net een heel verslag en foto's in mijn log gepost - http://forum.bodynet.nl/trainingslog...-a-status.html
Enercup 05-10-2014 !!!!!
Collapse
X
-
Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
-
Dit komt Gus omdat jij niet snapt waarop er gejureerd word.
jij kijkt nu met een persoonlijk (scrawney? ga er eens naast staan irl) en net zoals ik vind ik daar Kev de beste alleen volgens jury maatstaven is hij te groot.
Zelfde met Diem, ook al had hij volgens iedereen moeten winnen.
Als er een judges seminar is in NL waar uitgelegd word waar en opgejureerd word is dit precies van de jury gedaan heeft.
Ongeacht of jij of ik of wie dan ook andere beter vind.
Of dat dan goed is voor de sport / klasse is ook weer een andere discussie uiteraard.
kijk eens naar de EK overal map winnaar van dit jaar.
Last edited by Mvos; 06-10-2014, 18:40.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Ik heb een beetje het idee alsof de jury ook niet goed weet hoe MAP gejureerd wordt.
Jeremy Buendia, winnaar mr olympia MAP 2014 is namelijk nog een stukje groter dan diem en hij wordt wel 1e geplaatst bij een wedstrijd terwijl diem en kevin gestraft worden omdat ze te groot zouden zijn.
BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by rain View PostOk, maar zijn die andere klassen niet vooral in het buiteland dan?
Daarom wilde Diem daar toch heen?
Wbff & MM hebben geen map indeling en daar mag je gewoon groot en athletisch zijn. (en claimen natty te zijn )
Daar is D. zijn fysiek veel meer geschikt voor en daar heeft hij de beste kans van slagen.
Al die bonden zitten inderdaad alleen in het buitenland.
MAP C wedstrijd nivo zoals zoals Gus net post en Olympia nivo is een heel ander verhaal.
Nogmaals de siminar was duidelijk en bij het EK hebben ze deze weg ingeslagen.
En bij deze C (beginners) wedstrijd is die lijn gewoon correct voortgezet.
Ben het er ook neit mee eens en vind Kev / Diem veel mooier ,maar onze mening doet er hierbij niet toe.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Originally posted by blocktoblock View Postwaarom achteraf nog zo veel zeuren
alsof je nog wat kan veranderen
volgende keer dan maar geen MAP doen als ze je te groot vonden
voor de rest iedereen gefeliciteerd met hun prijzen en het harde werk!!
UIteindelijk is het nog steeds apart als je er 10x beter bijstaat dan andere om dan laag geplaatst te worden ,dus die frustratie kan ik helemaal begrijpen.
Map is een vage klasse en bikini ook ,maar daar hebben ze tenminste nog mooie billen
Ik ga woensdag weer in prep voor de volgende - Ironman B klasse.
Lisanne gaat waarschijnlijk de Flexcup C klasse doen ,aangezien de publieksprijs geen B status met zich meebrengt.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
21 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment