Nieuw kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Okt. 03 2005,23:45)]Ha die Wimpie! Long time no see. Ik vind het een mooie kuur, maar een tikkie onevenwichtig. Ik zou de cypionate op 10 weken houden. De boldenone op deze dosis... misschien dat je er honger van krijgt en dat is dan ook meteen het enige dat je zal merken. Koop er nog maar een vial bij en ga per direct naar 400 mg. Da's wel het minste. Deca starten vind ik geen goed plan aangezien je nu al in je 3e week zit.
    Als je het je financieel kunt permitteren, zou ik je kuur 'ombuigen' naar:

-week 1 t/m 4 30 mg. d'bol
    -week 1 t/m 10 400 mg. cyp.
    -week 1 t/m 10 400 mg. bold.
    -week 10 t/m 13 winstrol 50 mg. eod.

Nkuur 4 weken 40 mg. nolvadex en eventueel clomid en/of tribulus ernaast.

Wat je ook gaat doen, succes en wees voorzichtig!
    Misschien kan ik de laatste 2 weken wel mijn d-boll op 30mg doen (zal pilletjes eens tellen) maar ben bang dat ik erna op 400mg testo alleen niet veel meer ga groeien.

De boldenone had ik er wel evengoed uit kunnen laten maar ja...misschien wat meer honger.

Ik meen gelezen te hebben dat je evengoed 12 weken test.cypionate kan nemen...ook op amerikaanse boards word test.cyp. langer gebruikt omdta je lichaam dan er zogezegd beter aan de spiermassa went...maar volgens mij wel wat extra belasting.

Nolva heb ik niet maar ik heb nog bergen clomid liggen.

grtz

Elk pondje komt door het mondje !!!
    Denk je sterk.

Comment

Waarom zou je op alleen test niet groeien, het is immers de eerste keer dat je test gebruikt. Het lijkt net of je van elk middel een klein beetje hebt en zo een kuur samensteld. Dan kun je denk ik beter een steroid minder gebruiken. En wat meer van het andere middel gebruiken. Maar wat je nou doet is je lichaam attent maken op de vele middelen die er zijn zodat je als je het de volgende keer gebruikt er steeds meer van moet gebruiken om nog een goed resultaat te behalen.

Greetz Gerwin
      Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Wimpy @ Okt. 04 2005,17:47)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Okt. 03 2005,23:45)]Ha die Wimpie! Long time no see. Ik vind het een mooie kuur, maar een tikkie onevenwichtig. Ik zou de cypionate op 10 weken houden. De boldenone op deze dosis... misschien dat je er honger van krijgt en dat is dan ook meteen het enige dat je zal merken. Koop er nog maar een vial bij en ga per direct naar 400 mg. Da's wel het minste. Deca starten vind ik geen goed plan aangezien je nu al in je 3e week zit.
        Als je het je financieel kunt permitteren, zou ik je kuur 'ombuigen' naar:

-week 1 t/m 4 30 mg. d'bol
        -week 1 t/m 10 400 mg. cyp.
        -week 1 t/m 10 400 mg. bold.
        -week 10 t/m 13 winstrol 50 mg. eod.

Nkuur 4 weken 40 mg. nolvadex en eventueel clomid en/of tribulus ernaast.

Wat je ook gaat doen, succes en wees voorzichtig!
        Misschien kan ik de laatste 2 weken wel mijn d-boll op 30mg doen (zal pilletjes eens tellen) maar ben bang dat ik erna op 400mg testo alleen niet veel meer ga groeien.

De boldenone had ik er wel evengoed uit kunnen laten maar ja...misschien wat meer honger.

Ik meen gelezen te hebben dat je evengoed 12 weken test.cypionate kan nemen...ook op amerikaanse boards word test.cyp. langer gebruikt omdta je lichaam dan er zogezegd beter aan de spiermassa went...maar volgens mij wel wat extra belasting.

Nolva heb ik niet maar ik heb nog bergen clomid liggen.

grtz
        Zal zeker nog wel aanslagen,als je maar voldoende tijd tss je volgende kuur laat en je lichaam een beetje ontziet.

Jeof
        If you wanna get big...
        You've got to eat like a pig!

Comment

hey wimpy succes met je kuur

Comment

Ben nu net 3 weken bezig en gewicht is gestegen naar 76kg met nog 2 weken d-boll te gaan.

Geen last van oestrogenen of andere neveneffecten.
            Vet% blijft ongeveer 16%.

Ik zou toch zeker de 82 kg willen halen maar zoals het nu gaat komt dat wel in orde.

grtz wimpy
            Denk je sterk.

Comment

Ben nu 4 weken bezig en gewicht is gestegen van 71kg naar 77kilo (+6kg op 4 weken). En dat op 20 mg d-boll en ga dat dus zo houden zolang ik bijkom, heb nog liggen voor kleine 2 weken.

Wel denk ik dat de meeste gains nu van mijn D-boll komen en weet niet goed wanneer de test.cypionate gaat inkicken..is dat geen extra lange ester (5 weken??) of 3 weken ...weet het dus niet goed.

Hopelijk groei ik dan nog na mijn 5 weken D-boll op test. cypionate alleen, winstrol komt erna dus.

Zit nu op 1/3 van kuur en weeg nu 77kg maar waarschijnlijk is de groei in het begin het grootst, ik hoop toch nog wat lekker verder te gainen naar de 85 (maximum streefdoel; van deze kuur, al denk ik met 82 kilo ook al tevreden te zijn..maar dan hoop ik ze wel te houden mits kleine terugval.

Kracht gaat ook spectaculair omhoog enne libido is the suff is good !!! Borsthaar is ook aan het bijkomen....:-)

Wel weet ik niet duidelijk verschil tusssen enth. en cypionate..de esthers waarschijnlijk maar op amerikaanse boards gebruiken ze meestal cypionate...

Ik denk niet dat ik veel water ophoud, heb geen vochtkop en zie er echt niet opgeblazen uit (heb wel vet% van 16,5 ongeveer), geen enkel last van oestrogenen,vraag me eigenelijk af of ik wel een anti-oestrogeen ga nodig hebben.

Heb vroeger clomid gehad van anfarm en die smaakte nu heb ik nieuwe van anfarm en ze smaken naar niks... iemand dezelfde ervaring gehad met clomid van anfarm, zou me verwonderen moesten ze dit faken en al het andere spul is super dus...

grtz en ga prikje gaan zetten
              Denk je sterk.

Comment

Klinkt goed man!
                Zoals je zelf al aangeeft gaan de eerste weken inderdaad het hardste. De test zou na 3 weken zijn werk moeten doen.

Je lichaamsbeharing neemt nu al toe zeg je, wordt nog wat als je met de winstrol begint dan..

Succes de komende weken!

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ben benieuwd of je de 85 zal halen denk het niet maar goed hoop is nooit verkeerd
                  suc6 verders
                  Who's the Chef

Comment

denk niet dat je de 85haalt(nu aan jouw om tegendeel te bewijzen) maar al met al heb je al zeeer goede progressie gegained grts

Comment

Ja, ik denk het ook niet maar ik kan er maar naar streven...zal eerder 82kg zijn.

grtz
                      Denk je sterk.

Comment

denk dat dat ook nog wel hoog ge grepen is maar suc6 er mee
                        Who's the Chef

Comment

denk dat dat ook nog wel hoog ge grepen is maar suc6 er mee
                          Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (been @ Okt. 12 2005,23:05)]denk dat dat ook nog wel hoog ge grepen is maar suc6 er mee    
                            3x is scheepsrecht
                            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Comment

Veel succes met groeien, je bent in ieder geval op de goeie weg.
                                Brear.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X