De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jantje er werd alleen een vraag gesteld over kuren, je moet er nu niet van maken dat er mensen gaan kuren. Want volgens mij is dat helemaal niet aan de orde, en vind het idd ook niet zo handig van de mensen die meedoen. Want wordt dat wel een verloren strijd, maar goed motivatie om possel en jou te verslaan is al voldoende
    Een dag niet getraind...

Comment

• Hmmm maar triple ace kuurt toch ook, in ieder geval dat heb ik vernomen uit een topic over dianabol. Niks tegen kuren hoor maar doe dan niet mee met bbc maar ga bodybuild wedstrijden doen ofzo.

Comment

• hij ziet er echt uit alsof die flink kuurt ja...
        Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
          hij ziet er echt uit alsof die flink kuurt ja...
          Heb even teruggezocht maar kan het niet vinden idd. Waarschijnlijk ging het dan om iemand anders.

Comment

• We gaan gewoon knallen jantje...

Laat zien uit wat voor hout je gesneden ben..

Comment

• Originally posted by Revius View Post
              hahaha kijk naar de deelnemers man, wie kuren er hiervan
              inderdaad, er is niet 1 member bij waarvan je kan zien of zeggen dat hij aan de A.S zit.

Huilebalken om niks.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by jantje91 View Post
                Hmmm maar triple ace kuurt toch ook, in ieder geval dat heb ik vernomen uit een topic over dianabol. Niks tegen kuren hoor maar doe dan niet mee met bbc maar ga bodybuild wedstrijden doen ofzo.
                Ik zei reeds dat hij niet kuurde.
                Sta ik persoonlijk voor in.
                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                  Huilebalken om niks.
                  je toon wordt steeds aggressiever ashley. wat is er met je aan de hand? gaat het niet lekker in prive sfeer?

OT: ik kan jantjes punt wel begrijpen. Met AS is natuurlijk oneerlijke concurrentie. Is in mijn optiek iets voor te zeggen. Echter is het een beachboy contest wat niet perse inhoudt dat de grootste spieren winnen. Juist niet
                  You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

• Ben jij de heilige man dan? Er is helemaal niks agressiefs aan ashley's reactie.
                    Ben het verder wel eens met ashley. Je kan niet weten wie gebruikt en wie niet. Voor hetzelfde geldt dat de dunste en kleinste van allemaal heeft gekuurd.

Comment

• Originally posted by Bilo View Post
                      je toon wordt steeds aggressiever ashley. wat is er met je aan de hand? gaat het niet lekker in prive sfeer?

OT: ik kan jantjes punt wel begrijpen. Met AS is natuurlijk oneerlijke concurrentie. Is in mijn optiek iets voor te zeggen. Echter is het een beachboy contest wat niet perse inhoudt dat de grootste spieren winnen. Juist niet
                      Ik weet niet waar jij het over hebt?

Mijn prive leven gaat prima, niks aan de hand daarmee.

Maar we zijn inmiddels wel van je gewent dat je de moraalridder hier bent.

Komt dat omdat er iets mis is in je priveleven?
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• De reacties van Ashley zijn inderdaad niet echt van een hoog nivo..

ach...die mensen moeten er ook zijn..

Ik vermoed dat de reactie hierop zal zijn... HEB IK SCHIJT AAN....

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                          De reacties van Ashley zijn inderdaad niet echt van een hoog nivo..

ach...die mensen moeten er ook zijn..
                          Heb je je eigen reacties ooit doorgelezen ?

Comment

• Originally posted by Rensko View Post
                            Heb je je eigen reacties ooit doorgelezen ?
                            He Rensko..

Dit is al de derde keer dat je zo reageer..

Ik heb zo vaak mijn reacties terug gelezen hoor..

Het lig er ook aan in welk topic ik reageer he...

In dit geval reageer Ashley degraderend naar anderen en als iemand er wat van zeg dan reageer hij met ..HEB IK SCHIJT AAN... of MORAAL RIDDER..

Mag ik en anderen hier misschien wat van zeggen of niet?

Sommige lopen dit topic zwaar te verneuken en daar hou ik niet mijn mond over...

Dus voortaan eerst even lezen voor je weer zo reageer ..

Comment

• Jongens even klaar nu tegen elkaar?
                              Houd het topic svp verder schoon en alleen relevante posts neerzetten die betrekking hebben op de beachboy contest en verder niet steeds tegen elkaar lopen zeiken. Gaat namelijk nergens over.
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by marnop View Post
                                Jongens even klaar nu tegen elkaar?
                                Houd het topic svp verder schoon en alleen relevante posts neerzetten die betrekking hebben op de beachboy contest en verder niet steeds tegen elkaar lopen zeiken. Gaat namelijk nergens over.
                                O.k.

Mijn motivatie is nu nog groter om te knallen in de gym...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X