2e hgh kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mr. Symmetry
    -Gekkenwerk! Je lichaam raakt na zo'n 8-10 weken totaal verzadigd.
    -1000 mg deca heeft meer nadelen dan voordelen. 600 mg is de max.
    -De test zou je kunnen opbouwen, te beginnen bij 500 mg bijvoorbeeld.
    -Zou slechts 1x een oraal anabool gebruiken.
    -Insuline is levensgevaarlijk. Heb je het al eens gebruikt?
    -HGH ziet er logisch uit.

Mijn advies: Zet een goede kuur van zo'n 16-20 weken in elkaar, waarbij test het hoofdbestanddeel is, waarbij je middelen (uitgezonderd de test dus) niet langer dan 10 weken gebruikt en waarbij je 1 oraal anabool maximaal 6 weken gebruikt. HGH gebruik je uiteraard de gehele kuur + nakuur. Na of tijdens de nakuur zou je eventueel LR3-IGF-1 kunnen zetten voor zo'n 4 weken. Insuline raad ik af, tenzij je ECHT weet wat je doet. THINK ABOUT IT!
    oja met hgh raakt je lichaam niet verzagdigd naar 10 weken. zo lang je hgh kuurt raakt je lichaam nooit verzadigt. dat is wel het geval zonder hgh dan kuurtje niet langer dan 10 weken.

Comment

Is het geen idfee om de slin af te wisselen met igf dan?? minder slecht voor je lever als die winstrol... en dan zou je alsnog winny kunnen zetten alleen met langere tussepozen en "maar" 8 weken
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

En waarom raakt je lichaam niet verzadigd als je met hgh kuurt als ik vragen mag, is de eerste keer dat ik daar iets van hoor

Grtz
        stil growing

Comment

Nee je maakt nieuwe spiercellen aan die je dan weer kunt volpompen met as daarom kuren die pro,s gewoon het hele jaar....
          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by snipke
            En waarom raakt je lichaam niet verzadigd als je met hgh kuurt als ik vragen mag, is de eerste keer dat ik daar iets van hoor

Grtz
            dus je gebruikt hgh in je kuur en weet niet eens wat de werking er van is. hgh maakt alleen nieuwe spiercellen aan, als je alleen hgh kuurt zul je niet groeien dan heb je er een goede vetverbrander aan.

Comment

Berry, hou de deca op 600mg. Geloof me, dat zal echt wel genoeg zijn. Zelf op die dosering kun je last krijgen van de sides. Ik ken jongens om mij heen op 600mg deca met dezeflde stat's als jij op het moment.

Comment

Originally posted by baricade
                dus je gebruikt hgh in je kuur en weet niet eens wat de werking er van is. hgh maakt alleen nieuwe spiercellen aan, als je alleen hgh kuurt zul je niet groeien dan heb je er een goede vetverbrander aan.
                Het is niet omdat ik dat niet wist dat ik niet weet dat hgh nieuwe spiercellen aanmaakt en één van de beste vetverbranders is.

En als je mijn log zou gelezen hebben zou je weten dat ik de hgh in het begin enkel toevoegde omwille van de vetverbranding, naarmate ik mijn test opvoerde heb ik mijn hgh ook opgevoerd om zo niet teveel massa te moeten inleveren, maar dat je receptoren niet verzadigd geraakte van hgh zoals in een gewone kuur wist ik dus niet

Grtz
                stil growing

Comment

Originally posted by snipke
                  Het is niet omdat ik dat niet wist dat ik niet weet dat hgh nieuwe spiercellen aanmaakt en één van de beste vetverbranders is.

En als je mijn log zou gelezen hebben zou je weten dat ik de hgh in het begin enkel toevoegde omwille van de vetverbranding, naarmate ik mijn test opvoerde heb ik mijn hgh ook opgevoerd om zo niet teveel massa te moeten inleveren, maar dat je receptoren niet verzadigd geraakte van hgh zoals in een gewone kuur wist ik dus niet

Grtz
                  nee raken niet verzadigt wordt elke keer nieuwe aan gemaakr door de hgh die dan weer op gevult kunnen worden door aas.

Comment

mijn eerst hgh kuur duurt nog tot oktober. en wil in januarie met deze beginnen voor de gedurende 8 maand. dus november en december stopt maar laat de hgh gewoon die 2 maand door lopen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X