De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik sta versteld hoe iemand, die zelf nog geen 1 post kan plaatsen zonder spelfouten, iemand anders beschuldigt van posts plaatsen van laag niveau.

Wie was je ook alweer trouwens? Stel je eens even voor.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• altijd irritant om te zien hoe in een keer een topic weer om word gegooid naar een vertieft topic. @ waar neem je soms de moeite nog voor

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
        He Rensko..

Dit is al de derde keer dat je zo reageer..

Ik heb zo vaak mijn reacties terug gelezen hoor..

Het lig er ook aan in welk topic ik reageer he...

In dit geval reageer Ashley degraderend naar anderen en als iemand er wat van zeg dan reageer hij met ..HEB IK SCHIJT AAN... of MORAAL RIDDER..

Mag ik en anderen hier misschien wat van zeggen of niet?

Sommige lopen dit topic zwaar te verneuken en daar hou ik niet mijn mond over...

Dus voortaan eerst even lezen voor je weer zo reageer ..

De enigste die dit topic heeft verneukt ben jij, alleen je hebt het zelf niet door.

Ik niet gezegd dat ik schijt aan jou heb maar aan je optiek, dus wat jij vind waarom ik geen priijzengeld beschikbaar heb gesteld. Groot verschil!!

Ik kom een afspraak niet na, so what, maak er niet zo drama van.
        Gebeurt bij iedereen in het dagelijkse leven. Wat mijn beweegreden daartoe is kan je wel of niet mee eens zijn. Als ik had gezegd wegens persoonlijke omstandigheden had ik waarschijnlijk niemand gehoord.

Vervolgens blijf je me persoonlijk aanvallen en haalt zelfs mijn werk erbij, wtf heeft dat met dit topic te maken?
        Doet bilo ook door mijn prive leven erbij te halen. Dan moet je niet gaan huilen als ik daar wat van zeg.

Over mijn ''nivo" van posten weer een aanval. ik heb je de laatste 2 dagen genegeerd maar die plaat voor je kop is zo dik dat je maar door blijf zuigen.
        Je blijft in herhaling vallen, is saai, eentonig en kinderachtig, en zegt heel veel meer over jou dan over mij.

Wat is degraderend eigenlijk, is dat wel een bestaand woord?
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by jantje91 View Post
          Hmmm maar triple ace kuurt toch ook, in ieder geval dat heb ik vernomen uit een topic over dianabol. Niks tegen kuren hoor maar doe dan niet mee met bbc maar ga bodybuild wedstrijden doen ofzo.
          Haha waar heb jij gelezen dat ik zou kuren

no way kerel, geen haar op mn hoofd dat er zelf maar aan denk of gedacht heeft

en zou maar beetje schammel resultaat zijn he..
          Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Mod's kunnen jullie vanaf nu alles wat niet over beachboy contest gaat verwijderen?? (gezeik dan) Zou fijn zijn en mensen pm elkaar om het uit te praten of anders niks hier aub
            Een dag niet getraind...

Comment

• En Marnop weten jullie al meer wat betreft eventuele nieuwe regels omtrent de organisatie van dit project?

Comment

• Fuck the jury

Heel simpel.. er komt een poll! Juice of geen juice, het gaat om het fysiek!

Tot die tijd mag je zeggen wat je wilt maar er komt gwn een poll. Dat is het eerlijkst,

Comment

• Heeft gesproken,
                  Gameface.

Gameface je vindt dus dat jij als niet deelnemer de regels mag bepalen omdat je al lang lid bent?

Maar goed wie of wat bepaalt nou? We kunnen zo wel door blijven gaan maar dat werkt natuurlijk ook niet, krijg steeds minder het idee dat Bodynet een
                  'Bodynet Beachboy 2011' wil.

Comment

• rofl @ het nivo van ashley
                    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by Richard075 View Post
                      En Marnop weten jullie al meer wat betreft eventuele nieuwe regels omtrent de organisatie van dit project?
                      Nee nog niet, ben gister lang weg geweest kwam erg laat pas thuis en vandaag ook weer net thuis.
                      We hebben wel al wat dingen op een rijtje gezet waarover we een besluit moeten nemen. Meer info volgt spoedig.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
                        Heeft gesproken,
                        Gameface.

Gameface je vindt dus dat jij als niet deelnemer de regels mag bepalen omdat je al lang lid bent?

Maar goed wie of wat bepaalt nou? We kunnen zo wel door blijven gaan maar dat werkt natuurlijk ook niet, krijg steeds minder het idee dat Bodynet een
                        'Bodynet Beachboy 2011' wil.

De jury en organisatie bepaalt en indien dat nodig is gebeurt dat in samenspraak met de deelnemers en niemand anders.

Comment

• Originally posted by marnop View Post
                          De jury en organisatie bepaalt en indien dat nodig is gebeurt dat in samenspraak met de deelnemers en niemand anders.

Ik denk zelf dat iedereen nu eens moet onthouden dat het een gebeuren is voor alle bodynetters en dat het een leuk intitiatief is.
                          Kevster heeft e.e.a. geopend en naar ik aanneem ook met de bedoeling dat het een leuk event moet zijn.
                          Dat geouwehoer verder van iedereen moet nu echt afgelopen zijn.
                          Als je het er niet mee eens bent of er niet aan mee wil doen, prima, maar bemoei je er dan verder ook niet mee.

Op dit moment schat ik in dat de kans steeds groter wordt dat Bodynet zelf het hele gebeuren kan gaan afblazen en het over is met leuke initiatieven.

Laat Bodynet gewoon weer een leuk forum worden en stop met dat eeuwige gezeik tegen elkaar en over elkaar of stop sowieso met gezeik. Het is nergens goed voor en in het echte leven doe je dat ook niet.

Comment

Laat Bodynet gewoon weer een leuk forum worden en stop met dat eeuwige gezeik tegen elkaar en over elkaar of stop sowieso met gezeik. Het is nergens goed voor en in het echte leven doe je dat ook niet.

Amen.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

+1

Comment

• Duidelijk!! possel jantje en ik probeerde al verder te gaan door foto's te posten!! Laten we het een leuke bedoeling van maken!

Amen
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X