De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [quote=Triple Aces;833473]vooral jammer dat dominique niet meedoet, ben benieuwd naar zijn zotte gains...

Hij is zo groot en breed geworden dat hij niet meer op telefoon camera past
    Een dag niet getraind...

Comment

• Sommige hebben goede progressies gemaakt! iedereen heeft wel en kleurtje erbij :P das wel humor om te zien

Comment

• [QUOTE=frankey;833510]
        Originally posted by Triple Aces View Post
        vooral jammer dat dominique niet meedoet, ben benieuwd naar zijn zotte gains...

hij is erg druk met zijn examens geweest zover ik hem af en toe op msn sprak.

Comment

• [QUOTE=frankey;833510]
          Originally posted by Triple Aces View Post
          vooral jammer dat dominique niet meedoet, ben benieuwd naar zijn zotte gains...

haha

moet vreselijk zijn zo groot worden
          Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Dankje triple, vind indd dat je gewoon moet keuzes maken en jij koos voor beachboy look prima. Vind trouwens ook niet dat je op jezelf meot stemme, heb ik ook niet gedaan.

Triple denk wel dat je wint

Comment

• [QUOTE=Posseltje;833513]
              Originally posted by frankey View Post

hij is erg druk met zijn examens geweest zover ik hem af en toe op msn sprak.
              hm ja ok, maar bv gleke en ik hebben ook examens, we proberen toch nog zo veel mogenlijk te trainen, maar daar gaat het niet echt om, das ieder zijn keuze, maar vind gewoon dat er soms erg snel de iHero word uitgehangen
              en dominique overdreef er nogal sterk in imo

edit foutje in het qouten presies, was @posseltje
              en thnx nogmaals man voor het toch tot een goed einde te brengen

Comment

• true, ahja triple heeft een erg goede fysiek, zonder meer, hopelijk heb ik dit jaar een beter jaar . zodra mijn kniebanden weer genezen zijn en ik normaal kan trainen ipv allemaal van die paupere apparaten

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
                  hm ja ok, maar bv gleke en ik hebben ook examens, we proberen toch nog zo veel mogenlijk te trainen, maar daar gaat het niet echt om, das ieder zijn keuze, maar vind gewoon dat er soms erg snel de iHero word uitgehangen
                  en dominique overdreef er nogal sterk in imo

Ach dat zijn allemaal smoesjes, ik werk regelmatig zo'n 50 uur per week en in tegenstelling tot sommige ook nog eens een huishouden

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                    Vind trouwens ook niet dat je op jezelf meot stemme, heb ik ook niet gedaan.
                    vind ik ook sowieso hoor

en talal jij komt er wel zeker nog hoor, progressie van jou is erg goed!
                    Last edited by Triple Aces; 16-06-2011, 14:23.

Comment

• echt moeilijk beslissen , khad meer een top 4 dus het is een close call.
                      ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

• Originally posted by Limit View Post
                        echt moeilijk beslissen , khad meer een top 4 dus het is een close call.
                        maargoed dat we dus een puntensysteem doen :P

Comment

• 1. Posseltje
                          2. Triple Aces
                          3. Jantje

Ik heb deze gekozen,
                          Posseltje op 1 omdat hij toch wel van de deelnemers in mijn ogen de ultieme beachboy fysiek heeft.
                          Triple aces op 2 omdat hij de beste combinatie heeft van massa en bf% (of 'definitie' zoals sommigen ook wel zeggen)
                          Jantje op 3 omdat hij na posseltje de beste beachboy fysiek heeft.

Frankey zijn massa vond ik net teveel om nog beachboy genoemd te kunnen worden.
                          Moest hij nog droger gestaan hebben zou hij zeker in men lijstje gestaan hebben.

Tommy doet jammer genoeg niet mee, die jongen had ik hoog in men lijstje gezet denk ik
                          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                            maargoed dat we dus een puntensysteem doen :P
                            ghehe idd
                            ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

• pff nog geen 1 stem :P

Comment

• 1.Gleke
                                2. Triple
                                3. Possel

Dit is mijn top 3. Gleke op nummer 1 omdat hij de meest complete totalpackage heeft voor beachboy bestempeld te worden. Enkel armen vind ik puntje om aan te werken. Triple op twee, omdat hij beste massa - definitie verhouding heeft. Hem vind ik al minder beachboy vanwege zijn massa. Op 3 Posseltje omdat die toch over een fraai pakje buikspieren bezit :P

Frankey: lekkere fysiek, zieke vooruitgang... Maar geen beachboy, meer beest (no offence)
                                RAW: 155 - 155 - 220
                                EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X