Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Zooooo... eindelijk verlost van de achterlijke weekban Zo achterlijk vond ik die niet eigenlijk
Volgend jaar zie ik wel of ik mee doe ... als het weer van die slechte naleving van de regels zijn waarschijnlijk niet. Laat ons hopen voor we weer al dat geblijt over ons heen krijgen ....
Blijkbaar gaan de leden voor massa net als vorig jaar... Duuuh? Droog zonder massa is nu hetgeen waar men normaal niet op stemt.
En naar mijn mening is de bodymania geen beachboy contest meer hoor
I'm not special, but not the same as you. Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Een goed fysiek met slechte benen.............ik ben een vreselijk goeie voetballer, alleen jammer dat ik totaal geen balbeheersing heb.
Joh, zijn benen zijn vast bewust zo, hij maakt gebruik van optische illusie. Doordat zijn benen zo dun zijn, lijkt zijn bovenlichaam nog een beetje acceptabel op de foto. Geef toe, is toch best slim van hem?
Joh, zijn benen zijn vast bewust zo, hij maakt gebruik van optische illusie. Doordat zijn benen zo dun zijn, lijkt zijn bovenlichaam nog een beetje acceptabel op de foto. Geef toe, is toch best slim van hem?
Haha.. kan jij ook doen..
Laat iemand jouw borstkas intrappen....lijkt het net alsof je tieten heb..
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment