De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by seanl94 View Post
    Robin, wat doe je ertegen?

Maar nu de kop van de slang is, stel ik voor dat we weer even orde op zaken stellen. Mij lijkt het prima als het geheel toch door een jury beoordeeld wordt, en dan het liefste 3 vrouwen vanwege het beachboygehalte.

-Pinada, heb jij nog interesse om te blijven jureren?
    -Beadien, heb jij interesse om ashleys taak over te nemen, aangezien je eerder al interesse toonde?
    -Wie was het 3e jurylid ook alweer?

Verder lijkt het me prima als we de regels gewoon verder zoveel mogelijk houden zoals ze waren, dit scheelt een hoop gedoe. Oftewel: vaste poses, en een tussenstandfoto in april.

Tot slot kon ik me herrineren dat een aantal mensen het niet eens waren over de einddatum, dat het te vroeg zou kunnen zijn, en dat die eigenlijk gewoon dezelfde zou moeten zijn als vorig jaar (10 juli) Nu vind ik het ook best wel triest om die direct te verschuiven, terwijl ik niet eens 'de organisator' ben, maar me dunkt dat als de meerderheid van de deelnemers het wil, het toch terecht is.+

Begrijp me verder niet verkeerd, dit is geen coupe ofzo, maar ik hoop hiermee te voorkomen dat we besluitloos door blijven zwetsen tot aan de zomer.
    Goed plan..

Gaat toch om de fun en de eer .niet om het geld..

Comment

• Nee klopt, maar vind het toch wel leuk om iets te regelen
      Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
        -Pinada, heb jij nog interesse om te blijven jureren?
        Bedankt, maar nee bedankt .
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
          Goede post, 3e jurylid was volgens mij Janneke.

Leukste is inderdaad dat de jury volledig bestaat uit vrouwen.
          klopt, ik ben (was) het derde jurylid.
          Wat mij betreft is het nog prima om door te gaan, heb alle foto's netjes in een bestandje staan dus ik ben iig helemaal up to date!
          Vraag beaudien wel of ze wil jureren (als het plan van de 3 vrouwen doorgaat)

Comment

• Miss wil marnop wel mee doen in de jury die bood het al eerder aan?

Comment

• patricia kan evt ook jureren toch?

Comment

• Jammer, maar het gaat om de eer en het hebben van eendoel... Was zelf van plan om dit weekend een blog te starten, maar de moed was me de schoenen in gezakt omdat ik vrijdag te horen kreeg dat ik een ontsteking in mijn schouder heb en dus ff rust nodig heb (onderlichaam ga ik gewoon mee verder) Zodra ik training volledig hervat zal ik ook gaan loggen ;-)

Comment

• Originally posted by frankey
                  Ja laten we even wachten op de andere jury leden.. weet niet hoe jullie admins zitten met sponsor van supp die hier hun aanbiedingen posten? misschien wat te regelen voor paar prijzen tegen inkoops prijs of gratis? Ik wil evt wat geld beschikbaar stellen om wat te regelen...
                  Dat zou geweldig zijn! Al vrees ik dat je er dan zelf achteraan zult moeten gaan, want de mods houden zich niet echt bezig met de beachboyclassic. (Dynobet uitgezonderd, maar die neemt zelf deel hieraan:')) Bedenk je dus eventjes goed of je je de moeite zou willen nemen, alvorens je echt defnitief ja zegt.

Originally posted by Pinada View Post
                  Bedankt, maar nee bedankt .
                  Okey, spijtig, maar toch bedankt dat je je in eerste instatie toch wilde opofferen.
                  Ik zal even wat mensen PM'en, en kijken of ze misschien interesse hebben.

Janneke, ik heb beaudien al gepm't.
                  Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Ik zal verder even achtereenvolgens patricia en marnop pm'en. Hoewel marnop uiteraard geen vrouw is, denk ik dat iedereen het wel met me eens is dat het een goeie vent is, die vast en zeker objectief kan beoordelen over wie aan de beachboyfysiek voldoet.

Comment

• Als mijn hulp voor het een of ander nodig is, hoor ik het graag. Het zou jammer zijn als dit initiatief niet meer doorgaat.

Comment

• Harstikke bedankt voor het aanbod, maar ik denk dat het wel in orde komt. We hebben gewoon een paar nieuwe juryleden nodig, en verder houden we gewoon zo veel mogelijk alles als het was. Het plan lag er al, er was moest alleen even iemand de leiding op een fatsoendelijke manier overnemen, zodat het tenminste doorging.

Comment

• Originally posted by WK81 View Post
                          Jammer, maar het gaat om de eer en het hebben van eendoel... Was zelf van plan om dit weekend een blog te starten, maar de moed was me de schoenen in gezakt omdat ik vrijdag te horen kreeg dat ik een ontsteking in mijn schouder heb en dus ff rust nodig heb (onderlichaam ga ik gewoon mee verder) Zodra ik training volledig hervat zal ik ook gaan loggen ;-)
                          Het gaat ook om de eer en motivatie..

Over het afhaken van de jury hou ik wijs mijn mond..

Kut van je blessure man.. ik vermoed nu ook dat ik een ontsteking hen aan mijn rechter schouder.. na ruim 3 weken nog steeds pijn elke dag..

Ik ga je blog ieder geval volgen man..

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                            Over het afhaken van de jury hou ik wijs mijn mond..

'De jury' is niet afgehaakt. Ashley heeft besloten het prijzengeld niet meer ter beschikking te stellen, dat is zijn beslissing geweest (hij is ook de enige die die beslissing kan maken, aangezien het om zijn geld ging), niet die van 'de jury'. Vervolgens geef ik persoonlijk aan geen jurylid meer te willen zijn.

Janneke was ook onderdeel van de jury en wil dat nog steeds zijn, dus 'de jury' als geheel is niet afgehaakt, het zijn 2 van de 3 personen die zijn afgehaakt.
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                              'De jury' is niet afgehaakt. Ashley heeft besloten het prijzengeld niet meer ter beschikking te stellen, dat is zijn beslissing geweest (hij is ook de enige die die beslissing kan maken, aangezien het om zijn geld ging), niet die van 'de jury'. Vervolgens geef ik persoonlijk aan geen jurylid meer te willen zijn.

Janneke was ook onderdeel van de jury en wil dat nog steeds zijn, dus 'de jury' als geheel is niet afgehaakt, het zijn 2 van de 3 personen die zijn afgehaakt.
                              Die bedoelde ik ook..

Comment

• Heb een pb teruggestuurd naar Janneke en Sean.
                                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X