Originally posted by Mauke
View Post
persoonlijke begeleiding
Collapse
X
-
Leuk! Alleen een kleine opmerking die toch wel psychologisch kan werken. Je hebt wel foto's geplaatst, maar je gezicht is niet te zien. Een gezicht maakt het vaak toch menselijker waardoor mensen rapper over de brug komen. is maar een tipjeSucces!!
Comment
-
Originally posted by Gorecki View PostLeuk! Alleen een kleine opmerking die toch wel psychologisch kan werken. Je hebt wel foto's geplaatst, maar je gezicht is niet te zien. Een gezicht maakt het vaak toch menselijker waardoor mensen rapper over de brug komen. is maar een tipjeSucces!!
189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.
Comment
-
Beste mensen,
ik heb inmiddels de teksten wat aangepast.
Ik kwam naar de mening van velen over als nogal ouderwets door overal U en Uw te gebruiken ipv je, jij, jou en jouw.
Ik ben ook wel een beetje ouderwets eigenlijk....maar ik ben dan ook volgende maand 46........en heb niet anders geleerd in mijn jeugd dan U en Uw en meneer, mevrouw enz. Zit er diep ingebakken.
Dus dan is het wellicht beter te begrijpen waarom ik U en Uw gebruikte.
Maar het is aangepast. Denk ook dat de meeste cliënten een stukje jonger zullen zijn dan mij...dus je en jij zou dan niet echt ongepast zijn.
Ik wil bij deze gelijk de mensen die wat hebben achtergelaten in mijn gastenboek ook heel erg bedanken, zijn allemaal leuke en lieve stukjes.
Thanks.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
ik vind dat u gewoon moet kunnen...
staat veel netter dan gelijk al jij..
Zit nu ff te kijken naar de homepage en het val mij op dat er gelijk al 2 dezelfde foto's boven elkaar staan...
Ik zou die foto boven aan weg halen in dat gedeelte van HOME PAGE PERSONAL TRAINER...
Staat wat rustiger en netter...
Voor de rest een super leuke site maat!!!! veel succes ermee!!!Last edited by nibor76nl; 03-11-2011, 11:19.
Comment
-
't gaat hem om de hoofdletter denk ik dat is in de Nederlandse taal wat Beaudien al zei alleen bedoeld voor God. Iemand netjes aanspreken gaat prima met u en uw maar dan zonder hoofdletters"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
op forums is niets mis met je en jij gebruik maar ben ook van mening dat je op je site toch echt wel beter u en uw kan hanteren, toont meer respect.
maar goed ik ben uit bouwjaar 73 dus ben ook nog opgevoed om niet te tutoyeren tenzij zeer informeel.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
5 dagen geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-