Nieuw vervolg kuurtje testo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 07 2005,09:25)]Je post duidelijk minder maar dat is te begrijpen. Leuk dat je hier je log ook plaatst
    Ik heb idd iets minder gepost dan normaal omdat ik dus tegenwoordig op 4 fora zit en ik even wat extra aandacht geef aan die nieuwe maar probeer altijd zoveel mogelijk hier te blijven posten en lezen,bro.

Hou dus ook alleen hier en op anabolicresource.nl mn log bij want anders word het me te gek.

Dit forum zal altijd mn favo blijven omdat ik hier iedereen ken en het voor mij allemaal begonnen is dus jullie zijn echt niet van mij af hoor!!

Heb heel veel zin in de meeting,eindelijk weer eens wat gezichten IRL....leuk!!

Dat zal de laatste dag zijn dat ik baco's drink en dan is het over met de pret.

Kuur zal zeker voor volgend jaar zomer stoppen en of dat nou feb is of april;ik ga dan 4 maanden niks doen en met mn reet in een warm land zitten want dat heb ik dit jaar niet gedaan.

Ontopic;

Het lag al in de planning maar ik was er erg huiverig voor maar heb het toch gedaan net en is me mee gevallen...

Ik heb namelijk de eerste 60mcg igf in mn triceps gezet en ga dat nu dus afwisselen met biceps.
    Eens kijken of het lokaal meer doet dan subc......ben erg nieuwsgierig en zal jullie dus op de hoogte houden,bro's.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (KeepItReal @ Sep. 07 2005,09:44)]Wat harold ook al noemde: gebruik je er ook hcg bij? Lijkt me wel aan te raden bij deze hoeveelheden en lengte van de kuur.

Als je al een jaar bezig bent zijn je receptoren dan nog wel gevoelig? Lijkt me dat ze aardig verzadigd zijn. Zou deze kuur niet velen malen effectiever aanslaan als je een paar maanden off was gegaan? Wat is de reden dat je toch doorgaat?

Hoop dat dit niet als eo-praat wordt gezien, het is gewoon interesse  
      Tuurlijk zie ik dat niet als EO-praat,bro!

Jouw input is altijd zeer welkom,Keepie!

Dat verhaal over receptoren gaat helemaal niet op omdat het lichaam elke dag nieuwe receptoren regenereert die dus gewoon gevoelig zijn voor exogeen toegediende stoffen,bro.

Kijk maar naar de pro's(NIET DAT IK ME DAARMEE WIL VERGELIJKEN!&#33en hun lange kuren....doordat ik continu aan hgh heb gezeten heb ik dus als het goed is ook een hoop nieuwe cellen aangemaakt die nu dus even opgevuld moeten worden met een lekkere stoot a.s.

De reden dat ik doorga is heel simpel....ik ben voor mn gevoel aardig wat massa kwijt en wil dat weer wat oppompen door dus zo schoon mogelijk te blijven eten en stukje bij btje alles op te gaan voeren.

Ik gebruik geen hcg,ben daar nooit geen voorstander van geweest.
      Mn testikels produceren genoeg en bij mij verkleinen ze nauwelijks tot niet dus ik zie daar geen reden toe.

Net als met anti e's vind ik dat als je je lichaam belast dat je dat met zo min mogelijk medicatie moet doen.....dus niet het ene probleem zien op te lossen met weér een ander medicijn waardoor je andere problemen creeert en ga zo maar door.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Sep. 07 2005,09:52)]*Slik*... D d d d dat z z z ziet er uit als een mooi en gezellig kuurtje, Testo! Ik had wat extreems verwacht, maar dit is natuurlijk kattepis.    

Vragen:

-Hoelang ga je de IGF gebruiken? (4 weken op-4 weken af?)
        -Doe je tussentijdse dokterscontroles? (leverwaarde, bloedwaarden etc.)
        -Wat is je gewicht NU en waar wil je naartoe?  

Succes hoor!  
        Hehehe

Die igf ga ik idd in cyclus van 4 weken op en af doen,bro.

De eerste dokterscontrole ga ik na die 6 weken dbol meteen laten doen!Althans....een week later ongeveer...

Gewicht gisteravond gemeten(alweer ruim kilo erbij)en staat nu op 126,1 en ik wil weer richting 135...

Thanks,ouwe.

Comment

laataste post is goed ouwe...veel zweren ook tegenwoordsig op dat SHBG......maar dat zie ik ook helemaal niet zitten

ddie menen daaro ok mee dat je meteen na 1 week moet nakuren enzo wat ik ergens las......terwijl mr.symmetrie en hier alles zweren op 3 weken na de laatste inject beginne mket nakuren 4 weken.

Comment

succes testo

Comment

met die hoeveelheden ben ik al dood voor die naald mijn been in gaan volgens mij hahaha

zo een dokters controlle heb je daar ervaring mee??
              ga je dan gewoon langs en zeg je ejj controleer me is
              maar wat als ie vraagt waar voor wat moet je dan??
              Who's the Chef

Comment

Dat is dus het kloterige van alles...die dokter van mij is zo'n EO-##### en zei de vorige keer al dat ie niet blij met me was omdat je gewoon geen steroiden hoort te gebruiken dus ik kan niet elk half jaar effe mn bloed laten testen jammergenoeg....

Ik kijk nog wel ff wat ik dit keer ga zeggen...

Comment

Ga je toch voor een second-opinion bij een andere dokter je bloed testen zullen ze toch moeten doen als je denkt dat het nodig is

Comment

Gewoon ff sportarts in de buurt opbellen!!! No prob!!!
                    Mr. HOLLAND 2006 NAC
                    Mr. HOLLAND 2007 NAC
                    3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Succes Testo! Ziet er stevig uit bro!
                      Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

succes Testo  

ps; geef voor je volgende kuur van te voren ff aan van welk merk je gear gaat worden, dan ga ik aandelen kopen bij dat lab  

Comment

Tja, nou, uhh, ja... Veel succes!
                          Hoe staat het nu met je bf eigenlijk?

Comment

Nette kuur testo, kostelijke kuur denk ik, kan een kleine man als ik niet trekken. Zeg die igf-1, als je die maar 2weken zou gebruiken zou dat werken dan. Wil bedoelen kan je daar mee gainen

Grtz
                            stil growing

Comment

Leuke kuur bro, grote hoeveelheden voor een groot persoon.

Grtzz D
                              !Use my shit and feel the power!

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Shannasse @ Sep. 07 2005,18:25)]Tja, nou, uhh, ja... Veel succes!  
                                Hoe staat het nu met je bf eigenlijk?
                                Gooi het er maar uit hoor,Miss S...

Je vindt het 3x niks en gelijk heb je!!

Ik ben niet veel veranderd sinds laatste foto's en bf zal zo ergens rond de 15/16% schommelen.

@Snipke.

2 weken is te weinig imo voor een goede cycle waar je echt wat van zult merken,anders is het weggegooid geld.

Igf heeft ook effe een paar dagen nodig voordat je merkbaar verschil voelt namelijk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X