De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Op verzoek gesloten.

En weer open op verzoek topicstarter..
    Last edited by Iguana; 30-03-2011, 14:40.
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Net een blad aan de boom dit topic? :s

Kev, ken je nie kiezen of zo? Dicht, open, dicht, open.

(hierbij aannemende dat jij verzocht had het topic te sluiten, aangezien jij TS bent)
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Kan een moderator zo vriendelijk zijn het volgende topic te sluiten a.u.b:

http://forum.bodynet.nl/trainingslog...en-cc-mot.html
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
          Kan een moderator zo vriendelijk zijn het volgende topic te sluiten a.u.b:

http://forum.bodynet.nl/trainingslog...en-cc-mot.html

Que?
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• @Pinada

Ging iets mis kreeg een vrij goed onderbouwd verzoek waarvan ik dacht dat het in overleg was gedaan, daarna na berichtje van Kevster meteen teruggedraait..

@Kevster

Ik keek ook nog, maar ga er ff via pm op door en niet op het board
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• Oke misverstandje, kan gebeuren.

Let's get on with it!

Waar blijven die foto's?
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Iguana View Post
                @Pinada

Ging iets mis kreeg een vrij goed onderbouwd verzoek waarvan ik dacht dat het in overleg was gedaan, daarna na berichtje van Kevster meteen teruggedraait..
                Aha. Heb een donkerbruin vermoeden wie dat verzoek dan heeft gedaan, afgaande op een zekere post van de TS .

Netjes dat je het terugdraait overigens.

Comment

• Mag ik ook nog mee doen?
                  The Sky Ain't The Limit

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                    Mag ik ook nog mee doen?
                    neem aan dat iedereen die mee wilt doen na 1 februari 23.89 bodynet tijd gewoon word uitgesloten voor deelname ongeacht wie het is.

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                      neem aan dat iedereen die mee wilt doen na 1 februari 23.89 bodynet tijd gewoon word uitgesloten voor deelname ongeacht wie het is.
                      Dat zijn de regels van de oude jury, heeft de nieuwe jury die Ă©Ă©n op Ă©Ă©n overgenomen? Kan me niet herinneren dat ergens gelezen te hebben, maar wellicht heb ik er overheen gekeken.

@Revius, kun jij als jurylid daar wat over zeggen?

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                        Dat zijn de regels van de oude jury, heeft de nieuwe jury die Ă©Ă©n op Ă©Ă©n overgenomen? Kan me niet herinneren dat ergens gelezen te hebben, maar wellicht heb ik er overheen gekeken.

En de volgende die weer slap aan het lullen is, leuk eh de boel te verzieken keer op keer. Bij mij was de lol tijdje geleden al af en het gaat maar door. Of er moet een apart topic voor komen waar al die kansloze niet op kunnen. Alleen deelnemers en de jury of succes met deze flauwekul.
                        Een dag niet getraind...

Comment

in de begin post staan de regels. die is niet veranderd tot die tijd gelden die regels lijkt mij.

---

Ben het voor de verandering met frankey eens

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                            En de volgende die weer slap aan het lullen is, leuk eh de boel te verzieken keer op keer. Bij mij was de lol tijdje geleden al af en het gaat maar door. Of er moet een apart topic voor komen waar al die kansloze niet op kunnen. Alleen deelnemers en de jury of succes met deze flauwekul.
                            Originally posted by Posseltje View Post
                            in de begin post staan de regels. die is niet veranderd tot die tijd gelden die regels lijkt mij.

---

Ben het voor de verandering met frankey eens

Volledig met beide eens..

Comment

Nee, want hij zit niet in de jury. (en dat weet jij best, Pinada.... )

Ik denk dat ik dit misverstand ook wel begrijp van Kevsters kant.
                              Er komt vast een oplossing voor.
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• they see me trollin, they hatin
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X