zien?
Denk je niet dat 3 maanden off te weinig is om te herstellen en vervolgens het maximale uit je volgende kuur te halen?
Ik ben sinds gister begonnen met 50mg nolva en 100mg clomid per dag.
300mg vind ik net ff te gortig om mee te beginnen want dat heb ik al een keer eerder gedaan en toen werd ik vrij rap wat depri van de clomid.
Ik hou het wel op
3 weken 50mg nolva en 100mg clomid
3 weken 20mg nolva en 50mg clomid.
En 3 maanden is idd niet al te lang off dus mss kan ik er nog een paar weken aanplakken maar dat zal geen maanden worden,broertje...
@Symmie
Een algehele bodycheck lijkt me wat teveel van het goede,bro...ik heb dus die verwijsbrief voor mn bloed en daar wacht ik nog ff 3/4 weken mee en dan vind ik het wel mooi.
En natuurlijk blijf ik trainen...wat denk jij nou?
Ik ben geen idioot natuurlijk en kan prima leven met het feit dat ik wat in zal leveren maar ik ga het natuurlijk niet verpesten voor mezelf.
Ik ben deze week dus alweer 3x geweest en dat viel al best tegen maar ach,we zijn weer back on track!
Sth ben ik ook mee gestopt omdat ik dat weer in volgende kuur ga gebruiken en 2 jaar lang aan de hgh lijkt me wat radicaal...
@Shanasse
Vanaf het moment dat het gebeurd is natuurlijk...
Iedereen bedankt voor de leuke replies!!
Comment
-
Duidelijk verhaal broertje
Zou de nolvadex overigens minimaal 4 weken nemen en dan constant op 40mg. Na 4 weken is de werking van nolvadex pas maximaal namelijk. (Mr. Symmetry heeft ooit er een stukje over gepost)
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Erg vervelend van je knie! Om nu te stoppen met kuren vind ik een verstandige beslissing van je. Je zal wel wat inleveren en een dipje hebben maar dat is een tijdelijke periode.
Ik denk ook dat als je nu een tijd off gaat een volgende kuur goed aanslaat.Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
Eindelijk eens een verstandige keuze van je....
Maar als ik je 1 tip mag geven, trek die STH gewoon door zal zeker helpen je gains makkelijker te behouden!!!
Sterkte met je knie (lotgenootje )
Volgend jaar weer knallen..........
Mr. HOLLAND 2006 NAC
Mr. HOLLAND 2007 NAC
3e Mr. WORLD 2007 NAC
Comment
-
Thanks,Cur en Keepie....
Ik zat er zelf ook al aan te denken,Biggie om sth door te trekken maar ik wil gewoon eerst effe een tijdje compleet off gaan van al het spuitgeweld om ook voor mezelf weer even te weten dat a.s niet alles in het leven zijn....ik wacht dan ook nog zo lang mogelijk met dat igf-kuurtje.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Testo @ Okt. 17 2005,03:13)]Thanks,Cur en Keepie....
Ik zat er zelf ook al aan te denken,Biggie om sth door te trekken maar ik wil gewoon eerst effe een tijdje compleet off gaan van al het spuitgeweld om ook voor mezelf weer even te weten dat a.s niet alles in het leven zijn....ik wacht dan ook nog zo lang mogelijk met dat igf-kuurtje.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment