Pro-hormoon 1-ad....

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

doe maar rustig aan hoor zie je vanzelf wel binnewandelen sinds ik die mooie foto van je gezien heb....Ken ik je niet meer missen natuurlijk. ... Weet nu wel gelijk wie er knapper is nadat ik die foto zag ..

Comment

Dat was al duidelijk nadat we je avatar gezien hadden!

Met zo'n hoofd scoor je geen lekker ding natuurlijk!

Zal je wel even een foto van mn vriendin laten zien....dan weet je gelijk genoeg,hehehe.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 09 2004,00:03)]Dat was al duidelijk nadat we je avatar gezien hadden!

Met zo'n hoofd scoor je geen lekker ding natuurlijk!

Zal je wel even een foto van mn vriendin laten zien....dan weet je gelijk genoeg,hehehe.
        Nou komt ie hoor met ze Boefjeej Met lippenstift ....

Comment

Dude.....je gaat het zien.....

Dat jij het nog letterlijk op zn hondjes doet moet je zelf weten hoor

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 09 2004,00:15)]Dude.....je gaat het zien.....

Dat jij het nog letterlijk op zn hondjes doet moet je zelf weten hoor
            Je bent wel onzeker heh......nu je het zo graag wilt laten zien .......

Comment

Wat dom van me.....ik had kunnen weten dat je niet geinteresseerd was in foto's van een lekker vrouwtje

Helaas voor jou heb ik geen foto's van mannen in mn telefoontje
              Attached Files

Comment

Als de dames ook nog wat on-topic hebben...?

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

@on topic dan....

Prohormonen zijn bagger!

Comment

Hey xeno, wat is er verkeerd met op je dertigste pas een bb 'er te zijn, als ik op mijn 18-19 moets begonnen zijn en weet wat ik nu weet was ik nu wedstrijdatleet , en ja dat durf ik zeggen zonder een dikke nek te hebben.
                    Jij bent nu zo jong en je bent goed bezig , haal alles naturel eruit wat je kan, ook al duurt dat nog 5-10 jaar, bb is nu eenmaal een sport waar veel geduld aan te pas komt. Ik wil groot zijn en liefst morgen of nee liefst gisteren gaat niet bij bb , dan moet je gaan petanquen of zo of bowlen.

Ik versta je wel, je leest hier elke dag, de ene doet een kuurtje en komt 5-8 kilo bij en jij denkt bij jezelf shit man daar moet ik nog een jaar voor trainen en hij haalt dat in 10weken, maar laat je daar niet aan vangen, als jij een solide basis hebt dat je naturel hebt opgebouwd daar ga je niks van verliezen en Ă©Ă©n keer as altijd as

Je kan zo in de sportscholen zien wie gebruikt en wie niet of lang gewacht heeft, je hebt van die kerels die veel massa hebben maar geen deftig gewicht kunnen tillen en je hebt er die een solide massa hebben en ook zware gewichten tillen,en ik ben liever bij de laatste dan bij de eerste

oke, papa snipke heeft genoeg gepreekt

Grtz
                    stil growing

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (snipke @ Dec. 09 2004,10:59)]Hey xeno, wat is er verkeerd met op je dertigste pas een bb 'er te zijn, als ik op mijn 18-19 moets begonnen zijn en weet wat ik nu weet was ik nu wedstrijdatleet , en ja dat durf ik zeggen zonder een dikke nek te hebben.
                      Jij bent nu zo jong en je bent goed bezig , haal alles naturel eruit wat je kan, ook al duurt dat nog 5-10 jaar, bb is nu eenmaal een sport waar veel geduld aan te pas komt. Ik wil groot zijn en liefst morgen of nee liefst gisteren gaat niet bij bb , dan moet je gaan petanquen of zo of bowlen.

Ik versta je wel, je leest hier elke dag, de ene doet een kuurtje en komt 5-8 kilo bij en jij denkt bij jezelf shit man daar moet ik nog een jaar voor trainen en hij haalt dat in 10weken, maar laat je daar niet aan vangen, als jij een solide basis hebt dat je naturel hebt opgebouwd daar ga je niks van verliezen en Ă©Ă©n keer as altijd as

Je kan zo in de sportscholen zien wie gebruikt en wie niet of lang gewacht heeft, je hebt van die kerels die veel massa hebben maar geen deftig gewicht kunnen tillen en je hebt er die een solide massa hebben en ook zware gewichten tillen,en ik ben liever bij de laatste dan bij de eerste

oke, papa snipke heeft genoeg gepreekt

Grtz
                      Idd papa snipke.....Ik had het er al met Mr.Sym over en ik ben idd beetje van stapel gegaan door het vele lezen op internet en het te graag willen...Ik heb er echter ookweer van geleerd en ga nu eerst harder doorstampen naturel....Ik ben nog jong en ben al erg goed bezig voor een 18jarige ....Ik neem dus ook voor het eerst uw raad op en ga het zodoen als het gezegt word........niet vaak dat ik wat aanneem van een belg maar bij deze moet ik je toch gelijk geven... .... ben btw nu al bijna 87 kg...Bulkfase gaat erg hard krijg wel een buiikkie maja als je 2x zo breed wilt worden moet je 2x zoveel vreten....

Greetz en bedankt voor u begrip

Comment

Klopt helemaal hoor Snipke.
                        Komt nog wat bij ook natuurlijk, die 30 lijkt nu misschien nog heel ver weg maar zodra je leeftijd eenmaal hebt bereikt heb je het idee dat je leven nog maar net begonnen is. Geen geintje Xeno!
                        De vraag is natuurlijk niet alleen 'wanneer wil je groot zijn' maar ook wel degelijk hoe wil je je op een bepaalde leeftijd voelen... Het kan allemaal best goed gaan, maar als je zo vroeg begint met as kan dat voor je gezondheid wel eens knap nadelig uit gaan pakken...
                        EĂ©n of twee kuurtje en dan niet meer gebeurt NIET!, wat Snipke zegt is waar eens as altijd as.
                        Lekker vroeg lekker groot klinkt leuk, een jaar of 40 zijn en half of helemaal uitgezakt met kippekracht en een krakkemikkege gezondheid hopelijk niet...

Ben het dan ook helemaal met Snipke eens, als je geen geduld kunt opbrengen ga je maar lekker bowlen ofzo!    

Edit: Had je reply trouwens nog niet gelezen Xeno en ben ook vergeten te zeggen dat je uiteraard de juiste beslissing hebt genomen door voorlopig nergens aan te beginnen!
                        Wel ff dit topic opslaan hè, we hebben echt geen zin om over een half jaar alles te herhalen als je weer kriebels krijgt...  

Comment

Met bowlen krijg je ook spieren hoor . Magoed als je me vorrige teksten niet overlezen heb zal je nu wel weten da tik nog wel w8 ff tot 20/21 jaar......zoals gewoonthx voor de goede info shanasse.... en nu een potje bowlen dan maar ? ...Of zit ik nog steeds in banfase

Greetzz

Comment

goede keuze om der toch nog mee te wachter gozer

ik ben onderhand 26 en nog altijd naturel en groei ook nogsteeds en wordt ook nog steeds sterker (gaat wel minder rap dan een paar jaar geleden maar toch)
                            Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (been @ Dec. 09 2004,11:33)]goede keuze om der toch nog mee te wachter gozer

ik ben onderhand 26 en nog altijd naturel en groei ook nogsteeds en wordt ook nog steeds sterker (gaat wel minder rap dan een paar jaar geleden maar toch)
                              Nou tm 26 ken ome xeno niet w8ten hoor ....... maja tis wel ff belangrijk dat ik nog ff doorgroei tot 20/21 jaar .....

Comment

Ok duidelijk.
                                Last edited by Iguana; 23-06-2011, 10:45.
                                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                                Squat 230 kilo
                                Bankdrukken 137.5 kilo
                                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...