Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Dec. 08 2004,19:52)]Xeno... ik zou het niet doen. Ik begrijp je ongeduld en als iedereen op al die forums zo lekker over kuurtjes lult, wil je ook wat proberen. Logisch. Maar dit spul (ik heb er ook heeeeel veel over gelezen) is minstens net zo slecht voor je als a.s. In Amerika wordt het ook gewoon gezien als een a.s. daar wordt het zelfs door underground laboratoria gefabriceerd vergelijkbaar met het Nederlandse GS. Je axis ligt gewoon plat na een paar pillen. Kuurtjes duren meestal maximaal 4 weken omdat het zo'n gemeen spul is. Ik zeg nogmaals: heb nog een paar jaar geduld en doe het nu niet.
hmmm...ik snap je punt Mr.Symmetrie....maar wat maakt het nu uit of ik het nu doe of over een paar jaar.Je ken naturel zover groeien en blabla...ik ben niet echt blij ofzo met de gains die je naturel haalt eigenlijk..maar ik wil niet op me 30dertigste een gespierd lijf ik wil hem eerder.Het is trouwensn og niet vastbesloten,want wil het pas in januarie doen natuurlijk dus ken er nog lang genoeg over nadenken..maar ik zie het probleem niet echt enige dat je axis omlaag knalt...maja er zijn wel meer dingen slecht in het leven..En 1 beginnetje denk wel dat dat moet kunne ken eventueel erna toch weer naturel door gaan.......
Zeer verstandige keuze Xeno. Werd wel lichtelijk gefrustreerd toen ik je openinspost las, omdat ik je ook uitgebreid antwoord had gegeven over je PM die je gestuurd had. Toen gaf je als reactie dat je ook nog naturel door zou gaan de komende paar jaar.
Mijn tip is: wacht zo lang mogelijk met gebruiken. Je kan naturel zeker op jou leeftijd nog ongelofelijk goed groeien.
Citaat[/b] (KeepItReal @ Dec. 08 2004,21:48)]Zeer verstandige keuze Xeno. Werd wel lichtelijk gefrustreerd toen ik je openinspost las, omdat ik je ook uitgebreid antwoord had gegeven over je PM die je gestuurd had. Toen gaf je als reactie dat je ook nog naturel door zou gaan de komende paar jaar.
Mijn tip is: wacht zo lang mogelijk met gebruiken. Je kan naturel zeker op jou leeftijd nog ongelofelijk goed groeien.
Ik weet het maar door dat vele internet lezen.... ga je het ook willen... ...Maja zie nu wel het id erin......ik ben al goed voor een 18 jarige...dus heb geen nut om nu ook al te beginne als ik veel meer later ken halen..en wat ik nu naturel houd hou ik ook...gewoon nog ff hard doorbeuken en w8ten tot ik 20 a 21 jaar ben.....
Citaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 08 2004,23:06)]Ik schrok al....wou je al bijna nomineren voor een ban!
Wat doe je verkeerd als je een zebra fan bent dan ?
ps: Voel me trouwens net zo een ingevette bodybuilder met al dat ingeolie voor die striee beetje lichter van te maken
Citaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 08 2004,23:16)]Zolang je geen fan bent van mannen in gestreepte strakke pakjes is het mij best,bro
het was owoldes id hoor dat zebra gebeuren die begon me uit te mijten voor zebra ... En waar blijf je nu ik d8 dat je ff langs kwam wippen .. Kan je zien hoe een toffe gozer ik ben...
Hehe idd kom joinen Arie.
Ik vroeg me na mn zebra idee (en vooral nadat Xeno het club noemde)meteen af wat je reaktie erop zou zijn..
Je voldeed precies aan mijn verwachtingen..
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Citaat[/b] (owolde @ Dec. 08 2004,23:23)]Hehe idd kom joinen Arie.
Ik vroeg me na mn zebra idee (en vooral nadat Xeno het club noemde)meteen af wat je reaktie erop zou zijn..
Het word allemaal een beetje te close op het bord .. Koffie iemand ?
Citaat[/b] (owolde @ Dec. 08 2004,23:23)]Hehe idd kom joinen Arie.
Je kent me langer dan vandaag,hè?!
U vraagt....ik knal erover!
Ik drink geen koffie Xeno...ik hou het wel bij water.
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment