De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gelukkig ben je niet ontploft geen zo'n troep eh
    Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
      Ik vind het knap moeilijk om een keus te maken, weet je dat.
      k heb namelijk de neiging om niet alleen te kijken naar wat de foto zegt, maar ook naar hoeveel moeite en inzet ervoor nodig was.
      Maakt iemand dat een beachboy, of is het uiterlijk juist het enige aspect......moeilijk.
      Want qua fysiek zou mijn keuze anders zijn dan wanneer ik kijk naar inzet en progressie.
      haha lastig he :P vond ik ook hoor
      ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

• Voor alle lezers,

Jullie moeten zelf even de einduitslag bepalen, want ik vlieg dinsdag naar Ibiza met mijn goddelijke beachboy figuur

dus bij deze

Comment

• misschien heb je het op anderen pc's gedaan ofso bij vrienden maar verder boeit het mij niet
          no comment ty
          Lost all i got

Comment

• Het aantal leden die hun stem uitbrengen is nog niet echt heel hoog..

Kom op leden!!! STEMMEN!!!

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
              Voor alle lezers,

Jullie moeten zelf even de einduitslag bepalen, want ik vlieg dinsdag naar Ibiza met mijn goddelijke beachboy figuur

dus bij deze
              Bedankt voor alle moeite en fijne vakantie kerel!

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                Voor alle lezers,

dus bij deze
                groot gelijk heb je, ik vertrek donderdag ook naar egypte weekje
                Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Stem op mij je maakt je blij ik heb een dikke bicep dan jij! wheoeheohaha!!

Comment

• lekker hoor, ik mis griekenland ook al. K U T weer hier in NL, gelukkig komt 15 dagen Italië eraan :P
                    Een dag niet getraind...

Comment

• Ben ik dan de enige die Gleke eigenlijk net iets TE droog vind voor een beachboy?
                      'Half men, half animal, all dead!'

Comment

• mwoa, vind maar weinig mensen met en beachboy fysiek

Comment

• Mijn beachboy top 3
                          Nr 1 triple ace
                          Nr 2 Gleke
                          Nr 3 Jantje

Was erg moeilijke keuze,
                          heb gekeken naar de ontspannen poses, zo loop je er immers op het strand erbij
                          Nr 1 was snel gekozen, goede massa droog, gespannen poses lijken al meer op BB, maar de ontspannen pose heeft je de plek opgeleverd

Nr 2 en 3 was erg moeilijk, jantje zijn front pose is beter maar gleke zijn overal, persoonlijke voorkeur, ontzettend moeilijke keuzer verder

talalelh15, ga zo door kerel
                          Nibor,wk08, limit, netjes teruggecut, mag nog iets meer, maar zeker goede resultaten

Verder wil ik iedereen bedanken die nog meedeed om dit evenement toch weer door te laten gaan. en natuurlijk de mensen die stemmen, die de moeite nemen om even te kijken.

Comment

• Originally posted by Milestone View Post
                            Ben ik dan de enige die Gleke eigenlijk net iets TE droog vind voor een beachboy?
                            Blijkbaar
                            I'm not special, but not the same as you.
                            Because I do things you will never do.
                            SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

• Originally posted by Milestone View Post
                              Ben ik dan de enige die Gleke eigenlijk net iets TE droog vind voor een beachboy?
                              Meningen zijn er verdeeld over het Beachboy fysiek....

Te groot.. te droog..te weinig massa..

Zelf vindt ik Triple ace zijn 1e foto's meer beachboy dan zijn laatste foto's...
                              Zijn rug is bijvoorbeeld weer te ontwikkeld voor een beachboy en gaat naar mijn inziens richting bodybuilding op..

Zo zie je maar dat iedereen een andere kijk heeft op wat nu een beachboy is..

En het verschil in de onderlinge fysieken is ook erg groot van de deelnemers..

Comment

• fijne vakantie posseltje en bedankt voor de moeite !
                                ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X