Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Heb net je foto's gezien en ziet er goed uit, ben jaloers.
Ik zal mijn foto's ook nog plaatsen, al ben ik veel massa verloren, eerst examens waarin voeding en training slecht was, toen een examenreis gehad en daarna ook alleen maar feestgevierd. Ach ja het was het waard.
Ik zal mijn foto's ook nog plaatsen, al ben ik veel massa verloren, eerst examens waarin voeding en training slecht was, toen een examenreis gehad en daarna ook alleen maar feestgevierd. Ach ja het was het waard.
heb nu ook examens en ben echt blij dat ik ze op voorhand heb gemaakt, want sta nu ook weer stukken minder droog...
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Tijdens de vakantie tijd genoeg om te gainen he
Pfft ja, wel ik zie me zo krimpen nu of in ieder geval niet groeien..
Laatste borsttraining was vrijdag en laatste SQ en DL training kan ik mezelf niet meer herrineren :s
Dan na examens ook al zo snel op reis pfft, gelukkig maar voor een week en dan weer heel jaar knallen he
Laatste borsttraining was vrijdag en laatste SQ en DL training kan ik mezelf niet meer herrineren :s
Dan na examens ook al zo snel op reis pfft, gelukkig maar voor een week en dan weer heel jaar knallen he
Ja inderdaad, maar kan je in ieder geval wel vertellen dat het het waard was voor mij. Deze maand heb ik ook nog veel feesten maar daarna ga ik weer knallen! En laatste training voor mij is al een paar weken geleden, maar ben vandaag weer eens van plan om te gaan.
stilstaan is ook achter uitgaan ik heb ook hele tijd niet een fatsoenlijke week kunnen trainen/eten en misde vaak ook nog eens 3uur slaap per nacht
er zitten veel soorten fysieken tussen die allemaal wel wat moois hebben..
Iedereen heeft progressie gemaakt en hard zijn best ervoor gedaan..
Tja.. wat is nou een Beachboy???
je zou toch 1000 jonge dames het moeten vragen om de ideale beachboy te vinden.
daarnaast tellen de look van gezicht ook vaak mee dus zou je het alleen foto's van het lichaam moeten laten zien.
Ben net 1 dag terug uit cherso, 10 dagen niet getraint, alleen hamburgers en pita gyros gegeten, elke dag lam, dus beetje kut fysiek nu... Ergens vandaag post ik nog wel foto's denk ik... Verwacht niet teveel!
"I said a glass of juice not gas the jews" - Hitler
Ben net 1 dag terug uit cherso, 10 dagen niet getraint, alleen hamburgers en pita gyros gegeten, elke dag lam, dus beetje kut fysiek nu... Ergens vandaag post ik nog wel foto's denk ik... Verwacht niet teveel!
Oke boys, gezien het feit ik nu er net achterkom dat je maar 10 enquete opties kan doen bij een poll word het ff lastig.
Hoe denken jullie over gewoon met een post aan te geven wie jullie stem krijgt.
ik maak een apart stem topic en in het oude topic kunnen jullie gewoon door discuseren over wie het beste eruit ziet?
Tevens de opties een 1ste 2de en 3rde plek
de 1ste plek 3 pnt 2de plek 2pnt 3rde plek 1pnt
dit ter behoeve van het feit dat je anders maar een keer kon stemmen.
ik zal hierbij tevens de punten weer optellen e.d.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment