De Bodynet Beachboy Classic 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Shredmaster View Post
    Foto's ....
    Dat is waar...
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

• ik denk dat het aan het totaalplaatje ligt.
      ligt ook een beetje aan de bouw van iemand.
      algemeen vinden vrouwen het wel mooi als het er gewoon natuurlijk uitziet

niet dat je iemand ziet lopen en die meteen anabole uitstraalt

ik wil er zelf ook gewoon natuurlijk uit blijven zien..

vind me zelf nu goed zo
      ben allen wat minder droog geworden
      daar ga ik nu aan werken..
      Attached Files
      Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

Comment

• hoeveel procent is dat hakan
        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
          hoeveel procent is dat hakan
          zit nu rond de 11 %

Comment

• laten we het erop houden dat die meisjes van ellegirl houden van beachboys :S
            "There is a difference between knowing the path and walking the path."
            Bruce Lee

Comment

• Originally posted by hakan00 View Post
              zit nu rond de 11 %
              Hoe heb je dat gemeten, lijkt mij lager dan 11% aangezien ik op 10.5% zit en jij veel meer definitie hebt als mij.

Comment

• Originally posted by janieck spithoff View Post
                Hoe heb je dat gemeten, lijkt mij lager dan 11% aangezien ik op 10.5% zit en jij veel meer definitie hebt als mij.
                Komt omdat hij iets meer spier heeft denk ik

Comment

• @ punani: het volledige topic over jouw foto is verwijderd

@ hakan: ik schat je ook maar op 8-9 %
                  Last edited by roelinho; 07-07-2010, 18:34.
                  "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by punani View Post
                    wedden dat ik haar neuk als ze op bloemendaal een strandfeestje zou pakken
                    zij woont in zwolle en zit ook op dbb toch?
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by janieck spithoff View Post

ja het is een tijdje geleden dat ik dat heb laten meten
                      toen was het idd 9 %
                      het zal wel geen 11 % zijn denk ik nu zo.
                      toen ik mijn BF had laten meten woog ik 72

nu weeg ik 81
                      ik ga volgende week maandag opnieuw mijn bf laten meten..

en nieuwe duidelijke foto;s maken

Comment

• dit was toen ik 70 woog

defenitie was er al
                        weinig volume
                        Attached Files

Comment

• Haat het om te zeggen, maar relaxte genen heb je kerel
                          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                            Is niet waar ouwe. Dikkere abs=meer punten. De Wet-O-Meter schiet zomaar 10 meter de lucht in per % die eraf gaat. Natuurlijk zit er een grens op (er zijn er maar weinig die 3% geil vinden), maar 6% is zeker nog acceptabel (of je moet bizarre aders hebben, dat vinden dames over het algemeen wel een domper).
                            Tuurlijk dikkere abs is een pluspunt. Maar in principe bedoel ik gewoon hetzelfde als jou. Flink ripped en dan denk ik daarbij dus ook aan de bijbehorende aders wordt over het algemeen wat minder aantrekkelijk gevonden.

Originally posted by Tommyy View Post
                            Dat forum is ook niet representatief voor de smaak van de gemiddelde vrouw, tis ook een apart type vrouw(meisje) dat op zo'n kut forum zit.
                            Precies, dat bedoel ik maar. Dit is maar een heel klein deel van de dames. En inderdaad vaak nog een bepaald type. Geloof maar dat er zat dames zijn die vallen op een fysiek dat beter ontwikkeld is als dat van een standaard beachboy. Betekent dus niet dat je onzeker moet worden en minder hard moet gaan trainen ofzo omdat ze je anders te gespierd vinden. Sowieso, als je traint omdat je onzeker bent doe je dat ook om de verkeerde redenen. Onzeker zijn is niet aantrekkelijk.

Originally posted by janieck spithoff View Post
                            Ik vind dit eigenlijk best wel triest, wij denken allemaal dat breed zijn erg mooi is. Nu er een foto op een ''meisjes'' forum wordt gepost krijgen we de deksel op onze neus, en blijkt het tegenover gestelde! Omdat jullie het niet kunnen accepteren melden jullie je aan op dat forum om hun mening belachelijk te maken, echt een beetje kansloos als je het mij vraagt. Ieder zijn eigen smaak toch en blijf lekker uit de buurt van dat meiden forum want daar heb je helemaal niks te zoeken.
                            Vind ik ook. Wij hebben ook allemaal verschillende meningen toch? Waarom zouden zij dat niet mogen hebben. En daarom zeg ik ook, je moet niet voor de meisjes trainen, maar gewoon lekker voor jezelf. Je komt echt wel een meid tegen die je fysiek wel kan waarderen. Sowieso zijn er ook zat vrouwen die puur vallen op je instelling. Misschien vinden ze dan je fysiek niet geweldig mooi, maar kunnen ze het wel waarderen dat je gedreven bent en dat je bereid bent om te werken voor datgene wat je wilt. Zoals al gezegd, soort zoekt soort.
                            Last edited by jordy; 07-07-2010, 18:57.
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by hakan00 View Post
                              dit was toen ik 70 woog

defenitie was er al
                              weinig volume
                              Het is dat je niet mee mag doen met deze contest, anders had je een serieuse kandidaat geweest om te winnen.....tot nu toe.
                              Er worden vast nog wel meer foto's gepost door andere leden.
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Okeej, hier mijn foto's. De side tricep lukt me echt niet hoor

vrije pose

Ben nu vanaf november 3 x per week aan het trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X