Kuurlog Niceguy

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lijkt me niet verkeerd.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Is best te doen Niceguy, je moet zelf even zien hoe je u voelt bro na de training, als je voelt dat recupereren iets minder goed gaat zou ik het toch wat lichter doen, effe proberen en naar u lichaam luisteren

Grtz
      stil growing

Comment

FF updaten, Hand gaat snel beter, geen operatie! oef.... heb al uitgelegd in m'n ander topic,
        Nog steeds 89 a 90 kg, heb tot nu toe geen massa verloren, misschien staat het wat minder strak maar kom... na 3 weken geen training vind ik het nog meer dan ok
        De nakuur nolva zit er nu op en van zodra ik terug kan trainen zal ik het terug langzaam opbouwen, de zin om te trainen is huge...!
        Controle van het bloed gaf alleen een verhoging van slechte cholesterol (249) en een lichte verhoging cortisol (6,3), voorts alles ok , lever ook btw.
        Dus in het algemeen gaat het best goed.
        Grtz
        -C-
        -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
        -2 know what we don't know
        -No Pain No Gain!

Comment

Hoe staat het met je testosterone?

Comment

Ook hier klinkt het weer beter

Greets...

Comment

Jep, klinkt goed, motivatie vasthouden en binnenkort knallen maar!

Comment

Wanneer is de bloedafname gebeurd bro, ik bedoel s morgens of s avonds op nuchtere of volle maag, speelt namelijk een groot verschil, aan u cortisol te zien is het s avonds genomen.

Grtz
                stil growing

Comment

@Snip: 's avonds is het bloed afgenomen maar dan was ik wel juist wakker en had dan nog mijn nachtritme, Bio ritme was helemaal omgekeerd door het werk,.....dus het is verwarrend wat het nu juist is....
                  Grtz
                  -C-
                  -No Pain No Gain!

Comment

Ok nu weer een maandje later, vakantie achter de rug, en back home, ik heb jullie wel gemist hoor lol....
                    De results zijn zienderogend vermindert door de vakantie en missen van training. Ik weeg nu rond de 86kg, voeding was ietsje minder door de warmte en veel gezweet.
                    Het voorspelde krachtverlies is er nu wel een beetje. Ik haal meestal de laatste set niet meer en die onvermoeibaarheid is eveneens weg. Serieuse spierpijn na de trainingen dus heb ik het gewicht algemeen wat verlaagd en probeer 12/15 reps te doen.
                    Slecht nieuws voor m'n hand, nu blijkt het dat het toch zal geoperreerd worden en lig ik half oktober weer 6 à 8 weken stil. Bot moet opnieuw gebroken en vastgezet worden met een plaatje. SUX BIGTIME!
                    Nog iets, de zin in sex is wat afgenomen, m'n vrouwtje vroeg zich af wat er scheelde. Van 4à5 keer per week naar 2 keer.... ik hoop dat het snel weer betert!
                    Grtz
                    -C-
                    -No Pain No Gain!

Comment

• Damn is idd weer wat minder nieuws, vooral dan van je hand. Hoop dat het weer snel voorbij is voor je.
                      Sterkte man!

Comment

• Sterkte weer bro!

Greets...

Comment

• sterkte met je ellende. lijkt me frustrerend als de neten.
                          euh... 2x per week? dan doe je het nog goed
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Thx guys for the support!
                            Grtz
                            -No Pain No Gain!

Comment

• Originally posted by Bocca
                              Damn is idd weer wat minder nieuws, vooral dan van je hand. Hoop dat het weer snel voorbij is voor je.
                              Sterkte man!
                              ik vind z'n hand nog zit zo erg,kvind het vooral erg voor z'n sexleven

igg heel veel beterschap ik leef met je mee bro...

als je pas half oktober kan geopereerd worden wil dat dan zeggen dat je nu nog kan trainen?
                              wacht maar als ik groot ben!

Comment

• Kan je met die hand dan echt niet trainen niceguy, een halter ofzo vastnemen moet toch lukken he, voor de rest succes kerel .

Grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X