De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by gleke View Post
    Ik had liever gewacht met pics gewoon tot eindcontest.

Ik zal even marnop PM'en zodat hij hier wat info komt plaatsen.
    nja weet niet in hoeverre de oorspronkelijke regels nog gelden..
    ik post toch sowieso nog foto's denk ik, ookal hoeft het niet

kunnen jullie je al beetje mentaal voorbereiden op een strijd voor de 2e plaats

(grapje he)
    Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
      nja weet niet in hoeverre de oorspronkelijke regels nog gelden..
      ik post toch sowieso nog foto's denk ik, ookal hoeft het niet

kunnen jullie je al beetje mentaal voorbereiden op een strijd voor de 2e plaats

(grapje he)
      Nou..ik vermoed dat jij echt wel een zeer grote kans maak hoor om 1e te worden..

Ik ga voor een plaats bij de eerste 5

Comment

• Ik wacht eerst eens eventjes af wat hier nog allemaal speelt... Foto's maak ik sowieso, of ik ze plaats is 2.

Comment

• Ja zit ook steeds te wachten tot jury met iets komt hoe het verder gaat verlopen..
          Een dag niet getraind...

Comment

• Aangezien Bilo het nog niet verteld heeft, vind ik dit knap lullig worden om het niet te melden.
            Don't shoot the messenger.

Bilo heeft van zijn sponsor gehoord dat ze nogal geschrokken zijn van het jeugdige (=lees kinderachtig) karakter van het forum en ze vinden het niet goed aansluiten bij hun imago. Jammer, want ze waren eerst van plan om er veel geld in te steken.

Ik kan dus niet anders zeggen dan dat de contest niet doorgaat, al betwijfel ik ergens of ik nou degene moet zijn om het te posten.
            Maar ik vind het gewoon lullig voor de mannen die er moeite voor deden en er voor bezig waren.
            Dus bij deze sorry.

De opzet was leuk, maar ergens onderweg ging het dus mis en het is niet meer recht te breien op dit moment.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Lekker dan..

Maar het gaat toch niet om het prijzen geld...het gaat om de EER en TITEL...

Dus er kan toch gewoon een contest komen zonder geld...maar wel met jury..

Comment

• Ja, dat lijkt me een prima idee nibor. het gaat de mensen die meedoen volgens mij ook niet om het geld...
                Dus wat mij betreft gewoon doorgaan zonder prijzen geld =D

Comment

• Originally posted by Bardete View Post
                  Ja, dat lijkt me een prima idee nibor. het gaat de mensen die meedoen volgens mij ook niet om het geld...
                  Dus wat mij betreft gewoon doorgaan zonder prijzen geld =D
                  Als Beaudien en Marnop en Janneke nog willen jureren kan het gewoon doorgaan lijkt mij..

En zonder getroll....maar daar zou iguana wel opletten dacht ik...

De deelnemers gaan voor de eer en titel en niet voor wat prijzengeld...

Comment

• mijn "update" is in mijn logje te vinden...

Comment

• Dat van die 'sponsors' was wel beetje te verwachten met hoe het hier aan toe gaat.. maar dat maakt toch niet uit voor de contest als de jury lekker doorgaat, wij ook

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                        Aangezien Bilo het nog niet verteld heeft, vind ik dit knap lullig worden om het niet te melden.
                        Don't shoot the messenger.

Bilo heeft van zijn sponsor gehoord dat ze nogal geschrokken zijn van het jeugdige (=lees kinderachtig) karakter van het forum en ze vinden het niet goed aansluiten bij hun imago. Jammer, want ze waren eerst van plan om er veel geld in te steken.

Ik kan dus niet anders zeggen dan dat de contest niet doorgaat, al betwijfel ik ergens of ik nou degene moet zijn om het te posten.
                        Maar ik vind het gewoon lullig voor de mannen die er moeite voor deden en er voor bezig waren.
                        Dus bij deze sorry.

De opzet was leuk, maar ergens onderweg ging het dus mis en het is niet meer recht te breien op dit moment.
                        Muhahahaha ik maak er maar niet te veel woorden aan vuil,maar dit verhaal klopt niet,het zal wel met de organisatie te maken hebben.

Comment

• Originally posted by Richard075 View Post
                          Muhahahaha ik maak er maar niet te veel woorden aan vuil,maar dit verhaal klopt niet,het zal wel met de organisatie te maken hebben.
                          Muhahahaha...........nou, ik snap de lol niet, zo heb ik het letterlijk van Bilo gehoord maar goed, lach lekker verder zou ik zeggen.
                          Ik ben er klaar mee.
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                            Muhahahaha...........nou, ik snap de lol niet, zo heb ik het letterlijk van Bilo gehoord maar goed, lach lekker verder zou ik zeggen.
                            Ik ben er klaar mee.
                            Richard voelde zich aangesproken toen je sprak over het kinderachtige karakter van dit forum.. vandaar schuift hij de schuld liever naar ergens anders door

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
                              Richard voelde zich aangesproken toen je sprak over het kinderachtige karakter van dit forum.. vandaar schuift hij de schuld liever naar ergens anders door
                              scherp.....
                              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                              There is no failure except in no longer trying

Comment

• Nou dat heeft niks met lachen e maken hoor,ik denk meer met het besef wat hier allemaal speelt,maar goed had niks anders verwacht van bepaalde mensen hier!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X