Nibor natuurlijk, wat een fysiek! Echt een buffel vooral die benen dikke defenitie en shit damn zo jaloers!
Overzicht Deelnemers Bodymania 2012 & Wildcard
Collapse
X
-
Originally posted by Polyfemos View Postwaaorm is hij trouwens gebannd?
maakt niet uit toch? is wel lekker rustig nu? haha.
nee hij viel andere veel lastig met gezeur en gezanik over niks...Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY
Comment
-
Originally posted by gleke View PostIk vond vooral je benen wat minder lijken tegenover je armen en schouders.
(is niet bedoeld als discussie over de regeltjes ala nibor...)Last edited by Triple Aces; 14-06-2012, 15:29.Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by fitnessfreak View PostNibor natuurlijk, wat een fysiek! Echt een buffel vooral die benen dikke defenitie en shit damn zo jaloers!
Laat die gast toch met rust en let lekker op jezelf.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View PostLijkt me nogal moeilijk te zeggen want ik zie geen benen eigelijk...
(is niet bedoeld als discussie over de regeltjes ala nibor...)
Zijn foto's voor de contest stonden daar en ook een foto van zijn benen.
nbtp zij me dat het jammer was dat uw front foto niet zichtbaar is (voor ons althans niet) want dat was blijkbaar jouw beste pose..
edit: even verduidelijken dat je benen zeker niet slecht zijn he tal, maar gewoon vind ik ze wat achter lopen op je schouders en armen die zeer groot ogen. (kan ook een verkeerde interpretatie zijn)Last edited by gleke; 14-06-2012, 15:45.On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Originally posted by gleke View PostIk heb zijn benen even opgezocht in zijn foto log
Zijn foto's voor de contest stonden daar en ook een foto van zijn benen.
nbtp zij me dat het jammer was dat uw front foto niet zichtbaar is (voor ons althans niet) want dat was blijkbaar jouw beste pose..
edit: even verduidelijken dat je benen zeker niet slecht zijn he tal, maar gewoon vind ik ze wat achter lopen op je schouders en armen die zeer groot ogen. (kan ook een verkeerde interpretatie zijn)Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by gleke View PostIk probeer toch zo goed als mogelijk mijn keuze te verantwoorden. Ik vind het ook altijd leuk als iemand wat uitleg heeft waarom die juist iets beslist.
Mijn benen zijn 63 cm, afhankelijk van hoe hoog je ze meet natuurlijk.
Ik vond vooral je benen wat minder lijken tegenover je armen en schouders.
Comment
-
Gestemd op gleke omdat hij benen heeft die ik ook wel wil hebben. Daarboven is zijn fysiek het meest compleet, goede proporties.
Ik zou talal op 2 zetten en nbtp op 3. Talal heeft zeer goede schouders maar (mede hierdoor?) lijken de lats klein op de double bicep foto. nbtp heeft echt een deadlift lichaam als je het mij vraagt. Zieke kabels langs je ruggegraat en goede quads.
Op naar volgend jaar!
@toph, jep:P
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostDan zijn mij benen even groot man :P, maar ligt aan foto hoe die genomen is etc en weinig definitie. Ik zal binnekort wel ff goede pic maken.On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Best nog lastig dit.
Qua gun factor zou ik zonder meer Tal stemmen, goeie gast en werkt er keihard voor.
Toph vind ik zonder meer ook veelbelovend en Gleke staat er ook goed bij.
Maar ik hou zelf van een droge fysiek met duidelijke definitie, dus wordt het Silk."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
11 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...5 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-