Cytomel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cytomel

Hallo, na lang meekijken toch maar eens geregistreerd

Ik ben 7weken geleden terug beginnen fitnessen en nu had ik al een direct een probleem; mijn doelstelling was namelijk afvallen (vetmassa) én bijkomen (spiermassa) tegelijk. Volgens velen was dit niet mogelijk aangezien je om bij te komen meer calorieen moet innemen en om af te vallen minder. Langs de ene kant hoorde ik dat ik best eerst zou bulken en vervolgens cutten en langs de andere kant omgekeerd. Sommige bronnen zeiden mij dat ik de eerste weken wel in staat zou moeten zijn om vet te verbranden en tegelijkspiermassa op te bouwen. Hier heb ik uiteindelijk voor gekozen mijn trainingsschema hield in 45min kracht en daarna 30min cardio (op een rustig tempo).
    Nu is dit mij tot hier toe vrij goed gelukt, ik ben toch wat spiermassa bijgekomen en omdat er op de weegschaal niets is vermindert ben ik dus ook vetmassa kwijtgeraakt.
    Toen ik begon woog ik 112kg en nu weeg ik nog steed hetzelfde. (Ik ben trouwens 1m84).
    Maar nu begint het cutgedeelte toch wel te stagneren en die 112kg zijn verre van allemaal spieren!
    Nu heb ik cytomel T3 ter mijn beschikking en was ik van plan om dit 4 weken te nemen.

Schema:
    25-25-25-25-50-50-50-50-75-75-75-75-100-100-100-100-75-75-75-75--50-50-50-50-25-25-25-25 (mcg)

Ik vroeg mij af of dit wel het juiste is om nu te doen? Dus aan de kuur te beginnen en gewoon cutten (niet meer tegelijk met bulken). Koolhydrateninname verminder e.d.
    En of ik misschien de langer zou moeten kuren. Ik heb genoeg om 8 weken te kuren maar langer als 6 weken is zeer schadelijk voor je schildklier heb ik gelezen. Ik ben niet van plan om de T3 te combineren met een andere steroïde/anabool. Ik blijf verder krachttraining doen en supplementen neem ik al. Ik dacht aan glutamine in te nemen om om zo weinig mogelijk spieren af te breken. Heeft er iemand andere suggesties ivm spierafbraak te minimaliseren? Het is nl niet te bedoeling om 'dun' te worden!

Graag zou ik jullie mening horen.

Mvg
    Rabbit

http://www.bodybuilding.com/fun/catcytomel.htm
    http://www.bodybuilding.com/fun/sub8.htm
    http://www.bodybuilding.com/fun/sub9.htm

Edit: Ik weet mijn bf niet! In de gym waar ik nu train kan je die niet meten. Ik zal straks eens proberen via huidplooimethode.
    Last edited by Rabbit; 27-03-2006, 21:29.

Ga je dan een kuur doen met cytomel alleen, dit is een krachtig goedje kerel, dit vreet alles op zowel vet als spieren als je eiwitinname niet goed is. Hier zijn een paar mensen die het gebruikt hebben,misschien even die hun reactie afwachten

GRtz
    stil growing

Comment

Eerst voorstellen misschien? Je bent vast voorbij het onderdeel met de naam 'even voorstellen' gekomen...

Verder vind ik het compleet van de zotten om na 7 weken fitness al te beginnen met wat voor rommel dan ook, laat staan met een gevaarlijk middel als T3 dat heel nauw luistert in het gebruik en zoals Snipke al aangeeft net zo makkelijk spier opvreet als vet.
      Dat vet van je is er niet in een paar weken aangekomen, misschien een idee om het ook niet in een paar weken eraf te willen hebben?
      Zorg gewoon dat je voeding en training op orde zijn, het zal (misschien!) iets langer duren om het eraf te krijgen maar het zal zeer zeker gebeuren en het is stukken veiliger en gezonder!

Comment

Ja, het is de bedoeling om alleen cytomel in te nemen. Is het misschien een oplossing om mijn dosissen te verlagen en mijn proteïneinname te verhogen?
        Mijn vetpercentage is hoog genoeg en het is niet te bedoeling om na de kuur droog te staan.

Comment

eens met miss S.
          je zal afvallen, maar je zal ook weer aankomen. het snelle afvallen met dat soort middelen is voor prof's om op het podium helemaal ripped te komen. maar de week erna worden ze alweer vet. t3 (en clen en alle andere zooi) is niet voor blijvend resultaat. je vetcellen schrinken en daarna kom je extra hard aan. dus is de dip groter dan het resultaat. er is maar een manier om goed en blijvend af te vallen en dat is je dieet en beweging. alle preparaten zijn voor TIJDELIJKE resultaten. bovendien is T3 natuurlijk niet zonder risico. langer als 6 weken is net zo erg als minder dan 6 weken. het belangrijkste is dat je het goedje uitermate langzaam op- en afbouwd. dat is de golden rule. maar als je na 7 weken al vind dat het te langzaam gaat, zal het NOOIT wat met je worden. gwoon om het feit dat kwaliteits-afvallen geen weken duurt maar maanden en als het meezit langer dan een jaar. snappie. maar affijn... als je het toch neemt, zou ik idd wel een testootje erbij zetten en je eiwitinname op 3 gram per kilo lichaamsgewicht per dag nemen.

UGH
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Het is niet dat ik ff snel op 4 weken tijd niet meer vet wil zijn ofzo. Het is gewoon dat ik met het dilemma zit van tegelijk vet te willen verbranden en spieren te willen opbouwen. Wat volgens de (calorieinname-)regel niet gaat. Dus ik dacht dat het beter zou zijn om nu af te trainen en daarna gewoon op een 'normale' manier aan krachttraining kan doen.

Als ik naar jullie luister dan moet ik dus op 'the hard way' afvallen (wat maanden in beslag neemt). Maar ondertussen kan ik toch niet op een goede manier aan krachttraining doen?

Ik zal jullie een voorbeeld geven. Om af te vallen heb ik mijn koolhydrateniname drastisch vermindert. En dit werkt mijn krachttraining tegen. Volgens sommige mensen in de gym was ik compleet verkeerd bezig omdat ik praktisch zonder koolhydraten zit als ik krachttraining ben aant doen. En niet alleen heb ik veel minder energie en kracht maar ook ben ik mijn spieren aan het afbreken aangezien er geen suikers in mijn lichaam zitten haalt mijn lichaam energie uit eiwitten die in mijn spieren zitten.
            Na de krachttraining doe ik 30min cardio op een laag tempo.

Nu zou ik vb koolhydraten kunnen eten maar als ik cardio ben aant doen dan verbrand ik toch die koolhydraten ipv vet?

Daarmee dat ik dacht een cytomelkuur te nemen zodat ik daarna mij kan concentreren op spieropbouw en niet op vetverbranding.

En dan had ik gedacht om 's morgens (op een lege maag) een uur cardio op een traag tempo. En 's avonds krachtraining zodat ik voor en direct na mijn training direct koolhydraten kan innemen.

Als jullie denken dat ik verkeer redeneer, ik hoor het graag. Ik ben hier trouwens niet zo lang met bezig als de meeste onder jullie. Als er iemand hier een volledig andere kijk op heeft, dat hoor ik ook graag hoor. Ik sta open voor alles (allez, toch veel.. )

Groeten Rabbit

P.S. Heb me ff voorgesteld.

Comment

Het is wat je zelf al zegt, je wilt twee dingen tegelijk die gewoonweg niet kunnen. Kun je uren over doorpraten en allerlei mogelijkheden aandragen maar de basis blijft je voeding en training, en die moeten allebei anders voor de twee verschillende doelen die je hebt. Zijn dus niet te combineren, onafhankelijk van wat voor zooi je denkt te gaan gebruiken.
              Ook al die afslankmiddelen werken namelijk alleen als je voeding klopt en zeker niet onafhankelijk daarvan!

Je zal hoe je het ook draait eerst de keuze moeten maken wat je het belangrijkst vindt op dit moment, spier opbouwen of vet verliezen. Verder zul je je behoefte uit moeten rekenen en een goed voedingsschema op moeten stellen dat exact is afgestemd op wat je wilt.

Aangezien je om echt goed spier op te bouwen zult moeten bulken (meer eten dan je behoefte) en daarbij altijd ook wat vet aanzet lijkt dit me geen optie.
              Dan blijven er mi eigenlijk maar twee over.
              Je kunt exact op je normale behoefte gaan zitten, waardoor je genoeg voeding binnen zult krijgen om behoorlijk te kunnen trainen en iig iets aan spier op te bouwen. Door vervolgens behoorlijk wat cardio te doen (ná de krachttraining en/of op niet-trainingsdagen) ga je toch weer meer verbruiken dan je behoefte en zul je dus evengoed vet verbranden. Zowel spier opbouwen als vet verliezen zal iets trager gaan dan wanneer je jezelf volledig op één van beiden toelegt, maar op deze manier kan zeker een beginner toch iig enkele maanden die twee doelen redelijk combineren. Denk er wel aan dat je behoefte veranderd naarmate je vvm toeneemt, regelmatig alles opnieuw onder de loep dus!

De andere optie een duidelijke keuze maken en dus eerst een flink deel van het vet weg werken. Je zorgt er in dat geval voor dat je totale inname een paar honderd kcal onder je behoefte zit en dat je iig voldoende eiwit binnenkrijgt. Naast flink wat cardio blijf je uiteraard krachttraining doen maar je neemt daarbij wel voor lief dat het niet erg makkelijk of lekker zal gaan en dat je er nauwelijks spier mee op zult bouwen.

Als ik het goed begrepen heb ben je nog maar net begonnen met trainen en zou die laatste oplossing dus wel eens de beste kunnen zijn. Doordat je toch niet heel erg zwaar kunt trainen zou je dan namelijk die periode mooi kunnen gebruiken om je lichaam eraan te laten wennen en de techniek goed onder de knie te krijgen. Beter voor je algehele gestel en met name voor gewrichten en aanhechtingen...
              Zie het dan ook niet als verloren tijd ofzo, je zult hier veel baat bij hebben als je stopt met cutten en jezelf volledig toe gaat leggen op massa bouwen.

Blijf vooral realistisch en besef dat je nog zo veel kunt willen, daarmee verander je niets aan feiten en simpele rekensommetjes. Je kunt bergen cardio en weet ik veel wat voor rommel in de vergelijking stoppen maar de uitkomst zal altijd hetzelfde blijven, verbruik je meer dan je inneemt zul je vet verliezen maar inleveren op kracht en spieropbouw. Daar verandert T3 helemaal niets aan!
              Het 'probleem' zit dus alleen in jouw hoofd en doelstellingen, daar ligt ook de oplossing.

Comment

Bedankt voor de uitleg! Ik heb erover nagedacht en denk da ik idd ga opteren voor de laatste manier dus primair afvallen en krachttraining ernaast. Ik hoop dat ik wat spier overhoudt, ik ben namelijk 'groot' en wil niet dat mijn vel gaat hangen.. Misschien nog ff een half-off-topicvraagje: weet er iemand een effectieve manier om striemen tegen te gaan? Ik had zowieso als striemen maar nu de laatste weken zijn die groter en duidelijker geworden. Ik hoor van velen dat insmeren met amandelolie voor de training en voor het slapen helpt (preventief weliswaar). Maar nu heb ik het over de striemen die je krijgt van af te vallen. Ook gewoon amandelolie. Want die afvalstriemen er nog bij zie ik niet zitten. het is nu al erg genoeg..

En ivm cytomel, ik denk dat ik het nog even in schuif laat steken.. Toch zou ik graag wat reacties horen van mensen die er ervaring mee hebben.

Oh ja, hoe kan ik mijn behoefte uit rekenen en wat is vvm?

Thanks, Rabbit.
                Last edited by Rabbit; 28-03-2006, 14:30.

Comment

t3 is toch alleen voor vet verbranding
                  het laat je schild klier harder werken en als je stopt zal je weer aan komen?
                  Who's the Chef

Comment

Onder sticky`s staat een link om je behoefte uit te rekenen, vvm betekend vet vrije massa.

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

weet zeker dat als je afvalt door krachttraining, je zeker beter uit de bus komt dan dat je je helemaal alleen focust op afvallen.
                      strie achteraf doe je geen ruk aan. en afvalstriemen.... heb je die ook dan? heb je dan zoooooo veel vel?
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Shannasse
                        Het is wat je zelf al zegt, je wilt twee dingen tegelijk die gewoonweg niet kunnen. Kun je uren over doorpraten en allerlei mogelijkheden aandragen maar de basis blijft je voeding en training, en die moeten allebei anders voor de twee verschillende doelen die je hebt. Zijn dus niet te combineren, onafhankelijk van wat voor zooi je denkt te gaan gebruiken.
                        Ook al die afslankmiddelen werken namelijk alleen als je voeding klopt en zeker niet onafhankelijk daarvan!

Je zal hoe je het ook draait eerst de keuze moeten maken wat je het belangrijkst vindt op dit moment, spier opbouwen of vet verliezen. Verder zul je je behoefte uit moeten rekenen en een goed voedingsschema op moeten stellen dat exact is afgestemd op wat je wilt.

Aangezien je om echt goed spier op te bouwen zult moeten bulken (meer eten dan je behoefte) en daarbij altijd ook wat vet aanzet lijkt dit me geen optie.
                        Dan blijven er mi eigenlijk maar twee over.
                        Je kunt exact op je normale behoefte gaan zitten, waardoor je genoeg voeding binnen zult krijgen om behoorlijk te kunnen trainen en iig iets aan spier op te bouwen. Door vervolgens behoorlijk wat cardio te doen (ná de krachttraining en/of op niet-trainingsdagen) ga je toch weer meer verbruiken dan je behoefte en zul je dus evengoed vet verbranden. Zowel spier opbouwen als vet verliezen zal iets trager gaan dan wanneer je jezelf volledig op één van beiden toelegt, maar op deze manier kan zeker een beginner toch iig enkele maanden die twee doelen redelijk combineren. Denk er wel aan dat je behoefte veranderd naarmate je vvm toeneemt, regelmatig alles opnieuw onder de loep dus!

De andere optie een duidelijke keuze maken en dus eerst een flink deel van het vet weg werken. Je zorgt er in dat geval voor dat je totale inname een paar honderd kcal onder je behoefte zit en dat je iig voldoende eiwit binnenkrijgt. Naast flink wat cardio blijf je uiteraard krachttraining doen maar je neemt daarbij wel voor lief dat het niet erg makkelijk of lekker zal gaan en dat je er nauwelijks spier mee op zult bouwen.

Als ik het goed begrepen heb ben je nog maar net begonnen met trainen en zou die laatste oplossing dus wel eens de beste kunnen zijn. Doordat je toch niet heel erg zwaar kunt trainen zou je dan namelijk die periode mooi kunnen gebruiken om je lichaam eraan te laten wennen en de techniek goed onder de knie te krijgen. Beter voor je algehele gestel en met name voor gewrichten en aanhechtingen...
                        Zie het dan ook niet als verloren tijd ofzo, je zult hier veel baat bij hebben als je stopt met cutten en jezelf volledig toe gaat leggen op massa bouwen.

Blijf vooral realistisch en besef dat je nog zo veel kunt willen, daarmee verander je niets aan feiten en simpele rekensommetjes. Je kunt bergen cardio en weet ik veel wat voor rommel in de vergelijking stoppen maar de uitkomst zal altijd hetzelfde blijven, verbruik je meer dan je inneemt zul je vet verliezen maar inleveren op kracht en spieropbouw. Daar verandert T3 helemaal niets aan!
                        Het 'probleem' zit dus alleen in jouw hoofd en doelstellingen, daar ligt ook de oplossing.

Knappe post Ms S
                        stil growing

Comment

beste allemaal ik probeer al een hele tijd (...) is er da helemaal niemand die me kan helpen?

Edit Shannasse: ik kan je iig aan de regels helpen, als je die zou lezen weet je dat je vraag verboden is en dus verwijderd.
                          Last edited by Shannasse; 07-05-2006, 19:19.

Comment

ben nu zelf ook weer bezig met T3 en vind het wel een goed product, ik neem er nu 5 per dag en ben zoals altijd langzaam gaan opbouwen.

Ik neem gewoon 5 weken 5 tabs per dag en ga daarna heel erg goed afbouwen, heb het nu al 3 keer gebruikt en het gaat allemaal nog 100% met mij...

Ik focus me zelf alleen op afvallen dus geen spieren erbij alleen afvallen er moet nu nog 10kg af...
                            !Use my shit and feel the power!

Comment

5 per dag zonder as? doe je goed....
                              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X