persoonlijke begeleiding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

"En ik begon de vormen aan te nemen van een gestrande walrus" Hier schrik je mensen mee af Martin, mensen die enorm overgewicht hebben gaan dan denken dat jij zo'n beeld van hun hebt.

"U hoeft niet bang te zijn dat U gelijk verandert in een grote bonk spiermassa of een zeer grote bodybuilder, daar zijn vele jaren van zeer zware training voor nodig en zal alleen gebeuren als dat ook werkelijk het doel van U is en de trainingen en voeding daarop aangepast zijn.

Ik ga U helpen deze weg te bewandelen en Uw doelen te bereiken. Samen gaan we Uw doel bereiken, thrust me. Het gaat U lukken!"

Je zegt vele jaren zeer zware training, nadat je 2 fotos laat zien die 2 jaar uit elkaar liggen, is tegenstrijdig.
    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
      "En ik begon de vormen aan te nemen van een gestrande walrus" Hier schrik je mensen mee af Martin, mensen die enorm overgewicht hebben gaan dan denken dat jij zo'n beeld van hun hebt.

"U hoeft niet bang te zijn dat U gelijk verandert in een grote bonk spiermassa of een zeer grote bodybuilder, daar zijn vele jaren van zeer zware training voor nodig en zal alleen gebeuren als dat ook werkelijk het doel van U is en de trainingen en voeding daarop aangepast zijn.

Ik ga U helpen deze weg te bewandelen en Uw doelen te bereiken. Samen gaan we Uw doel bereiken, thrust me. Het gaat U lukken!"

Je zegt vele jaren zeer zware training, nadat je 2 fotos laat zien die 2 jaar uit elkaar liggen, is tegenstrijdig.
      Misschien moet hij er bij vermelden dat hijzelf a.s. heeft gebruikt. Goed punt trouwens van die walrus, echter: als je bij het programma Obese kijkt dan zeggen die mensen het soms zelf ook al.

Comment

Mart is natural toch? een maand geleden nog wel dacht ik!
        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Mart is natural toch? een maand geleden nog wel dacht ik!
          Haha, het spijt me om je weer van een illusie af te helpen, twee keer in de week:P

Ik zal voordat luc het doet je maar meteen nog een keer pijn doen: Sinterklaas bestaat niet.

Comment

Originally posted by Silk View Post
            Haha, het spijt me om je weer van een illusie af te helpen, twee keer in de week:P

Ik zal voordat luc het doet je maar meteen nog een keer pijn doen: Sinterklaas bestaat niet.
            Ik zie het nu ergens staan ja, wist ik niet.
            AU!
            2x keer in de week? heb ik iets gemist? je maakt er wel een sport van he:P

Comment

Mauke,
              Mart heeft het niet helemaal naturel gedaan, hij wordt ook over een maand al 46 hoor.

Er zijn een paar kleine nuances aangebracht in de tekst. Mart voelde zich een gestrande walrus.
              Het iets snellere aanzetten van meer spiermassa en in shape komen heeft grotendeels te maken met spiergeheugen.
              Vergeet niet dat Mart 130kilo heeft gewogen met een laag vetpercentage.

Patricia,
              je bent lid van MB, dus je hebt mijn foto´s vast wel gezien.
              Dankzij de voeding en trainingen van Mart ben ik ruim 15kilo vet kwijt en mijn spieren groeien.
              Last edited by Sporty Kris; 02-11-2011, 17:16.

Comment

Originally posted by Sporty Kris View Post
                Mauke,
                Mart heeft het niet helemaal naturel gedaan, hij wordt ook over een maand al 46 hoor.

Er zijn een paar kleine nuances aangebracht in de tekst. Mart voelde zich een gestrande walrus.
                Het iets snellere aanzetten van meer spiermassa en in shape komen heeft grotendeels te maken met spiergeheugen.
                Vergeet niet dat Mart 130kilo heeft gewogen met een laag vetpercentage.

Patricia,
                Dankzij de voeding en trainingen van Mart ben ik ruim 15kilo vet kwijt en mijn spieren groeien.
                Je hoeft mij dat niet uit te leggen, maar de potentiele klant wel Ga je in op spiergeheugen of schrap je een deel van de tekst?

Comment

Je kunt trouwens mooiere sites maken met wordpress of wix, als daar belang bij is

Comment

Mart is al blij dat hij dit voor elkaar kreeg Mauke.
                    Hij heeft ruim 30jaar geleden op school wat informatica gehad, maar heeft daar verder nooit interesse in gehad en heeft er nu ook helemaal geen verstand van.

Zijn andere website wordt gemaakt voor hem, die gaat groter opgezet worden en heeft een .nl domein.

Mart dankt je wel voor de tips.

Comment

Ik ga U helpen deze weg te bewandelen en Uw doelen te bereiken. Samen gaan we Uw doel bereiken, thrust me.
                      Hij gebruikt wel degelijk het juiste woord:

Trust | Define Trust at Dictionary.com

Thrust | Define Thrust at Dictionary.com
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Originally posted by Sporty Kris View Post
                        Patricia,
                        Ik zit daar niet zoveel, dus ik heb geen idee op welk topic je doelt?

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                          aiiiiii daar ga ik nat

Comment

beetje off-topic maar hoezo is Marnop banned?
                            Laissez Faire

Comment

Originally posted by Yawa77 View Post
                              beetje off-topic maar hoezo is Marnop banned?
                              http://forum.bodynet.nl/algemeen/49294-ban-marnop.html

Comment

Ah dankjewel! Had dat topic even gemist.
                                Laissez Faire

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X