doe maar rustig aan hoor zie je vanzelf wel binnewandelen sinds ik die mooie foto van je gezien heb....Ken ik je niet meer missen natuurlijk. ... Weet nu wel gelijk wie er knapper is nadat ik die foto zag ..
Pro-hormoon 1-ad....
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 09 2004,00:03)]Dat was al duidelijk nadat we je avatar gezien hadden!
Met zo'n hoofd scoor je geen lekker ding natuurlijk!
Zal je wel even een foto van mn vriendin laten zien....dan weet je gelijk genoeg,hehehe.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Dec. 09 2004,00:15)]Dude.....je gaat het zien.....
Dat jij het nog letterlijk op zn hondjes doet moet je zelf weten hoor
Comment
-
Wat dom van me.....ik had kunnen weten dat je niet geinteresseerd was in foto's van een lekker vrouwtje
Helaas voor jou heb ik geen foto's van mannen in mn telefoontjeAttached Files
Comment
-
Hey xeno, wat is er verkeerd met op je dertigste pas een bb 'er te zijn, als ik op mijn 18-19 moets begonnen zijn en weet wat ik nu weet was ik nu wedstrijdatleet , en ja dat durf ik zeggen zonder een dikke nek te hebben.
Jij bent nu zo jong en je bent goed bezig , haal alles naturel eruit wat je kan, ook al duurt dat nog 5-10 jaar, bb is nu eenmaal een sport waar veel geduld aan te pas komt. Ik wil groot zijn en liefst morgen of nee liefst gisteren gaat niet bij bb , dan moet je gaan petanquen of zo of bowlen.
Ik versta je wel, je leest hier elke dag, de ene doet een kuurtje en komt 5-8 kilo bij en jij denkt bij jezelf shit man daar moet ik nog een jaar voor trainen en hij haalt dat in 10weken, maar laat je daar niet aan vangen, als jij een solide basis hebt dat je naturel hebt opgebouwd daar ga je niks van verliezen en Ă©Ă©n keer as altijd as
Je kan zo in de sportscholen zien wie gebruikt en wie niet of lang gewacht heeft, je hebt van die kerels die veel massa hebben maar geen deftig gewicht kunnen tillen en je hebt er die een solide massa hebben en ook zware gewichten tillen,en ik ben liever bij de laatste dan bij de eerste
oke, papa snipke heeft genoeg gepreekt
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Dec. 09 2004,10:59)]Hey xeno, wat is er verkeerd met op je dertigste pas een bb 'er te zijn, als ik op mijn 18-19 moets begonnen zijn en weet wat ik nu weet was ik nu wedstrijdatleet , en ja dat durf ik zeggen zonder een dikke nek te hebben.
Jij bent nu zo jong en je bent goed bezig , haal alles naturel eruit wat je kan, ook al duurt dat nog 5-10 jaar, bb is nu eenmaal een sport waar veel geduld aan te pas komt. Ik wil groot zijn en liefst morgen of nee liefst gisteren gaat niet bij bb , dan moet je gaan petanquen of zo of bowlen.
Ik versta je wel, je leest hier elke dag, de ene doet een kuurtje en komt 5-8 kilo bij en jij denkt bij jezelf shit man daar moet ik nog een jaar voor trainen en hij haalt dat in 10weken, maar laat je daar niet aan vangen, als jij een solide basis hebt dat je naturel hebt opgebouwd daar ga je niks van verliezen en Ă©Ă©n keer as altijd as
Je kan zo in de sportscholen zien wie gebruikt en wie niet of lang gewacht heeft, je hebt van die kerels die veel massa hebben maar geen deftig gewicht kunnen tillen en je hebt er die een solide massa hebben en ook zware gewichten tillen,en ik ben liever bij de laatste dan bij de eerste
oke, papa snipke heeft genoeg gepreekt
Grtz
Greetz en bedankt voor u begrip
Comment
-
Klopt helemaal hoor Snipke.
Komt nog wat bij ook natuurlijk, die 30 lijkt nu misschien nog heel ver weg maar zodra je leeftijd eenmaal hebt bereikt heb je het idee dat je leven nog maar net begonnen is. Geen geintje Xeno!
De vraag is natuurlijk niet alleen 'wanneer wil je groot zijn' maar ook wel degelijk hoe wil je je op een bepaalde leeftijd voelen... Het kan allemaal best goed gaan, maar als je zo vroeg begint met as kan dat voor je gezondheid wel eens knap nadelig uit gaan pakken...
EĂ©n of twee kuurtje en dan niet meer gebeurt NIET!, wat Snipke zegt is waar eens as altijd as.
Lekker vroeg lekker groot klinkt leuk, een jaar of 40 zijn en half of helemaal uitgezakt met kippekracht en een krakkemikkege gezondheid hopelijk niet...
Ben het dan ook helemaal met Snipke eens, als je geen geduld kunt opbrengen ga je maar lekker bowlen ofzo! Â Â
Edit: Had je reply trouwens nog niet gelezen Xeno en ben ook vergeten te zeggen dat je uiteraard de juiste beslissing hebt genomen door voorlopig nergens aan te beginnen!
Wel ff dit topic opslaan hè, we hebben echt geen zin om over een half jaar alles te herhalen als je weer kriebels krijgt... Â
Comment
-
Met bowlen krijg je ook spieren hoor . Magoed als je me vorrige teksten niet overlezen heb zal je nu wel weten da tik nog wel w8 ff tot 20/21 jaar......zoals gewoonthx voor de goede info shanasse.... en nu een potje bowlen dan maar ? ...Of zit ik nog steeds in banfase
Greetzz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Dec. 09 2004,11:33)]goede keuze om der toch nog mee te wachter gozer
ik ben onderhand 26 en nog altijd naturel en groei ook nogsteeds en wordt ook nog steeds sterker (gaat wel minder rap dan een paar jaar geleden maar toch)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment