Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Is best te doen Niceguy, je moet zelf even zien hoe je u voelt bro na de training, als je voelt dat recupereren iets minder goed gaat zou ik het toch wat lichter doen, effe proberen en naar u lichaam luisteren
FF updaten, Hand gaat snel beter, geen operatie! oef.... heb al uitgelegd in m'n ander topic,
Nog steeds 89 a 90 kg, heb tot nu toe geen massa verloren, misschien staat het wat minder strak maar kom... na 3 weken geen training vind ik het nog meer dan ok
De nakuur nolva zit er nu op en van zodra ik terug kan trainen zal ik het terug langzaam opbouwen, de zin om te trainen is huge...!
Controle van het bloed gaf alleen een verhoging van slechte cholesterol (249) en een lichte verhoging cortisol (6,3), voorts alles ok , lever ook btw.
Dus in het algemeen gaat het best goed.
Grtz
-C-
-Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
-2 know what we don't know
-No Pain No Gain!
Wanneer is de bloedafname gebeurd bro, ik bedoel s morgens of s avonds op nuchtere of volle maag, speelt namelijk een groot verschil, aan u cortisol te zien is het s avonds genomen.
@Snip: 's avonds is het bloed afgenomen maar dan was ik wel juist wakker en had dan nog mijn nachtritme, Bio ritme was helemaal omgekeerd door het werk,.....dus het is verwarrend wat het nu juist is....
Grtz
-C-
-No Pain No Gain!
Ok nu weer een maandje later, vakantie achter de rug, en back home, ik heb jullie wel gemist hoor lol....
De results zijn zienderogend vermindert door de vakantie en missen van training. Ik weeg nu rond de 86kg, voeding was ietsje minder door de warmte en veel gezweet.
Het voorspelde krachtverlies is er nu wel een beetje. Ik haal meestal de laatste set niet meer en die onvermoeibaarheid is eveneens weg. Serieuse spierpijn na de trainingen dus heb ik het gewicht algemeen wat verlaagd en probeer 12/15 reps te doen.
Slecht nieuws voor m'n hand, nu blijkt het dat het toch zal geoperreerd worden en lig ik half oktober weer 6 Ã 8 weken stil. Bot moet opnieuw gebroken en vastgezet worden met een plaatje. SUX BIGTIME!
Nog iets, de zin in sex is wat afgenomen, m'n vrouwtje vroeg zich af wat er scheelde. Van 4Ã 5 keer per week naar 2 keer.... ik hoop dat het snel weer betert!
Grtz
-C-
-No Pain No Gain!
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment