Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dankjewel Rob.
Ik weet het, kan nogal veel kopzorg geven en erg lange dagen met veel werk.
En elke cliënt heeft zijn egen specifieke kenmerken, eisen en benadering nodig......ik houd er rekening mee.
open je ook gelijk een bed&breakfast voor de mensen uit het zuiden des lands
Er is woonruimte bij, dus maak er gelijk een sporthotelletje van. Maar wat heb jij met mensen uit het zuiden des lands Robin? Jij woont in het westen.....
Er is woonruimte bij, dus maak er gelijk een sporthotelletje van. Maar wat heb jij met mensen uit het zuiden des lands Robin? Jij woont in het westen.....
Dordrecht ligt in ZUID Holland ZUID...en ik woon ook nog eens in het ZUIDERlijkste puntje van Dordt...
Ik zou best eens willen komen ...misschien kan ik meerijden als je Beaudien kom halen
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment