De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gleke heeft aambeien.
    Groeten

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
      Net als de Bodynet t-shirts
      die wilde je echt hebben he.

Comment

• Originally posted by Revius View Post
        Gleke heeft aambeien.
        lekker toch

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
          clear enough i think
          Daarom vraag ik juist om uitzondering, omdat de regel mij niet toestaat mee te doen.

Ja.
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Hoi Osterich,

uiteraard mag jij als trouw member van dit forum nog mee doen.
            Ik heb je foto's succesvol ontvangen en zal ze bij het archief doen.

Succes met de prep gozer!

Groet.
            Groeten

Comment

• Als ik mag meedoen, doe ik een geldprijs van 100, 75 en 50 euro in de pot.
              Voorwaarde: naam van mijn toko wordt genoemd.
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Hoi Osterich,

uiteraard mag jij als trouw member van dit forum nog mee doen.
                Ik heb je foto's succesvol ontvangen en zal ze bij het archief doen.

Succes met de prep gozer!

Groet.

Natuurlijk heeft deze post dan weer weinig zin, want volgens mijn laatste berichten zit jij dus echt niet in de jury. en dat weet je zelf uiteraard ook.
                Maar ja, beetje blijven drammen is altijd lollig, denk je misschien.
                Er komt heus nog antwoord, ook voor Osterrich.

Originally posted by Osterich View Post
                Als ik mag meedoen, doe ik een geldprijs van 100, 75 en 50 euro in de pot.
                Voorwaarde: naam van mijn toko wordt genoemd.
                Als er nieuwe aanmeldingen niet meer worden toegestaan, denk ik niet dat dit geld dat zal veranderen, noch dat je nu al voorwaarden moet stellen.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Hallo, wie ben jij en waar bemoei je je mee?
                  Train jij wel?
                  Groeten

Comment

Hallo, wie ben jij en waar bemoei je je mee?
                    Train jij wel?
                    Hallo Revius, ik ben Beaudien (volgens mij stond mijn naam bij mijn post, hoor) en ik bemoei me met jouw flauwe grapjes.
                    En ja, ik train wel.
                    Jij ook?
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                      Hallo Revius, ik ben Beaudien (volgens mij stond mijn naam bij mijn post, hoor) en ik bemoei me met jouw flauwe grapjes.
                      En ja, ik train wel.
                      Jij ook?
                      Hoeft die niet eens, geboren met een 200+ kg deadlift Valt niet tegen op te trainen!
                      Squat 5 x 147.5
                      Bench 5 x 122.5
                      Deadlift 5 x 180

Comment

• Originally posted by Richard075 View Post
                        Volgens mij gaat er helemaal niks meer door!

Gaat nog wel door er wordt aan gewerkt, de organisatie is e.e.a. aan het uitwerken.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by marnop View Post
                          Gaat nog wel door er wordt aan gewerkt, de organisatie is e.e.a. aan het uitwerken.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Martin, een kleine suggestie: is het niet verstandig er een privé-aangelegenheid van maken met alleen deelnemers en jury? Scheelt ook weer een hoop getroll.

Iets in de trand van een subforum met een wachtwoord, al moet daarvoor iets geregeld worden met genx.
                            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Kan er niet iets van een contest worden georganiseerd,waarbij er meerdere deelnemers op meerdere fronten kunnen winnen,bijvoorbeeld op degene die he droogst is in bepaalde tijd,het meest spiermassa heeft gewonnen,het meest kilo's erbij heeft,of het meest eraf heeft,het mooiste fysiek.

Comment

• Originally posted by Richard075 View Post
                                Kan er niet iets van een contest worden georganiseerd,waarbij er meerdere deelnemers op meerdere fronten kunnen winnen,bijvoorbeeld op degene die he droogst is in bepaalde tijd,het meest spiermassa heeft gewonnen,het meest kilo's erbij heeft,of het meest eraf heeft,het mooiste fysiek.
                                Daar word toch al rekening mee gehouden..

De vorderingen tellen mee in de beoordeling dacht ik..

Uiteindelijk draait het om wie de jury het beste fysiek vind hebben voor een beachboy..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X