@Testo : Hoe wil jij eigenlijk 1750 test zetten en dat andere gebruik je 10 ml spuiten ofzo ?
Nieuw vervolg kuurtje testo
Collapse
X
-
Gewoon 2x in de week 3,5ml testo en 2ml eq,kan precies in 5ml spuit.
@Ontopic
Vandaag igf in bicep gezet en ging ook lekker makkelijk.
Misschien een ideetje voor later om mn winnie depot ook zo te doen werd me al gezegd...
Alles gaat lekker hier vd rest en geen op of aanmerkingen behalve dat ik me al weer wat voller voel worden....lekka lekka!!
Comment
-
Effe een verlate update...
Zoals de meeste inmiddels wel wisten dat ik flink op mn knie ben gevallen ben ik gister naar de dokter geweest en mn knie is gekneusd en dat kan 6/8 weken duren voordat ik weer de ouwe ben.
Niks aan het handje dus want ik was al bang voor een operatie en als Testo ergens niet van houdt is het van mensen in witte jassen en gedwongen in een bed liggen met allemaal vreemde figuren om je heen.
Maar ik heb dus vorige week al besloten om te stoppen met mn kuur omdat het wel lekker is geweest zo.
Ik ga 3 maanden off en timmer volgend jaar weer een superkuur in elkaar waarop ik weer gruwelijk ga knallen.
Ik ben wel nog stiekum van plan ff een kleine igf-cycle te doen aangezien dat toch niet onderdrukt.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Testo @ Okt. 15 2005,04:47)]Effe een verlate update...
Zoals de meeste inmiddels wel wisten dat ik flink op mn knie ben gevallen ben ik gister naar de dokter geweest en mn knie is gekneusd en dat kan 6/8 weken duren voordat ik weer de ouwe ben.
Niks aan het handje dus want ik was al bang voor een operatie en als Testo ergens niet van houdt is het van mensen in witte jassen en gedwongen in een bed liggen met allemaal vreemde figuren om je heen.
Maar ik heb dus vorige week al besloten om te stoppen met mn kuur omdat het wel lekker is geweest zo.
Ik ga 3 maanden off en timmer volgend jaar weer een superkuur in elkaar waarop ik weer gruwelijk ga knallen.
Ik ben wel nog stiekum van plan ff een kleine igf-cycle te doen aangezien dat toch niet onderdrukt.
Beterschap bro en suc6 volgend jaarAlias Homer Simpson ...
Comment
-
Goed te horen dat het meevalt met je knie!
Stoppen met je kuur een hele stap man
Hoe gaat je nakuur eruit zien?
Die igf-cycle zal er wel komen gok ik
Denk je niet dat 3 maanden off te weinig is om te herstellen en vervolgens het maximale uit je volgende kuur te halen?
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Dat 6/8 weken herstel van die knie, is dat vanaf het moment dat het gebeurde of vanaf nu?
Zit nogal een verschil in namelijk.
Hoop dat het in totaal is natuurlijk dan moet het al vrij snel weer helemaal goed zijn!
Time on = time off wordt bij jou uiteraard helemaal niks maar vraag me wel net als Cur af of drie maandjes niet wat te kort is om daarna weer volop te kunnen knallen.
Veel succes uiteraard met de knie, met de time off en met de volgende kuur.
Comment
-
En sterkte met je knie uiteraard ik weet zelf hoe ### dat kan zijn..(heb 3 operaties gehad niet om je bang te praten )In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment