Kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@Achilles, als ik 5 kilo ervan over houd na een paar maanden ben ik zeer tevreden, dan zit ik rond de 90kilo en is voor mijn grote (170cm) redelijk goed.

Mijn maat zit op een gram test per week en 600 tren en die gaat daar als een speer op, zijn vorige kuur was dezelfde maar iets lichter en was daar zeer tevreden over.

Ik ga ook nog igf erbij zetten

Grtz
    stil growing

Comment

Kijk je wel uit broeder Snipke??

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Curiosio @ Feb. 04 2006,18:04)]Kijk je wel uit broeder Snipke??

Greets...
        wat bedoel je Mr C, mijn maat heeft ook igf gezet in zijn vorige kuur en is er zeer zeer tevreden over, wilt het nu altijd in zijn kuur.

Ik zou het niet gebruiken als ik niet wist waar ik mee bezig was en me er niet in verdiept had, dat zou je nu toch moeten weten he Mr C

Grtz
        stil growing

Comment

Dat weet ik inderdaad wel maar blijf het een (voor mezelf te groot) risico vinden

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Als je de igf zet en je eet direct erachter iets zal je nooit geen hypo ervaren. Mijn maat heeft wel één ervaren, had zijn prik gezet en kreeg plots telefoon, 15-20 minuten aan telefoon gehangen , volledig vergeten dat hij zijn igf had gezet,dan zijn pc op om voor het werk alles in te vullen, en plots begon hij serieus te zweten, draaierig in het hoofd , zwarte plekken op gezichtveld, en toen viel zijn frank dat hij zijn igf had gezet en vergeten te eten was.

Je voelt je wel heel de dag klote als je zoiets hebt gehad, als je de prik zet en direct een glas cola ofzo drinkt is er gen enkel probleem

Grtz
            stil growing

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (snipke @ Feb. 04 2006,14:16)]@Achilles, als ik 5 kilo ervan over houd na een paar maanden ben ik zeer tevreden, dan zit ik rond de 90kilo en is voor mijn grote (170cm) redelijk goed.

Mijn maat zit op een gram test per week en 600 tren en die gaat daar als een speer op, zijn vorige kuur was dezelfde maar iets lichter en was daar zeer tevreden over.

Ik ga ook nog igf erbij zetten

Grtz
              Mooi ideaal kerel! Wens jou en je maat veel succes ermee.

Ik heb alle vertrouwen in dat je weet waar je mee bezig bent, maar voorzichtigheid is nooit uit den boze. Het zou heel minder zijn als onze belgse broeder snipke er niet meer was.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X