Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
@Been, deze kit is me plots aangeboden geworden, komt rechtstreeks van apotheek dus zit wel goed, ik gebuik nu 2iu per dag, ja ja ik weet niet veel maar ik wil het enkel eens proberen en als vetverbrander, niet voor spieren op te bouwen dat is de volgende kuur
Misschien hou ik hiermee ook mijn kracht bij waar ik zeer tevreden over ben
ik zou het ook zo doen 'direct goed van het begin' maar dit kitje werd me onverwachts aangeboden en dacht ik gebruik het even en zie wat het doet, als ik vet verbrand daardoor op mijn buik en mijn kracht kan behouden ben ik een dolgelukkige mens.
Daarjuist even gewogen, er is tot vandaag 9 kilo bij en ik verschoot er serieus van, dus lekker vind ik, vetter ben ik niet echt geworden, nog 5weken te gaan met as en igf en de sth blijft doorlopen.
IK heb niet gezegd dat ik in alles een laatbloeier ben he xeno, als je wil vertel ik u wel eens ze hoe je dat moet maken, je hebt dat niet enkel voor te plassen gekregen die staart(je) ze xeno
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment