De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nee vind het zoiezo rude om zoiets te zeggen tegen iemand maar goed. dat van die mail was niet me bedoeling.

Comment

• dan doe ik het

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
        Nee vind het zoiezo rude om zoiets te zeggen tegen iemand maar goed. dat van die mail was niet me bedoeling.

ik snap hem niet helemaal ? :P
        ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

• Jah over dat ik maar 1 stem heb gekrege ofso in de bodynet beachboy contest.

Comment

• Waar maak je je druk om man, vraag gewoon even of ze dat plaatje kunnen weghalen. Gun die man z'n privacy

Comment

Jah over dat ik maar 1 stem heb gekrege ofso in de bodynet beachboy contest.

#care man je hebt er iig meer dan mij en wk en je hebt er nu al meer dan 1 , dat is tog goed !
              ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

• is goed execuses dan tegenover hermandad, zal hem late verwijderen. Wou alleen ff een punt maken dat dat gewoon onbeleefd is.

Comment

• Triple en Frankey gaan lekker..

Wel leuk om te zien dat iedereen een andere kijk heeft op het beachboy fysiek..
                  Veel variërende stemmen..

Talal ook al 2x als nummer 1.. lekker hoor maatje..

Comment

• Bump to other topic.

Comment

• vind ik ook persoonlijk beetje laag bij de grond, we zijn hier uiteindelijk allemaal om wat bij te leren en iedereen moet ergens beginnen, vind het mooi dat talal desondanks dat hij hier ook nog niet zo lang lid was en pas begonnen was met trainen toch meteen foto's heeft durven opzetten van zichzelf en een mooie progressie heeft gemaakt in laatste maanden

maar genoeg daarover, het liep weer lekker het gehele beachboy gebeuren, dankzij de inzet van posseltje, dus laten we z'n moeite nu niet voor niets laten zijn
                      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Wou alleen ff een punt maken dat dat gewoon onbeleefd is.
                        maar misschien bedoelde hij het niet onbeleefd maar aanmoedigend?
                        "je hebt al 1 punt, maat", zoiets?
                        Ik zag de onbeleefdheid niet zo, eerlijk gezegd.
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                          maar misschien bedoelde hij het niet onbeleefd maar aanmoedigend?
                          "je hebt al 1 punt, maat", zoiets?
                          Ik zag de onbeleefdheid niet zo, eerlijk gezegd.
                          De context erachter kreeg je niet mee :P, maar goed we laten het rusten.

ga jij nog stemmen

Comment

• Context achter wat knul? eerlijkheid is de context achter mijn reactie.

Buiten dit, Wanneer gaan we een officieel wedstrijd houden tegen elkaar (contest idee) Wil het toch graag rechtzetten, dat ik niet net om de hoek kom kijken.
                            Last edited by Hermandad; 16-06-2011, 22:29.

Comment

De context erachter kreeg je niet mee :P, maar goed we laten het rusten.

ga jij nog stemmen
                              ja beaudien geef mij eens een punt en laat me niet voor spek en bonen mee doen !

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
                                vind ik ook persoonlijk beetje laag bij de grond, we zijn hier uiteindelijk allemaal om wat bij te leren en iedereen moet ergens beginnen, vind het mooi dat talal desondanks dat hij hier ook nog niet zo lang lid was en pas begonnen was met trainen toch meteen foto's heeft durven opzetten van zichzelf en een mooie progressie heeft gemaakt in laatste maanden

maar genoeg daarover, het liep weer lekker het gehele beachboy gebeuren, dankzij de inzet van posseltje, dus laten we z'n moeite nu niet voor niets laten zijn
                                Dat is mijn enige punt, heb ook zijn foto's dan bijvoorbeeld gezien. En kraakte hem helemaal niet af ofso maar goed.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X