De Bodynet Beachboy Classic 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• de vraag op elle forum is suggestief en niet echt representatief. Door de vraag of ze dit fysiek te gespierd vinden, suggereer je al dat je dit zelf vind/denkt. Hierdoor zijn mensen eerder geneigd dit ook te denken/vinden.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• straks heb ik het nog gedaan
      punani moet maar wat minder deadliften en zo :P
      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Haha dit vind ik een mooie reactie!

LE-LIJK!!! mijn punani zou er haast van uitdrogen (sowieso al omdat die foto in de badkamer/plee is gemaakt)

doe normaaaaaaaal
        Persoonlijk vind ik Punani een beest, zou ook inderdaad mijn streeffysiek kunnen zijn (heb iets andere bouw alleen )

Comment

• lol wordt hier je punani nat van
          Still shrinking.

Comment

• Hoewel zoiets natuurlijk wel grappig is om eens te doen als enquete denk ik ook niet dat ellegirl de place to be is voor dit soort dingen. Heb daar bijna alleen maar negatieve reacties gezien. Maar geloof me, als je met dat fysiek op het strand komt word je dus echt wel gecheckt door veel chicks. Ik kom vaak genoeg dat soort pics tegen op hyves enzo, en zulke gasten krijgen dan enorm veel respects/reacties van meisjes. Wordt dus echt wel aantrekkelijker gevonden dan de 'normale' jongen. Tuurlijk, er zullen altijd verschillen blijven. De een vind het geweldig, de ander vind het lelijk, voor weer een ander is het precies goed. Dusja, daar kan je ook niet naar kijken. Daarom moet je ook altijd voor jezelf trainen en niet voor de vrouwtjes. En het zit hem natuurlijk ook wel in de doelgroep. Bedoel, 13-jarige meisjes denken er al compleet anders over als 18-jarige meisjes. Over het algemeen mag je volgens mij ook wel stellen dat als ze 'ouder' zijn de tolerantie grens veel hoger ligt. Daarmee bedoel ik, zeg dat ze 20+ jaar zijn, dan mag je al een stuk buffer zijn dan wanneer ze 16 zijn. Of dat ook daadwerkelijk zo is weet ik natuurlijk niet, maar dat idee heb ik wel een beetje.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

• hahahah deze shit is echt episch check de laatste pagina
              Groeten

Comment

• ze draaien al wat bij
                maar is die kostuumfoto recent?
                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• no idea, ook niet echt relevant
                  Groeten

Comment

• hoe heet die bigsach op dbb?

Comment

• sachin531
                      Groeten

Comment

• Wat voor een reactie hadden jullie verwacht? Dat alle kutjes spontaan nat worden? Heel veel vrouwen vallen niet op zulk soort lichamen, dat kon ik jullie al eerder vertellen. Ik vind het trouwens ook niks, voor mij is een atletisch lichaam meer als genoeg.

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                          Het vocabulaire van jullie is sowieso waardeloos.
                          ......

Comment

• Originally posted by Misterfit View Post
                            Wat voor een reactie hadden jullie verwacht? Dat alle kutjes spontaan nat worden? Heel veel vrouwen vallen niet op zulk soort lichamen, dat kon ik jullie al eerder vertellen. Ik vind het trouwens ook niks, voor mij is een atletisch lichaam meer als genoeg.
                            Tja het is gewoon soort zoekt soort, een vind het wel mooi en de ander niet.
                            Andere vind misschien een bierbuik mooi... het is maar net de smaak.

Comment

• @ adon1s: een bodybuilder traint toch om gezien te worden?

Comment

• DeRakker, wat is er mis met sowieso???
                                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                                Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X