Vriendjes ga hier alsjeblieft geen ruzie zitten maken over iets waar al jaren geen enkele twijfels meer over bestaan Nergens voor nodig
Enercup 05-10-2014 !!!!!
Collapse
X
-
Met google kan je altijd elke kant op die je wil.
En toch gebeurt het Pren!
Zal vast ook wel wat te vinden zijn wat het ondersteunt.
Diem heeft ook al wel is wat los gelaten over onderzoeken in deze tak van sport.
Houdt gewoon je vizier open en geloof niet altijd wat een wit pak je zegt , probeer het zelf en oordeel dan.
Maar het ging over de enercup en de uitslagen.
Comment
-
Originally posted by Lethal View PostMet google kan je altijd elke kant op die je wil.
En toch gebeurt het Pren!
Zal vast ook wel wat te vinden zijn wat het ondersteunt.
Diem heeft ook al wel is wat los gelaten over onderzoeken in deze tak van sport.
Houdt gewoon je vizier open en geloof niet altijd wat een wit pak je zegt , probeer het zelf en oordeel dan.
Maar het ging over de enercup en de uitslagen.
Comment
-
Zal het straks is lezen.
Ik heb het gewoon van mensen die het zelf doen , zullen die het uit hun duim zuigen dan of niet weten waar ze mee bezig zijn ?
Maakt toch ook niet uit wie er gelijk heeft of niet , voor sommigen werkt het blijkbaar.
Comment
-
Originally posted by akito View PostTrouwens, ik wil niet vervelend overkomen o.i.d. hoor want jullie hebben het allemaal top gedaan en veel respect voor de uiteindelijke shapes, maar rausen jullie niet bizar snel door al die poses heen op die filmpjes? Bij alle wedstrijden waar ik tot nu toe ben geweest lag de nadruk veel meer op het optimaal aanzetten van een bepaalde pose en deze vervolgens aan de jury tonen (een stuk trager zeg maar), of is dit specifiek wat gevraagd wordt op de ener o.i.d.?
Weet dat dit weinig invloed heeft op de einduitslag hoor, maar was gewoon benieuwd of daar een specifieke gedachtegang o.i.d. achter zit.In between obsessed periods
Comment
-
Maarten en Lisanne, jullie stonden er prachtig bij!
Suus en Kevin ken ik verder niet, maar waarom had Kevin geen slip aan en zo'n grote broek, was dat een aparte klasse ofzo?
Heeft iemand een lijst met totale uitslagen toevallig? Ik zoek ernaar maar kan het niet vinden.
Een kennisje van mij deed mee in de Physique klasse (meen ik) en daar kan ik helaas weinig foto's van vinden maar ik meen dat ze gewonnen heeft, wil dat graag zien voor ik dom ga feliciteren. :P"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
21 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment