kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• omdat deze kit onverwachts gekomen was, ik was van plan om in mijn volgende kuur sth te gebruiken en was nog aan het sparen daarvoor (ja ja ik moet daar voor sparen), en met die log te lezen van die kerel (ben zijn naam vergeten) die ook enkel sth nam voor vetverbranding op 2iu dacht ik van oke ik ga dat ook doen en zien wat het geeft, deze kit is geen weggesmeten geld voor mij omdat ik ze bij wijze van spreken bijna voor niks heb gekregen.

Grtz
    stil growing

Comment

• is het niet verstandiger om hem te bewaren voor je volgende kuur dan?
      Who's the Chef

Comment

• Originally posted by been
        is het niet verstandiger om hem te bewaren voor je volgende kuur dan?
        Had ik maar zoveel geduld beentje, alke dag als je de koelkast open doet en dat ziet staan denk ik dat jij er ook vlug zou aan beginnen, of heb jij een stalen karakter

Grtz
        stil growing

Comment

• hahah daarom neem ik geen as in huis. die verleiding zou ik niet kunnen weerstaan...

Comment

• oke mensen nog een kleine update, zoals in mijn vorige updates al vermeld ben ik voor mezelf dan toch serieus sterk geworden, ik zit nu op 90 kilo bij nog steeds een 170cm , mensen die me al gezien hebben kunnen dat misschien beter voorstellen.
            Ben vele voller geworden, zeker mijn schouders knallen er echt uit,ook al zeg ik het zelf, morgen zal ik proberen foto's te maken

Ik heb wel een probleem met mijn rug, ik krijg daar blauwe plekken op en van die kleine spatadertjes, t is echt zo over mijn hele rug dat ik hier en daar blauwe plekken krijg zonder ergens tegen te lopen.

Verder ben ik van deze kuur zeker tevreden en nu dat ik al iets meer dan twee weken ook hgh zet hoop ik mijn kracht te kunnen behouden en natuurlijk ook mijn massa.

Grtz
            stil growing

Comment

• Klinkt niet goed Snipke, blauwe plekken zonder te stoten...
              Zou op (kleine) onderhuidse bloedingen kunnen duiden dus zou dat heel strak in de gaten houden.
              Klinkt verder goed tuulk.

Comment

• ben benieuwd naar je foto... gaat erg lekker

Comment

• lijkt wel of je huid uitgerekt wordt ofzo. of onderhuids weefsel. je groeit volges mij TE hard, dude. en 90kg bij 12cm korter dan ik (ben ook 90) jij wordt een serieuse huge mofo vriend!!
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• klinkt goed kerel en idd 90kg bij 1.70 is niet verkeerd
                    Who's the Chef

Comment

• Die blauwe plekken zoals je beschrijft heb ik ooit eerder bij een pro gezien. Jay cutler. Dit zag je heel goed in 1 van zijn video´s. Naderhand zei hij dat hij naar de dokter was geweest en volgens de dokter kwam het omdat zijn spieren voor 1 of ander reden te weinig zuurstof zouden krijgen. Reden heeft hij wel genoemd maar ben ik kwijt. Of het allemaal waar is wat die pros zeggen wil ik niet zeggen. Maar het is een mogelijkheid.

Comment

• Originally posted by been
                        klinkt goed kerel en idd 90kg bij 1.70 is niet verkeerd
                        Is dat voor te lachen Beentje, 170cm en 90kg, vindt daar nochthans niks voor te lachen aan, verklaar u nader

@achilles: dat je me met een pro wil vergelijken vindt ik iets teveel krediet ze kerel, hoewel nee maar wat je zegt kan idd kloppen, ik heb ook allemaal van die kleine spatadertjes op mijn rug, ik wordt gewoon te breed kerel

Grtz
                        stil growing

Comment

• Zou het toch heel goed in de gaten houden kerel, klinkt niet lekker.
                          Wat beterft je kuur gaat het wel weer lekker gelukkig! Ben benieuwd wat de STH gaat doen voor je.

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• hey , snip , ik heb ook last van die adertjes die springen, vooral in biceps en triceps, de dokter zegt det het komt door het uitzetten van je spieren in korte tijd, de adertjes rekken tot een bepaald punt en dan knappen ze gewoon. Nizet zo erg hoor, die blauwe plekken zou ik toch eens laten nakijken, hopelijk is het niet zo erg...
                            Grtz
                            -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
                            -2 know what we don't know
                            -No Pain No Gain!

Comment

• Je hebt last van zwaar overgewicht, Snip..

Daarstraks bij dokter gezien dat jou BMI op 31 zit...

In ieder geval let op met die blauwe plekken (bloeddruk???)... En voor de rest ga zo voort

Comment

• [QUOTE=snipke]Is dat voor te lachen Beentje, 170cm en 90kg, vindt daar nochthans niks voor te lachen aan, verklaar u nader

das een goed bedoelde lag snippy
                                in de zin van zeer indrukwekkende stat's
                                en ook een lag dat je erg klein van lengte ben maar dat wist ik al
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X